'FC Twente gooit lijntje uit en hengelt naar gewilde Feyenoord-doelman'

13 maart 2017 om 13:40 | Bron: VoetbalPrimeur

FC Twente aast op Feyenoord-doelman Brad Jones, zo weet VoetbalPrimeur vandaag te melden. De 34-jarige sterkhouder van de Rotterdammers is na dit seizoen transfervrij. 

Naast FC Twente, zouden ook SC Heerenveen, FC Utrecht en AZ hebben geïnformeerd naar de diensten van Jones. De goalie is met Feyenoord al wel in onderhandeling zijn over een nieuw contract. Het ligt echter voor de hand dat Kenneth Vermeer volgend seizoen weer de eerste keus is in Rotterdam, waardoor Jones het met een plek op de bank moet stellen. 

Nick Marsman, de huidige eerste doelman bij FC Twente, en Sonny Stevens beschikken bij de club uit Enschede eveneens over een aflopend contract, waardoor er een vacature vrijkomt. Of de Twente-doelman en het bestuur van de Enschedese club al in onderhandeling zijn over een nieuwe verbintenis is nog altijd niet bekend.

 

Overzicht

Reacties (28)

  • Avatar
    Russel - 13 maart 2017 om 13:35

    Zou een goede aanwinst zijn! Ben echter bang dat dit niet haalbaar is. Zou eerder eens informeren voor warner hahn.

  • Avatar
    annalyst - 13 maart 2017 om 13:38

    Ophalen die vent. Geweldige doelman. Echt iemand die punten pakt voor de ploeg.

  • Avatar
    HJB - 13 maart 2017 om 13:45

    Kansloos en onrealistisch, te duur en teveel concurentie van clubs die volgend jaar wel om meer dan alleen de NVB beker strijden.

  • Avatar
    twente199 - 13 maart 2017 om 13:51
    zegt:

    het is idd absoluut niet realistisch om te denken dat twente jones zomaar kan halen. Verder hoop ik niet dat je bedoelt om pasveer én jones te halen, dat gaat niet goedkomen. dan kan pasveer net zo goed bij psv op de bank blijven zitten.

  • Avatar
    DK874 - 13 maart 2017 om 13:54

    Dit kan je wel vergeten! En nogmaals, waarom niet een poging om Hahn binnen te hengelen?!

  • Avatar
    Ket wiezel - 13 maart 2017 om 13:58

    Biedt Marsman een verlaagd contract, huur Gersbeck met optie tot koop. Dan ben je met je doelmannen klaar en kun je je richten op 1 of 2 goede buitenspelers, want die Ede en Celina bakken er geen kloten van. Om over Yeboah maar te zwijgen.

  • Avatar
    twente199 - 13 maart 2017 om 13:59
    zegt:

    klopt absoluut, maar ik denk dat het realistischer is dat jones óf pasveer hierheen komt dan beide. Ze zijn beide te goed om bij twente op de bank te gaan zitten.

  • Avatar
    HJB - 13 maart 2017 om 14:02
    zegt:

    Je kunt beter dan shoppen in de 3e bundesliga, deze hebben ook alleen de duitse beker voor te spelen echter het 2e jaar bij Twente komt spelen voor plaatsing Europa erbij.

    Van 3e bundesliga naar 4e club van Nederland lijkt me realistischer.

  • Avatar
    annalyst - 13 maart 2017 om 14:16
    DK874 zegt:

    Dit kan je wel vergeten! En nogmaals, waarom niet een poging om Hahn binnen te hengelen?!

    Hahn heeft nog een contract tot medio 2019, is dus niet haalbaar voor ons of het zou huur moeten zijn, maar ik denk dat Hahn, samen met Vermeer, volgend seizoen gewoon gaat strijden om eerste doelman te worden bij 010

  • Avatar
    bartcore - 13 maart 2017 om 14:16

    proberen kan nooit kwaad. kom er maar in!

