FC Twente wil contract Marsman verlengen: ''Hij keept goed''

14 maart 2017 om 21:42 | Bron: Voetbal International

FC Twente gaat binnenkort om de tafel met Nick Marsman om zijn contract te verlengen. Dat meldt Voetbal International. Het contract van de doelman loopt af.

De doelman zal echter wel akkoord moeten gaan met een lagere aanbieding. Marsman is op dit moment één van de grootverdieners van de club en FC Twente voert een normalisering van het salarishuis door. ''Over zijn sportieve ontwikkeling zijn we in ieder geval tevreden. Nick keept momenteel goed. Daarom gaan we binnenkort praten'', aldus technisch directeur Jan van Halst.

De contracten van Sonny Stevens en Nick Hengelman lopen ook af, waardoor FC Twente voor volgend seizoen met Joël Drommel nog maar één keeper in de selectie heeft.

Overzicht

Reacties (25)

  • Avatar
    Deppenboks - 14 maart 2017 om 21:48

    Marsman gaat hopelijk de weg bewandelen die Boschker heeft gevolg, Van dramatisch slecht naar jarenlang 1 van de beste keepers Van de eredivisie.

  • Avatar
    twente199 - 14 maart 2017 om 21:54
    zegt:

    word de kans alleen maar groter dat hij ajax mist, dus niet echt een pro feyenoord actie

  • Avatar
    twente199 - 14 maart 2017 om 21:55

    kom der maar in tc, je wist zo goed dat hij niet ging bij tekenen

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 21:57

    Jammer. Ik zou toch ook kijken naar een andere keeper die beter is dan marsman.ndat zijn er heel veel!) En geen keeper halen zoals hengelman, want dat is gewoon een lachertje.

    Stevens is ook jupiler niveau.



    Marsmannetje van mij mag je opflikkeren. Teveel punten gekost

  • Avatar
    DK874 - 14 maart 2017 om 22:05
    alles zegt:

    Jammer. Ik zou toch ook kijken naar een andere keeper die beter is dan marsman.ndat zijn er heel veel!) En geen keeper halen zoals hengelman, want dat is gewoon een lachertje.

    Stevens is ook jupiler niveau.



    Marsmannetje van mij mag je opflikkeren. Teveel punten gekost

    +1000! Neem nou eens een keer afscheid van die lapzwans! Nu doet hij het even wat beter maar hij heeft al zoveel punten gekost, en straks is \'t weer huilen met de pet op! En inderdaad, er zijn heel wat betere keepers! Echt weer ongelooflijk dit!!!

  • Avatar
    twente199 - 14 maart 2017 om 22:06
    zegt:

    precies

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 22:08
    zegt:

    Doe jij eens normaal. iedereen ziet toch dat marsman een zeer middelmatige keeper is... Speelt die weer een wedsrijdje goed en uiteindelijk de volgende wedstrijd maakt die weer een fatale fout



    Nee we hebben een zekere keeper voor het doel nodig en dat is niet marsman

  • Avatar
    remcoroelofs - 14 maart 2017 om 22:20
    zegt:

    Ik vind dat nick wel erg veel fouten heeft gemaakt, maar dit seizoen doet hij het best wel aardig, dus van mij mag hij voor minder salaris blijven👍

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 22:24
    zegt:

    Klopt maar dat gebeurt bijna nooit. Marsman maakt om de week een fout...

    0 progressie geboekt afgelopen 3 jaar

  • Avatar
    kufo ole - 14 maart 2017 om 22:28

    Neeeeeeee. Ben dat jankgezicht wel zo beu

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 22:31
    zegt:

    Ik denk dat hij zichzelf overschat op dit moment en dat hij denkt dat hij wel maar Wolfsburg kan.

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 maart 2017 om 22:39

    Dit kan alleen bij Twente. Hoe slechter je speelt hoe sneller je een nieuw contract krijgt. Hopelijk niet meer dan een jaar want zijn standaardteksten nog langer moeten aanhoren hou ik niet meer vol.

  • Avatar
    Ket wiezel - 14 maart 2017 om 22:46

    Gewoon verlengen tegen een behoorlijke verlaagde aanbieding. Stevens en Hengelenman niet verlengen en 2 goede keepers binnenhalen, waarvan 1 routinier.

  • Avatar
    Enschede78 - 14 maart 2017 om 22:49

    Verlengen omg.

    Daar gaan weer 8-12 punten volgend seizoen.



    Misschien als 2de doelman?

    Als 1ste doelman komt hij zwaar tekort.

  • Avatar
    jowar - 14 maart 2017 om 23:23

    Laat het volk kiezen, wie organiseert een referendum? ze vervreemden nu toch alweer niet van de achterban. Of wordt de F1 strategie gevolgd door spelers toegang tot elftal te bieden als ze flink wat geld meenemen.

  • Avatar
    RedTukket - 15 maart 2017 om 00:12
    zegt:

    Tja, daar sta je dan met je inside information. Net zo betrouwbaar als de windrichting........

  • Avatar
    Messi - 15 maart 2017 om 05:46
    zegt:

    He vragie jij hebt vast dat stuk over celina gelezen en en en vertel

  • Avatar
    Pol! - 15 maart 2017 om 08:59
    zegt:

    Bovendien heb je voor 2 teams minstens 3 keepers nodig. Een keeper als Hengelman komt gewoon tekort, maar was op het moment van aantrekken een van de weinige beschikbare opties.

    Drommel, Marsman (mits verlaagd contract) en een keeper van buitenaf (Mulder?) mogen dan uitvechten wie goed genoeg is voor een basisplaats.

  • Avatar
    Twente1 - 15 maart 2017 om 11:48
    zegt:

    Niemand hoeft je ook te geloven, alleen jij brengt veel dingen altijd met een stelligheid dat wat jij zegt de waarheid is en niks anders. Heb het topic waarin de boel escaleerde nog eens ff terug gelezen en je beticht ANS er zelfs van dat hij keihard zit te liegen inzake geplande gesprekken met Nick. Nou, zie hier het resultaat. Vervolgens is het wel makkelijk om te zeggen dat de gesprekken er destijds niet waren.....ja, zo ken ik er ook nog een paar. Wellicht is het handiger om de info die je krijgt wat genuanceerder te ventileren?

  • Avatar
    RaymondL - 15 maart 2017 om 11:49

    Een contract met hetzelfde salaris als Bijen, Ter Avest ect dan mag Marsman van mij een 2 jarig contract tekenen.

    Stevens laten gaan.

    Nog een degelijke keeper aantrekken voor een normaal salaris en laten ze het met zijn drieën maar uitzoeken wie de beste is.

Nieuwe media