Update: Qarabagh - FC Twente live op FOX Sports 1

20 augustus 2014 om 15:23 | Bron: Twentefans.nl Update: Qarabagh - FC Twente live op FOX Sports 1

Voor FC Twente staat donderdag de belangrijke uitwedstrijd tegen Qarabagh op het programma. De Twentefans zullen dit duel echter niet live kunnen volgen, weet Twentefans.nl.

FOX Sports zegt in een reactie op Twitter dat het 'geen rechten heeft voor de Europa League', terwijl ook RTV Oost geen rechtstreeks verslag doet van het duel. Navraag bij RTL leert dat van de Nederlandse clubs alleen Feyenoord live wordt uitgezonden.

Voor de return in De Grolsch Veste zijn voorlopig nog genoeg kaarten beschikbaar. Twentefans kunnen 4 kaarten per SCC halen, terwijl 'alle vakken nog mogelijk zijn'. Tot en met vandaag geldt er bovendien een korting van €2,50 per kaart.

Update: De wedstrijd tussen Qarabagh en FC Twente wordt wel live uitgezonden door het Azerbeidzjaanse Idman TV. RTV Oost doet nog een poging om de wedstrijd ook uit te zenden, maar acht de kans daarop miniem. Idman TV is via internet te volgen. Klik hier of hier.

Update II: FOX Sports maakt via Twitter melding van het feit dat de wedstrijd ook op FOX Sports wordt uitgezonden. Ook de officiële website maakt melding van de uitzending. Leo Oldenburger verzorgt het commentaar.

Update III: Het duel tussen Qarabagh FK en FC Twente komt live op FOX Sports 1. De voorbeschouwing op het eerste kanaal begint om 17.30 uur. Een half uur later wordt er afgetrapt in Azerbeidzjan.

Overzicht

Reacties (39)

  • Avatar
    fctrick - 18 augustus 2014 om 14:48

    belachelijk

  • Avatar
    Hengeloren - 18 augustus 2014 om 14:51

    Dus dat betekent dat de thuiswedstrijd ook niet live uitgezonden wordt neem ik aan?

  • Avatar
    jeroenletteboer - 18 augustus 2014 om 14:57

    Er zal vast wel ergens een live stream te vinden zijn! Helaas dan wel met buitenlandse gelul er door heen.

  • Avatar
    Jelle12345 - 18 augustus 2014 om 14:59

    Liever Ziyech dan live op TV haha :)

  • Avatar
    fctexpert - 18 augustus 2014 om 14:59

    Sjonge wat een bezopen gedoe weer,

    uefa wedstrijd niet live, maar wel jong twente, waarom geen rechten gekocht>??? voor deze wedstrijd, pffff kom op tv oost, koffertje met 50.000 euri .

  • Avatar
    FlemmingFCT1965 - 18 augustus 2014 om 15:01

    Livestream van die met die profielfoto van Hakim Ziyech in sc Heerenveen zou wel heel goed werken

  • Avatar
    anoukfct10 - 18 augustus 2014 om 15:15

    Deze site is ook goed ; www.fromsport.com en dan even zoeken staat er vastwel bij, heb de oefenwedstrijden ook via hier gevolgd, maar is meestal wel turks comentaar...

  • Avatar
    FlemmingFCT1965 - 18 augustus 2014 om 15:28
    anoukfct10 zegt:

    Deze site is ook goed ; www.fromsport.com en dan even zoeken staat er vastwel bij, heb de oefenwedstrijden ook via hier gevolgd, maar is meestal wel turks comentaar...

    Maakt niet uit

  • Avatar
    yorankeyfct - 18 augustus 2014 om 15:50

    Ik ga erheen

  • Avatar
    tukker1999 - 20 augustus 2014 om 11:06

    ik ga kijken

  • Avatar
    BrianPromes074 - 20 augustus 2014 om 11:14
    yorankeyfct zegt:

    Ik ga erheen

    Geld teveel?

  • Avatar
    twentesupp - 20 augustus 2014 om 12:14
    anoukfct10 zegt:

    Deze site is ook goed ; www.fromsport.com en dan even zoeken staat er vastwel bij, heb de oefenwedstrijden ook via hier gevolgd, maar is meestal wel turks comentaar...

    gelukkig kan ik turks ;)?!

  • Avatar
    Vlear - 20 augustus 2014 om 12:29

    Ik had niet anders verwacht, alleen Ajax telt voor Hilversum, die komen er altijd op en de rest wordt maar een beetje verdeeld

  • Avatar
    sjonny - 20 augustus 2014 om 12:34

    Bedankt voor de link, Nederlands commentaar?

  • Avatar
    Daniel - 20 augustus 2014 om 14:33

    ook voor op mobiel ? heb geen laptop..

  • Avatar
    fctexpert - 20 augustus 2014 om 15:19

    Volgens twitter en de foxsite, morgen wel live op Fox:

  • Avatar
    FCTukkerclan - 20 augustus 2014 om 15:19
    sjonny zegt:

    Bedankt voor de link, Nederlands commentaar?

    Ja, Arno Vermeulen zal verslag doen......wat denk je nou zelf Sjonny? ;)

  • Avatar
    fctexpert - 20 augustus 2014 om 15:19

    Volgens twitter en de foxsite, morgen wel live op Fox:

  • Avatar