Voetbal International deelt maar liefst vijf onvoldoendes uit bij FC Twente

13 maart 2017 om 16:08 | Bron: VI

FC Twente verloor zondagmiddag met 3-0 op bezoek bij Ajax en weekblad Voetbal International heeft naar aanleiding van die nederlaag maar liefst vijf onvoldoendes uitgedeeld in de ploeg van trainer Rene Hake.

Stefan Thesker was volgens VI de zwakste man van de wedstrijd: de Duitse centrumverdediger krijgt een 4,5 voor zijn optreden. Marsman (die een aantal prima reddingen had), Jensen, Ede, en Unal krijgen allen een 5. 

De cijfers van Voetbal International: Marsman 5 Thesker 4,5 Andersen 6 Ter Avest 5,5 Van der Lely 6,5 Klich 6,5 Jensen 5 (75. George) - Mokotjo 6 Ede 5 (59. Seys) 5,5 Celina 5,5 (75. Trajkovski) - Ünal 5

Overzicht

Reacties (14)

  • Avatar
    Tukker-19 - 13 maart 2017 om 16:43

    Celina een voldoende en marsman een onvoldoende

  • Avatar
    Rik-FCT - 13 maart 2017 om 16:45

    Ha, gewoon wat willekeurige cijfers ingevuld. Leuk man. Celina een voldoende? Andersen een 6 terwijl die geen haar beter speelde als Thesker. En Marsman een onvoldoende geven sta ik ook niet helemaal achter.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 13 maart 2017 om 16:53
    Rik-FCT zegt:

    Ha, gewoon wat willekeurige cijfers ingevuld. Leuk man. Celina een voldoende? Andersen een 6 terwijl die geen haar beter speelde als Thesker. En Marsman een onvoldoende geven sta ik ook niet helemaal achter.

    +1

  • Avatar
    Pietjepuk053 - 13 maart 2017 om 16:53

    Onvoldoende voor marsman?

  • Avatar
    Ket wiezel - 13 maart 2017 om 17:26

    Moeten we een rapporteur serieus nemen als hij Celina een 5,5 geeft en Marsman een 5? Ik niet in ieder geval.

  • Avatar
    annalyst - 13 maart 2017 om 17:33
    Ket wiezel zegt:

    Moeten we een rapporteur serieus nemen als hij Celina een 5,5 geeft en Marsman een 5? Ik niet in ieder geval.

    Sterker nog.. ...je moet dat hele VI tegenwoordig niet meer serieus nemen ;))

  • Avatar
    gerbenfct - 13 maart 2017 om 17:54
    Pietjepuk053 zegt:

    Onvoldoende voor marsman?

    Die is gek

  • Avatar
    fctwente2010 - 13 maart 2017 om 18:07

    Een 1 voor de becijfering van de VI

  • Avatar
    Birkedahl - 13 maart 2017 om 18:10

    Marsman een 7,5 bij het AD en een 5 in VI?

  • Avatar
    TAPI26 - 13 maart 2017 om 19:14
    Rik-FCT zegt:

    Ha, gewoon wat willekeurige cijfers ingevuld. Leuk man. Celina een voldoende? Andersen een 6 terwijl die geen haar beter speelde als Thesker. En Marsman een onvoldoende geven sta ik ook niet helemaal achter.

    Andersen speelde gewoon een redelijke pot vond ik

  • Avatar
    Westerling - 13 maart 2017 om 20:36

    Thesker de zwakste. Wat een ongelofelijke onzin. Bij de 1-0 ongelukkig maar was de alleenheerser in de lucht. Iedere hoge bal was voor hem.

    Ede was onzichtbaar als aanvaller maar moest telkens Ter Avest rugdekking geven om Younes in bedwang te houden. Celina was veruit de zwakste. Welgeteld 1 geslaagde actie in de hele wedstrijd.

  • Avatar
    Rik-FCT - 13 maart 2017 om 21:50
    TAPI26 zegt:

    Andersen speelde gewoon een redelijke pot vond ik

    Zijn probleem is ook niet dat hij er niet staat, zijn probleem is is dat hij echt geen flauw benul heeft waar hij heen speelt als hij eenmaal de bal heeft. Hij werkt de bal weg als een idioot. Verstoord de opbouw in grote mate. Misschien is hij een betere echte verdediger als Bijen, maar als voetballer komt hij nog ernstig tekort.

  • Avatar
    jowar - 13 maart 2017 om 23:44

    Echt teveel Grolsch gedronken in de Arena die rare jongens van VI, of knettergek geworden

  • Avatar