Roda JC mist twee sterkhouders in thuiswedstrijd tegen FC Twente

14 maart 2017 om 13:50 | Bron: KNVB

Roda JC kan komende vrijdag in de thuiswedstrijd tegen FC Twente geen beroep doen op Ard van Peppen en Tom Van Hyfte. Het tweetal is geschorst voor het treffen in het Parkstad Limburg Stadion, dat meldt de KNVB op de officiële website.

Van Peppen en Van Hyfte ontvingen afgelopen zondag in het thuisduel met FC Groningen hun vijfde gele kaart van het seizoen. Het tweetal is daardoor automatisch geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

Van Peppen speelde dit seizoen alle 26 competitiewedstrijden voor Roda JC. Van Hyfte kwam 24 keer in actie voor de Limburgers. De Belgische middenvelder, die aanvoerder van Roda JC is, moest afgelopen zondag op de bank beginnen, maar pakte als invaller geel.

Overzicht

Reacties (7)

  • Avatar
    Messi - 14 maart 2017 om 13:54

    0-2 anders valt het mie vies tegen

  • Avatar
    Ket wiezel - 14 maart 2017 om 14:40

    Van Peppen sterkhouder?? Jahahahahahaha. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 14 maart 2017 om 15:02

    Denk 1-2 maar als Unal niet scoort zie ik het somber in we zijn teveel afhankelijk van Unal als hij niet scoort scoort er niemand of we moeten een penalty krijgen dan hebben we Klich nog

  • Avatar
    Berry - 14 maart 2017 om 15:09

    Roda speelde afgelopen weekend erg sterk tegen de 🐖. Wordt een zware wedstrijd en als ze met de verkeerde instelling het veld ingaan krijgen we gewoon klop. De laatste uitwedstrijden tegen Ado en Excelsior waren ook om te janken. Het lijkt wel of de ploeg niet meer te motiveren valt in zulke wedstrijden. Slechte zaak lijkt mij.

  • Avatar
    nochange - 14 maart 2017 om 15:34
    FC Twente 1965 zegt:

    Denk 1-2 maar als Unal niet scoort zie ik het somber in we zijn teveel afhankelijk van Unal als hij niet scoort scoort er niemand of we moeten een penalty krijgen dan hebben we Klich nog

    Vergeet onze \'held\' Celina niet! Eigenlijk (veel) te goed voor ons waardoor hij week in week uit opvalt met zijn acties, prachtige en nuttige doelpunten plus de doelpunten waar hij indirect bij betrokken is.... Dus moet te doen zijn, zeker als Ünal ook speelt hij weet wel raad met de goede voorzetten van Celina...

  • Avatar
    mike1995 - 14 maart 2017 om 15:50
    Berry zegt:

    Roda speelde afgelopen weekend erg sterk tegen de 🐖. Wordt een zware wedstrijd en als ze met de verkeerde instelling het veld ingaan krijgen we gewoon klop. De laatste uitwedstrijden tegen Ado en Excelsior waren ook om te janken. Het lijkt wel of de ploeg niet meer te motiveren valt in zulke wedstrijden. Slechte zaak lijkt mij.

    roda gaat gewoon voor de pot hangen net als bij ons de thuiswedstrijd maken we 1-0 dan winnen we 0-3

  • Avatar
    Ket wiezel - 14 maart 2017 om 16:07

    Ik houd het op een 1-1.

Nieuwe media