  • Avatar
    annalyst - 13 maart 2017 om 14:29
    zegt:

    Wat het ook mag zijn TC, één ding is wel zeker ; het is namelijk een groot signaal richting Nick ;)

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 13 maart 2017 om 14:35

    Zou geweldig zijn maar ben bang dat het niet lukt.

  • Avatar
    BAM - 13 maart 2017 om 14:38

    En die 3de Keeper dan (die scandinavier), par hansen..... genoeg ervaring en goed genoeg bevonden voor Feyenoord destijds. Nog maar 30. Zou dat niet wat zijn?

  • Avatar
    BAM - 13 maart 2017 om 14:38

    En die 3de Keeper dan (die scandinavier), par hansen..... genoeg ervaring en goed genoeg bevonden voor Feyenoord destijds. Nog maar 30. Zou dat niet wat zijn?

  • Avatar
    annalyst - 13 maart 2017 om 14:44
    zegt:

    Je hebt gelijk. Dat signaal was er al. Laten we dan zeggen dat het signaal middels dit bericht nog enigszins is versterkt ;)

  • Avatar
    BartTB3 - 13 maart 2017 om 14:57

    Ik denk dat ook de andere Nederlandse clubs Jones wel kunnen vergeten, die gaat niet kampioen worden met Feyenoord om vervolgens salaris in te leveren en naar een kleinere club te verkassen die heeft straks wel betere clubs om uit te kiezen

  • Avatar
    BartTB3 - 13 maart 2017 om 14:58

    Gaat Twente ook nog een paar ton reserveren om Tom Boere aan te schaffen? Iemand die zoveel goals maakt in de JL daar moet je gewoon een gokje mee wagen (in het verleden was dat ook de manier, Chadli, Elia, De Jong) en dan rustig brengen bij Twente
    Marsman salaris 3 ton, en van de overige 2-3 ton van zijn vorige salaris Boere halen?
    Met Marsman kan je in de subtop eindigen dat bewijst hij nu (en dat is onze plek) en Boere kan mooi achter Unal (als die nog een jaartje zou mogen blijven, denk het niet maar zou geweldig zijn) wennen

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 maart 2017 om 15:13
    BartTB3 zegt:

    Gaat Twente ook nog een paar ton reserveren om Tom Boere aan te schaffen? Iemand die zoveel goals maakt in de JL daar moet je gewoon een gokje mee wagen (in het verleden was dat ook de manier, Chadli, Elia, De Jong) en dan rustig brengen bij Twente
    Marsman salaris 3 ton, en van de overige 2-3 ton van zijn vorige salaris Boere halen?
    Met Marsman kan je in de subtop eindigen dat bewijst hij nu (en dat is onze plek) en Boere kan mooi achter Unal (als die nog een jaartje zou mogen blijven, denk het niet maar zou geweldig zijn) wennen

    Heb liever Parzyczek heeft meer in huis dan Boere en denk ook niet dat Jones wil komen en moet zowieso salaris van buiten de EU verdienen dus is niet goedkoop dan maar keepers als Boer, Hahn, Jurjus, Pasveer, van Leer of Zlatan Alomerovic

  • Avatar
    tukkerwolf - 13 maart 2017 om 15:47

    Doe Marsman maar gewoon een normaal twents contract. Hij keept prima de laatste tijd en is in ieder geval iemand uit eigen opleiding. Nog 1 of 2 jaar en dan kan hij verkocht worden ipv nu gratis de deur uit te lopen. Jones is te oud en heeft dit seizoen gepiekt. kans op nog een jaar zo pieken is niet zo groot.

  • Avatar
    JersonCabral053 - 13 maart 2017 om 16:00

    Off topic:

    Ik zag een filmpje van de celtic fans tegen rangers voor de wedstrijd, ik dacht misschien is het een idee om hier een Twente versie van te maken: het is ongeveer van 0:00 tot 0:45

    https://youtu.be/Qx0TiSYXio4

Nieuwe media