Celina wil alweer weg bij FC Twente: ''Dit is niet mijn niveau''

14 maart 2017 om 11:26 | Bron: Aftenposten

Bersant Celina speelt dit seizoen op huurbasis bij FC Twente. De Kosovaarse Noor is eigendom van Manchester City en kende een sterke start in Enschede. Celina is de laatste weken echter een van de mindere spelers aan de kant van FC Twente. Toch is de middenvelder klaar voor een stap hogerop.

"Het plan is om terug naar Manchester te gaan", laat Celina weten in gesprek met Aftenposten. "Daarna zal ik beginnen bij Manchester City, maar het is zeker dat ik weer verhuurd ga worden. Ik heb bij FC Twente een jaar ervaring opgedaan, maar ik denk niet dat dit mijn niveau is. Ik heb het gevoel dat ik in een betere competitie kan spelen."

Celina denkt aan een andere competitie dan de Eredivisie. "Eén van de grote competities", geeft hij aan. "Spelen in de Premier League is een droom, maar ik hoop op Italië, Spanje, Duitsland of Frankrijk. Eén van die competities." Celina maakte in 2012 de overstap van Strømsgodset IF naar de jeugdopleiding van Manchester City.

Overzicht

Reacties (72)

  • Avatar
    FCTwente10 - 14 maart 2017 om 12:00

    Gaf onlangs aan dat hij hier nog wel een jaar wilt spelen, kan niet makkelijk tegen kritiek volgensmij. Hoop dat Unal nog een jaartje gehuurd kan worden maar ergens heb ik een gevoel dat de kans nu kleiner is.

  • Avatar
    Erwin81 - 14 maart 2017 om 12:01

    Laat hij zich er eerst maar eens naar gaan gedragen. De laatste weken met stip de zwakste schakel. Aan kwaliteit ligt het niet, dus is dit mentaliteit/instelling. Schandalig!

  • Avatar
    Thehawk - 14 maart 2017 om 12:01

    Pff, die jongen heeft al een paar maand geen bal goed geraakt. Waar haalt hij het lef vandaan om nu zoiets te zeggen?

  • Avatar
    Alfred Jodocus - 14 maart 2017 om 12:02

    Celina heeft totaal geen recht van spreken. Hij heeft na de winterstop helemaal niks laten zien.

  • Avatar
    Jim - 14 maart 2017 om 12:02

    Doei ga maar je voegt niks toe laat je voeten spreken doej e ook niet .iets te hard vant peerd geflikkert wat mij betreft

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 14 maart 2017 om 12:10

    Dit is dus de reden waarom hij de laatste maanden zo dramatisch speelt hij wil gewoon weg dus gooit er met de pet naar en wil niet meer moeite doen voor het team

  • Avatar
    Ket wiezel - 14 maart 2017 om 12:16

    FcTwente, in de persoon van trainer Hake, zou er goed aan doen dit over het paard getilde menneke de rest van het seizoen op de bank te zetten. Eerst een grote waffel dat hij wel eventjes een -tig aantal doelpunten zou gaan maken en nu weer grootheidswaanzin. Laat voor hem lekker die George spelen, want daar moeten wij mee verder de komende jaren. Laat Hake nu eens echt ballen tonen!!!!!

  • Avatar
    Jim - 14 maart 2017 om 12:20
    Ket wiezel zegt:

    FcTwente, in de persoon van trainer Hake, zou er goed aan doen dit over het paard getilde menneke de rest van het seizoen op de bank te zetten. Eerst een grote waffel dat hij wel eventjes een -tig aantal doelpunten zou gaan maken en nu weer grootheidswaanzin. Laat voor hem lekker die George spelen, want daar moeten wij mee verder de komende jaren. Laat Hake nu eens echt ballen tonen!!!!!

    En zo is het bla dit bla dat wil t ff niet dan wil ik weg .klein kind

  • Avatar
    annalyst - 14 maart 2017 om 12:26

    Aan één ding heeft Bersant wel gelijk ; dit is niet zijn niveau. Sterker nog.....hij kan het niveau niet eens bijbenen de laatste tijd en haalt het gemiddelde zelfs drastisch naar beneden. Zal me trouwens niets verbazen dat dat spandoek over Kosovo wat laatst in de Veste hing ook meespeelt in deze beslissing van hem. Ik hoop inderdaad dat Hake nu ook daadwerkelijk doorpakt en geen plek meer inruimt voor deze speler en iemand de kans geeft die wel gemotiveerd is.

