Seys wekt verbazing bij invalbeurt: ''Het is om je kapot te schamen''

13 maart 2017 om 12:08 | Bron: Twitter

De wedstrijd tussen Ajax en FC Twente was zondagmiddag een uur onderweg toen Dylan Seys binnen de lijnen kwam. De Belgische vleugelaanvaller kwam met handschoenen het veld in en dat zorgde voor de nodige ophef op Twitter.

''De temperatuur is op dit moment 14 (!!) graden", schreef Hein van der Kruis. Ook Bob Fiselier stoorde zich aan de kleine linkspoot. "Het is om je kapot te schamen wanneer je op dit soort dagen met handschoenen een veld in wandelt", schrijft hij. 

"En dat terwijl zijn shirtje korte mouwen heeft", vult Ties van Dooren aan. 

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    Ischuros - 13 maart 2017 om 12:16

    Waar je je al niet druk om kan maken. Die jongen draagt handschoenen. Moet hij doen als hij dat fijn vindt.

  • Avatar
    Messi - 13 maart 2017 om 12:30

    Marsman heeft ook altijd handschoenen aan belachb😱😱😱

  • Avatar
    Ket wiezel - 13 maart 2017 om 12:39

    Als ik hem was, dan had ik ook nog een muts opgezet, want het was inderdaad ijzig koud in Amsterdam...Tegenwoordig zijn er ook heel veel spelers met kouwe knieschijven en dan trekken ze gewoon de voetbalkousen erover heen. Dat staat ook geweldig. Komt allemaal door de klimaatsverandering. Klasse dat sommige spelers hier al rekening mee houden.

  • Avatar
    TWENTE4EVER - 13 maart 2017 om 13:01

    Moet hij toch zelf weten? Wat mij betreft doet die ook nog een muts op en een sjaal om. Als hij maar inzet toont en z\'n best doet, graag ook nog wat goede acties, dan ben ik tevreden.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 maart 2017 om 13:31

    Handschoenen aan 10 kilo overgewicht en een dikke onvoldoende geldt ook voor Ede

  • Avatar
    HJB - 13 maart 2017 om 13:49

    Lekker belangrijk, totaal onnodige info, laat hem lekker.

  • Avatar
    BAM - 13 maart 2017 om 14:32

    Handschoenen, warme handen, bevordert bloedsomloop? Who cares. Hij moet erbij lopen zoals hij zich lekker voelt.

  • Avatar
    Inside_Esd - 13 maart 2017 om 16:23

    Omdat je je handen niet gebruikt tijdens het voetballen kunnen deze nog wel eens koud worden. Een handschoen helpt daarbij, snap niet dat hier een probleem van wordt gemaakt er zijn echt wel belangrijkere dingen op de wereld.

  • Avatar
    Koog - 13 maart 2017 om 16:52

    Lekker belangrijk! met zo'n handschoen kan je wel een lekker koel biertje vasthouden ;)

  • Avatar
    jowar - 13 maart 2017 om 23:49

    Gevalletje smetvrees. Kan ik mij voortellen in de Arena. Volgende keer nog een mondkapje voor.

  • Avatar
    jowar - 13 maart 2017 om 23:50
    zegt:

    Met glijmidddel!!

  • Avatar
    Enschede78 - 14 maart 2017 om 23:07
    Messi zegt:

    Marsman heeft ook altijd handschoenen aan belachb😱😱😱

    Dat is ook een wijf.

Nieuwe media