'FC Twente wil Ünal nog een jaar in Enschede houden'

14 maart 2017 om 21:19 | Bron: Voetbal International

FC Twente is met Manchester City in gesprek om Enes Ünal langer in Enschede te houden, dat meldt Voetbal Inteenational. De Turkse spits wordt op dit moment gehuurd van Manchester City.

Ünal gooit dit seizoen hoge ogen in Enschede. Zo maakte hij al twaalf goals in de Eredivisie. Manchester City is bereid de spits nog een jaar te verhuren. Pf FC Twente in aanmerking komt, is niet duidelijk.

Ünal speelde eerder voor Bursaspor, voor hij naar Manchester City vertrok. Die club verhuurde hem eerder aan KRC Genk en NAC Breda, voor hij naar Twente ging.

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 14 maart 2017 om 21:23

    Zou mooi zijn en ook goed voor Enes zelf! 👊🏻💪🏻

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 14 maart 2017 om 21:26

    Marsman willen ze ook houden.

  • Avatar
    Dusan91 - 14 maart 2017 om 21:29

    Zou echt goed nieuws zijn.

    Volgend jaar minimaal 20 goals.

  • Avatar
    Wesselegbers - 14 maart 2017 om 21:38

    Is al een prima spits voor twente! Kan elleen maar beter worden.

  • Avatar
    Dusan91 - 14 maart 2017 om 21:42
    AwaydaysFCT zegt:

    Marsman willen ze ook houden.

    Ja lees het net op Vi... Had niet gedacht dat ze hem nog een aanbieding gingen doen , jmmr.

  • Avatar
    Twentsetrots - 14 maart 2017 om 21:44

    Kom maar door! yeboah en celina opstappen

  • Avatar
    Berry - 14 maart 2017 om 21:44

    Ben bang dat als Celina vertrekt dat zijn maatje Enes ook geen trek meer heeft in Twente. We zullen zien...

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 22:00

    Ünal behouden zal echt geweldig zijn. Perfecte spits voor twente

  • Avatar
    Successupporter - 14 maart 2017 om 22:07
    Berry zegt:

    Ben bang dat als Celina vertrekt dat zijn maatje Enes ook geen trek meer heeft in Twente. We zullen zien...

    Ik weet niet of die twee nog steeds zulke goede maatjes zijn. En dan nog. Zakelijke belangen zullen, ook bij hen, voor gaan, denk ik toch?

  • Avatar
    Successupporter - 14 maart 2017 om 22:10
    alles zegt:

    Ünal behouden zal echt geweldig zijn. Perfecte spits voor twente

    Wel een geruststellend gedachte. Dat we nu al verzekerd zouden kunnen zijn van een goede spits voor volgend seizoen .

  • Avatar
    fctwente2010 - 14 maart 2017 om 22:31
    Berry zegt:

    Ben bang dat als Celina vertrekt dat zijn maatje Enes ook geen trek meer heeft in Twente. We zullen zien...

    Unal en Jensen zijn ook goede vrienden, dat is het probleem denk ik niet

  • Avatar
    FCTukkerclan - 14 maart 2017 om 23:50

    Dat gelul over vrienden...maatjes. City beslist of Unal hier volgend seizoen weer speelt. Verder niemand...

  • Avatar
    AlmightyEpi - 14 maart 2017 om 23:59
    FCTukkerclan zegt:

    Dat gelul over vrienden...maatjes. City beslist of Unal hier volgend seizoen weer speelt. Verder niemand...

    Dat denk ik niet. Unal zal zelf ook inspraak hebben. City heeft niets aan ontevreden unal.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 00:13
    AlmightyEpi zegt:

    Dat denk ik niet. Unal zal zelf ook inspraak hebben. City heeft niets aan ontevreden unal.

    Unal heeft al aangegeven dat hij nog graag een jaar wil blijven, en op basis waarvan zou Unal ontevreden moeten zijn?

  • Avatar
    skibal - 15 maart 2017 om 08:04
    AlmightyEpi zegt:

    Dat denk ik niet. Unal zal zelf ook inspraak hebben. City heeft niets aan ontevreden unal.

    Hij gaf al aan dat city voor 70% bepaald waar hij speelt en hijzelf 30% inbreng heeft.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 10:28
    skibal zegt:

    Hij gaf al aan dat city voor 70% bepaald waar hij speelt en hijzelf 30% inbreng heeft.

    65% skibal....65%. ;)

  • Avatar
    Pol! - 15 maart 2017 om 10:31
    fctwente2010 zegt:

    Unal en Jensen zijn ook goede vrienden, dat is het probleem denk ik niet

    Met Jensen in de buurt heeft Unal meer beweging om zich heen en speelt hij beter. In het veld is Jensen belangrijker voor Unal dan Celina. Zou een goede zaak zijn voor Unal en FCT als hij nog een jaartje blijft. Ik ben alleen bang dat die beslissing pas in de zomer wordt genomen.

  • Avatar
    HJB - 15 maart 2017 om 13:21
    Wesselegbers zegt:

    Is al een prima spits voor twente! Kan elleen maar beter worden.

    Zeker als je bedenkt dat we volgend jaar een goede Assaidi en een andere vleugelaanvaller zullen hebben waardoor Unal veel meer in stelling wordt gebracht. Nu is hij vaak dolende daar hij geen bruikbare ballen krijgt.

  • Avatar
    HJB - 15 maart 2017 om 13:24
    FCTukkerclan zegt:

    Dat gelul over vrienden...maatjes. City beslist of Unal hier volgend seizoen weer speelt. Verder niemand...

    Voor 70%. City weet nu dat Unal bij Twente beter wordt, en aangezien we voor volgend jaar meer tijd hebben de selectie te bepalen/versterken heb ik daar goede hoop op.

Nieuwe media