Brama 'zweeft' nog: ''CDA of D66 en dan neig ik naar die laatste''

15 maart 2017 om 10:59 | Bron: Tubantia

Nederland is al enkele weken in de ban van de verkiezingen en vandaag is het dan zo ver: we mogen stemmen. Voormalig FC Twente-middenvelder Wout Brama weet echter nog niet welke partij zijn stem zal krijgen.

"Ik stemde altijd CDA of VVD, maar dit keer weet ik het nog niet", legt hij uit in gesprek met de Tubantia. "De VVD is me iets te rechts, hoewel ik Mark Rutte wel een hele goede minister-president vind. Het wordt CDA of D66 en dan neig ik naar die laatste", aldus Brama.   

"D66 is goed op de thema's onderwijs en Europa, dat vind ik belangrijk. En voor het milieu zoeken ze goede oplossingen voor de lange termijn. GroenLinks gaat mij wat dat betreft iets te hard", vervolgt hij. "Dat ik nu nog zweef? Ja, eigenlijk is dat wel erg. Maar ik geloof niet dat ik de enige ben", aldus Brama.

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    Twente1 - 15 maart 2017 om 11:33

    Dit artikel spant de kroon en gaat de boeken in als meest nutteloze bijdrage ooit op dit forum.....mijn god.

  • Avatar
    Remco1981 - 15 maart 2017 om 11:39

    Kom op, ik vind dit een prima site voor de weetjes over mijn club.
    Maar als ik iets wil weten over politiek dan heb je daar legio mogelijkheden voor en wil ik iets weten over spelers uit mooie tijden dan pak ik de encyclopedie er wel bij.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 11:43
    zegt:

    Dat geldt ook voor mij....

  • Avatar
    timufct - 15 maart 2017 om 11:43
    Twente1 zegt:

    Dit artikel spant de kroon en gaat de boeken in als meest nutteloze bijdrage ooit op dit forum.....mijn god.

    Idd..Wat is het idee hierachter? Boeit toch helemaal niemand op welke partij Wout Brama stemt. Naar mijns inziens totaal zinloos bericht op dit forum.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 maart 2017 om 11:46
    timufct zegt:

    Idd..Wat is het idee hierachter? Boeit toch helemaal niemand op welke partij Wout Brama stemt. Naar mijns inziens totaal zinloos bericht op dit forum.

    Het herinnert de supporter eraan dat er vandaag gestemd moet worden....

    Goed initiatief dus. ;)

  • Avatar
    nochange - 15 maart 2017 om 12:05
    FCTukkerclan zegt:

    Het herinnert de supporter eraan dat er vandaag gestemd moet worden....

    Goed initiatief dus. ;)

    Dat zou erachter kunnen zitten, supporters laten weten dat voetballers ook stemmen en daarmee de supporters aansporen. Het is een voormalig Twente speler dus komt het hier te staan, ongeacht of het nuttig is.

  • Avatar
    Twente1 - 15 maart 2017 om 12:10
    FCTukkerclan zegt:

    Het herinnert de supporter eraan dat er vandaag gestemd moet worden....

    Goed initiatief dus. ;)

    Alsof je daar op andere manieren niet aan herinnerd wordt vandaag 😑

  • Avatar
    alles - 15 maart 2017 om 14:19

    Wat een totaal onzin bericht

    En CDA lijkt me beter :p

  • Avatar
    annalyst - 15 maart 2017 om 14:41
    alles zegt:

    Wat een totaal onzin bericht

    En CDA lijkt me beter :p

    Ach, dat is voor iedereen verschillend. De beste is degene die zijn beloftes het meest kan nakomen en daar zijn ze helaas allemaal niet zo heel goed in.

  • Avatar
    Jim - 15 maart 2017 om 15:08

    Fvd

  • Avatar
    Herculez - 15 maart 2017 om 15:59

    Fvd !

  • Avatar
    TWENTE4EVER - 15 maart 2017 om 17:49

    VVD hier

  • Avatar
    Koog - 15 maart 2017 om 18:55

    PVV ;)

  • Avatar
    vak311 - 15 maart 2017 om 18:57

    Na de ellende van van weekend in Rotterdam, PVV gestemd.

  • Avatar
    Messi - 15 maart 2017 om 20:18

    Tis een criminele bende heel de politiek.stem je op geertje die maakt het niet waar rutte nie dan die gehaktbal van een Pechtold 👎ach Nederland is het speeltje van de EU een passagiersvliegtuig dat uit de lucht word geschoten niemand hoor je er nog over.tis toch niet normaal dan die tiran uut turkye niemand die hem de kop in drukt we krijgen zelf onze 40 koeien terug uut Friesland. De politiek had hun 40.000 turken terug moeten sturen als ludieke actie dan heb je pas ballen als partij, 4000 kebab terug sturen kan ook OPZOUTEN

  • Avatar
    DK874 - 15 maart 2017 om 23:13
    timufct zegt:

    Idd..Wat is het idee hierachter? Boeit toch helemaal niemand op welke partij Wout Brama stemt. Naar mijns inziens totaal zinloos bericht op dit forum.

    Idd! Tijd over ofzo?! DRAMA.

Nieuwe media