'Bedoya wekt interesse FC Twente'

Geschreven door Bas op 12 juni 2013 om 16:58 | Bron: Helsingborgs Dagblad 'Bedoya wekt interesse FC Twente'

Helsingborgs Dagblad meldt dat FC Twente interesse heeft getoond in Alejandro Bedoya. De 26-jarige middenvelder van Helsingborgs IF speelde en scoorde nog tegen de Tukkers in de Europa League en heeft blijkbaar een goede indruk achtergelaten.

De Amerikaanse international is vanaf 1 juli transfervrij en zou zo een goedkope versterking kunnen zijn voor de Enschedeërs. Desondanks hoopt Helsingborgs IF dat Bedoya een nieuw contract tekent 'Di Röe'. "Alejandro heeft de deur naar een langer verblijf nog niet gesloten, dus ik blijf hopen", verklaart Jesper Jansson, Helsinborgs' directeur.

Bij FC Twente was Nemanja Gudelj een gewenste versterking op het middenveld geweest, maar deze bleek te duur voor de Tukkers. Verder is bekend geworden dat FC Twente mee zal werken bij een eventuele transfer van aanvoerder en middenvelder Wout Brama.

Foto: Pro Shots

Reacties (20)

  • Avatar
    FCTLeon - 12 juni 2013 om 16:59

    26 jaar...

  • Avatar
    flukkel - 12 juni 2013 om 17:02

    Ow hij is transfervrij dan kun je het wel proberen. Zo heb je een goedkope stand in.

  • Avatar
    jellersn - 12 juni 2013 om 17:08

    Jeugd is goed, maar iemand van 26 die transfervrij is en daadwerkelijk wat toegevoegd aan de groep is in mijn ogen zeker gewenst. Het hoeft niet altijd maar <20 jaar te zijn 26 is zeker niet te oud en zou na 2 goede jaren ook gewoon nog geld op kunnen leveren als hij het goed doet. Ik ken hem trouwens niet, dus dit is een algemene mening over \'oudere\' spelers.

  • Avatar
    twentetje - 12 juni 2013 om 17:17

    Transfer vrij, altijd goed.

  • Avatar
    braziltwente - 12 juni 2013 om 17:22

    Als brama + fer vertrekken dan moeten ze Malanda halen landzaat is ook nog eens weg en ik weet niet of ebecilio er klaar voor is.

  • Avatar
    luukinhi - 12 juni 2013 om 17:23

    amerikanen hebben in ieder geval een topsport mentaliteit. mag samen met altidore komen

  • Avatar
    tukkertjuh - 12 juni 2013 om 18:09

    26 en een middenvelder precies wat we niet nodig zijn maa hij is wel transfervrij

  • Avatar
    vak306w - 12 juni 2013 om 18:28

    malanda van Zulte Waregem? een ervaren speler die nog een paar jaar meekan en wel kan voetballen is juist wat we nodig hebben

  • Avatar
    maks500 - 12 juni 2013 om 20:35

    Volgens mij is ie een spits en de goals die ik gezien heb mogen er zijn, Sorry dat ik binneval als nieuweling maar ik ben wel een heel oude suporter

  • Avatar
    LucasFCT - 12 juni 2013 om 21:10
    vak306w zegt:

    malanda van Zulte Waregem? een ervaren speler die nog een paar jaar meekan en wel kan voetballen is juist wat we nodig hebben

    ervaren? heb gegoogled heb gezien dat ie 21 is.

  • Avatar
    fansinds1967 - 12 juni 2013 om 21:32

    Volgens een oud-speler van Helsingborg zit hij dicht tegen het Amerikaanse nationale team aan, en is hij ook de voornaamste reden dat HIF bovenaan staat in Allsvenskan.

  • Avatar
    fct1972 - 12 juni 2013 om 21:46

    ach..wie wekt op dit moment nou niet de interesse van twente...

  • Avatar
    maks500 - 12 juni 2013 om 21:48

    Hadden we maar 2 jaartjes gespaard voor van Ginkel Joop in plaats voor Fer

  • Avatar
    maks500 - 12 juni 2013 om 21:50

    Fer is voor mij een gesloten boek en ik kan lezen :)

  • Avatar
    TukkerBryan - 12 juni 2013 om 22:26

    Lijkt me een goeie zaak, als ik het allemaal lees is het een ervaren voetballer die fraaie doelpunten kan maken. En dat hij 26 is maakt niks uit, ervaren krachten zijn ook nodig. Hier moet Joop werk van maken en geen geld gaan verspillen aan die Jozefzoon en Leerdam, daar heb ik echt helemaal niks geen vertrouwen in.

  • Avatar
    tullie - 13 juni 2013 om 03:07

    ik vraag me af volgend seizoen wat het allemaal moet worden??
    hoop echt zo dat ze weer een mooi team kunnen smeden!!
    waarom kijken ze niet wat meer in de jupiler league?
    goeie spits zou ook niet verkeerd zijn

  • Avatar
    thijsfct17 - 13 juni 2013 om 07:14

    26 jaar .. hopelijk is het wat

  • Avatar
    fctpromes - 13 juni 2013 om 07:30

    Liever Wolff Eikrem

  • Avatar
    TukkerBryan - 13 juni 2013 om 13:30

    @tullie welke spits wil je uit de jupiler league halen dan? de enige spelers die evt in aanmerking kunnen komen voor een ambitieus twente hebben we al (promes/stevens) of zijn onhaalbaar (antonia van GAE). Die janssen is een leuke voetballer maar of hij het bij twente zal maken is de vraag ..

  • Avatar
    Hutnkloas - 13 juni 2013 om 16:45

    Zou een leuke versterking zijn denk ik. Beste speler van Helsingborgs en te goed voor de Allsvenskan. Benieuwd of hij de stap kan maken!

Nieuwe media