FC Twente wil contract Marsman verlengen: ''Hij keept goed''

14 maart 2017 om 21:42 | Bron: Voetbal International FC Twente wil contract Marsman verlengen: ''Hij keept goed''

FC Twente gaat binnenkort om de tafel met Nick Marsman om zijn contract te verlengen. Dat meldt Voetbal International. Het contract van de doelman loopt af.

De doelman zal echter wel akkoord moeten gaan met een lagere aanbieding. Marsman is op dit moment één van de grootverdieners van de club en FC Twente voert een normalisering van het salarishuis door. ''Over zijn sportieve ontwikkeling zijn we in ieder geval tevreden. Nick keept momenteel goed. Daarom gaan we binnenkort praten'', aldus technisch directeur Jan van Halst.

De contracten van Sonny Stevens en Nick Hengelman lopen ook af, waardoor FC Twente voor volgend seizoen met Joël Drommel nog maar één keeper in de selectie heeft.

Overzicht

Reacties (52)

  • Avatar
    Jim - 14 maart 2017 om 21:48

    Die tekent wel 👍

  • Avatar
    Deppenboks - 14 maart 2017 om 21:48

    Marsman gaat hopelijk de weg bewandelen die Boschker heeft gevolg, Van dramatisch slecht naar jarenlang 1 van de beste keepers Van de eredivisie.

  • Avatar
    annalyst - 14 maart 2017 om 21:51
    Jim zegt:

    Die tekent wel 👍

    Kan me niet voorstellen dat Nick nog andere opties heeft ; een betere club dan Twente wil hem niet en een mindere club dan Twente kan hem niet betalen.

  • Avatar
    Mennoty - 14 maart 2017 om 21:52

    Even wat anders tussendoor. Vilena van Feyenoord heeft uitstel gekregen. De derde Feyenoorde die niet direkt gestraft word Hoezo geen klassejustitie bij de KNVB

  • Avatar
    twente199 - 14 maart 2017 om 21:54
    Mennoty zegt:

    Even wat anders tussendoor. Vilena van Feyenoord heeft uitstel gekregen. De derde Feyenoorde die niet direkt gestraft word Hoezo geen klassejustitie bij de KNVB

    word de kans alleen maar groter dat hij ajax mist, dus niet echt een pro feyenoord actie

  • Avatar
    twente199 - 14 maart 2017 om 21:55

    kom der maar in tc, je wist zo goed dat hij niet ging bij tekenen

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 21:57

    Jammer. Ik zou toch ook kijken naar een andere keeper die beter is dan marsman.ndat zijn er heel veel!) En geen keeper halen zoals hengelman, want dat is gewoon een lachertje.

    Stevens is ook jupiler niveau.



    Marsmannetje van mij mag je opflikkeren. Teveel punten gekost

  • Avatar
    Hengelo - 14 maart 2017 om 22:00
    annalyst zegt:

    Kan me niet voorstellen dat Nick nog andere opties heeft ; een betere club dan Twente wil hem niet en een mindere club dan Twente kan hem niet betalen.

    inside information?

  • Avatar
    Hengelo - 14 maart 2017 om 22:01
    alles zegt:

    Jammer. Ik zou toch ook kijken naar een andere keeper die beter is dan marsman.ndat zijn er heel veel!) En geen keeper halen zoals hengelman, want dat is gewoon een lachertje.

    Stevens is ook jupiler niveau.



    Marsmannetje van mij mag je opflikkeren. Teveel punten gekost

    doe normaal man.

  • Avatar
    Hengelo - 14 maart 2017 om 22:03
    twente199 zegt:

    kom der maar in tc, je wist zo goed dat hij niet ging bij tekenen

    en Twente niet met hem om tafel ging zitten om over contractverlenging te praten

  • Avatar
    DK874 - 14 maart 2017 om 22:05
    alles zegt:

    Jammer. Ik zou toch ook kijken naar een andere keeper die beter is dan marsman.ndat zijn er heel veel!) En geen keeper halen zoals hengelman, want dat is gewoon een lachertje.

    Stevens is ook jupiler niveau.



