FC Twente op gedeelde zesde plek in veldencompetitie VVCS

15 maart 2017 om 09:47 | Bron: VVCS

FC Twente staat - met nog acht wedstrijden te gaan in de Eredivisie - op een gedeelde 6e plaats in de veldencompetitie. Dat meldt het VVCS, wat de competitie organiseert. 

Aanvoerders van alle Eredivisie-teams geven na een wedstrijd hun mening over het bespeelde veld. De minimale score is een 1, het hoogst haalbare is een 5. Het veld in de Grolsch Veste krijgt als beoordeling een 3,7, evenveel als Ajax en FC Groningen. Feyenoord gaat aan kop met een 4,8. 

De tussenstand na 25 speelronden:
1. Feyenoord 4,8
2. AZ 4,1
3. PSV 4
4. Vitesse 3,9
FC Utrecht 3,9
6. Ajax 3,7
FC Groningen 3,7
FC Twente 3,7
9. Willem II 3,5
10. SC Heerenveen 3,2
11. NEC 3
12. Go Ahead Eagles 2,9
13. Excelsior 2,4
14. Roda JC Kerkrade 2,1
Sparta Rotterdam 2,1
16. Heracles Almelo 2
17. ADO Den Haag 1,7
18 PEC Zwolle 1,6

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 10:03

    Lekker belangrijk........

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 maart 2017 om 10:08
    FCTukkerclan zegt:

    Lekker belangrijk........

    Mooi nieuws toch?

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 10:17
    FCTwente10 zegt:

    Mooi nieuws toch?

    Welke meerwaarde heeft dan FCTwente10? Zit daar een vette bonus aan verbonden of is het lauw geleuter om überhaupt een artikel naar buiten te brengen?

    Ik vind het veld bij het Hulsbeek een 4,6 waard.....wat nu?

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 maart 2017 om 10:35
    FCTukkerclan zegt:

    Welke meerwaarde heeft dan FCTwente10? Zit daar een vette bonus aan verbonden of is het lauw geleuter om überhaupt een artikel naar buiten te brengen?

    Ik vind het veld bij het Hulsbeek een 4,6 waard.....wat nu?

    Het gaat erom wat de aanvoerder van de tegenstander van het veld vind. Aangezien dit een mooi cijfer is, is dit een prachtig compliment voor degene die het veld onderhouden enzovoort. Er zit geen dikke prijs aangebonden maar dit zal zeker mensen motiveren om het veld nog beter te maken.



    Daar komt ook nog eens bij dat ik liever dit lees dan dat e divisie gejank.

  • Avatar
    Hengelo - 15 maart 2017 om 11:10
    FCTukkerclan zegt:

    Welke meerwaarde heeft dan FCTwente10? Zit daar een vette bonus aan verbonden of is het lauw geleuter om überhaupt een artikel naar buiten te brengen?

    Ik vind het veld bij het Hulsbeek een 4,6 waard.....wat nu?

    Een heleboel meerwaarde ,een blijk van waardering voor de vaak onzichtbare anonieme personen die dit grasveld etc verzorgen en in conditie houden.Dit mag best eens naar voren gebracht worden.Hulde!!.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 11:31
    FCTwente10 zegt:

    Het gaat erom wat de aanvoerder van de tegenstander van het veld vind. Aangezien dit een mooi cijfer is, is dit een prachtig compliment voor degene die het veld onderhouden enzovoort. Er zit geen dikke prijs aangebonden maar dit zal zeker mensen motiveren om het veld nog beter te maken.



    Daar komt ook nog eens bij dat ik liever dit lees dan dat e divisie gejank.

    Beste FCTwente10,

    het veld kun je niet beter maken. s'Avonds gaan er zelfs lampen op...omdat het veld overdag te weinig zonlicht krijgt. De Kuip staat bovenaan, en weet je waarom? De Kuip heeft lichtdoorlatende daken boven de tribunes. Het veld van Vitesse kan uit het Gelredome naar buiten gereden worden zodat het vol van de weersinvloeden kan genieten.

    Het gras in de Veste zal dus nooit beter worden als er geen lichtdoorlatend dak boven de tribunes geplaatst worden.

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 maart 2017 om 11:39
    FCTukkerclan zegt:

    Beste FCTwente10,

    het veld kun je niet beter maken. s'Avonds gaan er zelfs lampen op...omdat het veld overdag te weinig zonlicht krijgt. De Kuip staat bovenaan, en weet je waarom? De Kuip heeft lichtdoorlatende daken boven de tribunes. Het veld van Vitesse kan uit het Gelredome naar buiten gereden worden zodat het vol van de weersinvloeden kan genieten.

    Het gras in de Veste zal dus nooit beter worden als er geen lichtdoorlatend dak boven de tribunes geplaatst worden.

    Met beter maken doelde ik meer op lijnen trekken die mensen die met zo\'n vork geval in de rust het veld op gaan dat soort dingen. Gewoon een mooie blijk van waardering voor deze mensen omdat ze eigenlijk altijd vergeten worden.

  • Avatar
    P-65 - 15 maart 2017 om 11:52

    ...en zoals elk jaar staan de kunstgrasvelden weer onderaan.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 12:13
    FCTwente10 zegt:

    Met beter maken doelde ik meer op lijnen trekken die mensen die met zo\'n vork geval in de rust het veld op gaan dat soort dingen. Gewoon een mooie blijk van waardering voor deze mensen omdat ze eigenlijk altijd vergeten worden.

    Die blijk van waardering ben ik met je eens. Misschien moet FC Twente maar eens een bonus uitkeren aan de mensen die de velden onderhouden. :)

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 maart 2017 om 12:15
    FCTukkerclan zegt:

    Die blijk van waardering ben ik met je eens. Misschien moet FC Twente maar eens een bonus uitkeren aan de mensen die de velden onderhouden. :)

    Precies

  • Avatar
    fctwente2010 - 15 maart 2017 om 20:03

    Ik denk dat Twente nog wel hoger hoort in die ranglijst, veld is altijd perfect.

Nieuwe media