  • Avatar
    proudfct - 14 maart 2017 om 12:28

    Laat hij een voorbeeld nemen aan Zyech. Die was ook ontevreden over het niveau waarop hij speelde, maar onderscheidde zich tenminste door wedstrijden te beslissen op individuele klasse.

  • Avatar
    Berry - 14 maart 2017 om 12:30

    Als jij echt zo goed was mannetje, speelde jij iedereen elke wedstrijd zoek. Passeerde je jou directe tegenstander keer op keer en gaf je veel assists. Dan pikte je afentoe nog een doelpuntje mee en wilde je werken voor je ploeg. Je bent al maanden een zwakke schakel voorin die menig actie verprutst door nog een extra beweging te maken. Nee mannetje op dit moment ben je nog te zwak om in de basis te starten van ons FCT!

  • Avatar
    Berry - 14 maart 2017 om 12:32

    We hebben sowieso te veel middelmatige spelers die niet thuis geven. Neem Yeboah, Ede, Seys....

  • Avatar
    Russel - 14 maart 2017 om 12:43

    Geen tijd meer geven, op de bank zetten en hem duidelijk maken dat je deze instelling van niemand accepteert. Of meteen terug sturen. Kennelijk heeft hij geen idee dat hij maar slechts 1 van de 69 sardientjes uit het blik van man city is.

  • Avatar
    Dusan91 - 14 maart 2017 om 12:47
    annalyst zegt:

    Aan één ding heeft Bersant wel gelijk ; dit is niet zijn niveau. Sterker nog.....hij kan het niveau niet eens bijbenen de laatste tijd en haalt het gemiddelde zelfs drastisch naar beneden. Zal me trouwens niets verbazen dat dat spandoek over Kosovo wat laatst in de Veste hing ook meespeelt in deze beslissing van hem. Ik hoop inderdaad dat Hake nu ook daadwerkelijk doorpakt en geen plek meer inruimt voor deze speler en iemand de kans geeft die wel gemotiveerd is.

    Idd oprotten, je wil graag voor ons spelen of niet en dan er gewoon met de pet naar gooien lekker over het veld wandelen,geen enkele moeite doen.

    Die jonge is arogant en heeft blijkbaar motivatie problemen ,op deze manier zal hij nergens slagen.

    Ik hoop dat hij geen enkele wedstrijd meer voor ons speelt.
    Haha en dat moet een prof voorstellen lol.

  • Avatar
    Russel - 14 maart 2017 om 12:53

    Was dit niet hetzelfde \'mannetje\' die in het begin van het seizoen zichzelf doelstellingen had opgelegd? Iets van 15 doelpunten en net zoveel assists? Doelstelling niet gehaald en wel denken dat je een hoger niveau aan kan. Dan heb je het echt niet begrepen..

  • Avatar
    Messi - 14 maart 2017 om 13:03

    Niet meer opstellen🖕🖕🖕🖕oprotten er mee

  • Avatar
    Bart77 - 14 maart 2017 om 13:07
    Messi zegt:

    Niet meer opstellen🖕🖕🖕🖕oprotten er mee

    Eens. Is met deze instelling niet meer van meerwaarde in deze fase van de competitie.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 14 maart 2017 om 13:08

    Pffffff hier wordt ik eigenlijk wel een beetje misselijk van. Als hij nu week in week uit de sterren van de hemel speelt kan ik mij zijn op merking snappen. Maar nu, gvd wees blij dat HAKE je nog opsteld verwend nest.

  • Avatar
    mipz89 - 14 maart 2017 om 13:12

    Technisch vaardig genoeg voor een stap hogerop, maar heeft veel meer mentale bagage nodig en mag nog flink aan zijn conditie werken.

    Voor de winterstop speelde hij goed, maar omdat hij dat te vaak heeft gehoord denkt hij ook goed te zijn. En dat is nogal een verschil.

  • Avatar
    jeff - 14 maart 2017 om 13:16
    Degeweldenaar zegt:

    Pffffff hier wordt ik eigenlijk wel een beetje misselijk van. Als hij nu week in week uit de sterren van de hemel speelt kan ik mij zijn op merking snappen. Maar nu, gvd wees blij dat HAKE je nog opsteld verwend nest.

    Precies wat ik dacht. Als hij vandaag of morgen gaat vind ik het ook best.

Nieuwe media