    Marsmannetje van mij mag je opflikkeren. Teveel punten gekost

    +1000! Neem nou eens een keer afscheid van die lapzwans! Nu doet hij het even wat beter maar hij heeft al zoveel punten gekost, en straks is \'t weer huilen met de pet op! En inderdaad, er zijn heel wat betere keepers! Echt weer ongelooflijk dit!!!

  • Avatar
    twente199 - 14 maart 2017 om 22:06
    Hengelo zegt:

    en Twente niet met hem om tafel ging zitten om over contractverlenging te praten

    precies

  • Avatar
    Mennoty - 14 maart 2017 om 22:07
    twente199 zegt:

    word de kans alleen maar groter dat hij ajax mist, dus niet echt een pro feyenoord actie

    Gaat niet om die wedstrijd van Ajax. Gaat om het principe dat het de derde keer is dat een speler van Feyenoord niet direct straf krijgt

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 22:08
    Hengelo zegt:

    doe normaal man.

    Doe jij eens normaal. iedereen ziet toch dat marsman een zeer middelmatige keeper is... Speelt die weer een wedsrijdje goed en uiteindelijk de volgende wedstrijd maakt die weer een fatale fout



    Nee we hebben een zekere keeper voor het doel nodig en dat is niet marsman

  • Avatar
    Hengelo - 14 maart 2017 om 22:12
    alles zegt:

    Doe jij eens normaal. iedereen ziet toch dat marsman een zeer middelmatige keeper is... Speelt die weer een wedsrijdje goed en uiteindelijk de volgende wedstrijd maakt die weer een fatale fout



    Nee we hebben een zekere keeper voor het doel nodig en dat is niet marsman

    niet iedereen ziet dat .alleen de pessimisten en bij voorbaat al Marsman haters zien dat zo

  • Avatar
    Hengelo - 14 maart 2017 om 22:14
    alles zegt:

    Doe jij eens normaal. iedereen ziet toch dat marsman een zeer middelmatige keeper is... Speelt die weer een wedsrijdje goed en uiteindelijk de volgende wedstrijd maakt die weer een fatale fout



    Nee we hebben een zekere keeper voor het doel nodig en dat is niet marsman

    Noem eens keepers die nooit fouten maken en betaalbaar zijn.zelfs Joe Hart maakt fatale fouten en Vermeer ook etc etc.

  • Avatar
    JohnDeere - 14 maart 2017 om 22:19

    Als dit de mogelijkheden zijn, goede zaak.

  • Avatar
    remcoroelofs - 14 maart 2017 om 22:20
    Hengelo zegt:

    Noem eens keepers die nooit fouten maken en betaalbaar zijn.zelfs Joe Hart maakt fatale fouten en Vermeer ook etc etc.

    Ik vind dat nick wel erg veel fouten heeft gemaakt, maar dit seizoen doet hij het best wel aardig, dus van mij mag hij voor minder salaris blijven👍

  • Avatar
    Dusan91 - 14 maart 2017 om 22:22
    Hengelo zegt:

    niet iedereen ziet dat .alleen de pessimisten en bij voorbaat al Marsman haters zien dat zo

    Je bent echt 1 vd weinige die zo\'n grote fan van Marsman is.

    Het is en blijft een onzekere factor, dat is wel gebleken.

    Ik snap eerlijk gezegt ook niet waar jou liefde voor Marsman vandaan komt.

    Je zult hem wel persoonlijk kennen een andere reden kan ik niet verzinnen.
    Omdat er contracten aflopen mag hij best als reserve keeper blijven voor een veel lager salaris natuurlijk.
    En bijv , Pasveer als 1 keeper.
    Stabiele factor en een bult ervaring miss dat Nick dan nog wat leert.

  • Avatar
    alles - 14 maart 2017 om 22:24
    Hengelo zegt:

    Noem eens keepers die nooit fouten maken en betaalbaar zijn.zelfs Joe Hart maakt fatale fouten en Vermeer ook etc etc.

    Klopt maar dat gebeurt bijna nooit. Marsman maakt om de week een fout...

    0 progressie geboekt afgelopen 3 jaar

Nieuwe media