'FC Twente en zes andere Eredivisie-clubs azen op verhuurde Feyenoorder'

15 maart 2017 om 13:14 | Bron: VoetbalPrimeur

FC Twente werd eerder deze week in verband gebracht met Feyenoord-doelman Brad Jones, maar ook Warner Hahn zou hoog op het verlanglijstje staan bij de club uit Enschede. Dat weet VoetbalPrimeur vandaag te melden.

Hahn, die op dit moment door de club uit Rotterdam verhuurd is aan stadgenoot Excelsior, heeft - in tegenstelling tot Jones - echter geen aflopend contract en daardoor behoort een (nieuwe) huurconstructie tot de mogelijkheden. Ook AZ, Vitesse, SC Heerenveen, PEC Zwolle en ADO Den Haag azen op Hahn. 

FC Twente is achter de schermen al druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe sluitpost. Het contract van doelman Nick Marsman loopt af en hoewel de Tukkers graag met de doelman verder willen, zou de grootverdiener flink wat salaris moeten inleveren. Ook Sonny Stevens en Nick Hengelman hebben een aflopend contract en daardoor staat er volgend seizoen met Joël Drommel slechts een doelman onder contract.  

Overzicht

Reacties (33)

  • Avatar
    Danny - 15 maart 2017 om 12:42

    Wij gaan van feyenoord echt niks krijgen...

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 maart 2017 om 12:44
    Danny zegt:

    Wij gaan van feyenoord echt niks krijgen...

    +1

  • Avatar
    Hengelo - 15 maart 2017 om 13:23
    Danny zegt:

    Wij gaan van feyenoord echt niks krijgen...

    Twente heeft weinig te besteden op dit moment en AZ,Vitesse en Heerenveen \"hebben geld\", hebben het financiël beter en meer te bieden verwacht ik.

  • Avatar
    HJB - 15 maart 2017 om 13:31
    zegt:

    Is natuurlijk niet helemaal zo, er zit nog oud zeer en ja je moet een grote man zijn om daar over heen te stappen, lukt echt niet iedereen. En als een andere de huurprijs ook wil betalen, tja dan wordt het lastig. We gaan het zien.

  • Avatar
    HJB - 15 maart 2017 om 13:34
    Hengelo zegt:

    Twente heeft weinig te besteden op dit moment en AZ,Vitesse en Heerenveen \"hebben geld\", hebben het financiël beter en meer te bieden verwacht ik.

    Denk ik ook. Als 1 van deze clubs ook aan de vraagprijs voldoet hoe groot zou dan de kans zijn dat Hahn bij ons komt ballen als je weet dat Feyenoord ons er vorig jaar uit wilde hebben.
    Bij mijn weten zitten dezelfde mannetjes nog in het bestuur, zou jij dan Twente beter wilen maken.
    Het zijn nooit rationale beslissingen die worden genomen, wordt dat wel gedaan dan maken een klein kansje, helaas spelen meer dingen mee.

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 15 maart 2017 om 13:42
    zegt:

    Dat zegt hij toch ook niet? Hij zegt met weinig geld, niet met geen geld. En AZ heeft gewoon meer te bieden op het moment dan onze FC. Dat is nou eenmaal zo.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 15 maart 2017 om 13:44

    Boer, Jurjus, Pasveer, van Leer en Alomerovic nog genoeg keuze als Hahn niet mag van Feyenoord

  • Avatar
    BartTB3 - 15 maart 2017 om 13:53

    Mooi regeltje, en hoewel de Tukkers graag met Marsman verder willen.........

    Heb hier weleens teksten voorbij zien komen dat ze dat niet wilden.... maar het salaris is dus het enige struikelblok zoals verwacht...

    had het andere nieuwsbericht nog niet eens gezien, die zie ik nu pas.... dat Twente verder wil met Marsman...

    dat was volgens iemand hier die alles inside al weet niet aan de orde toch?

    of wordt daar nu van gemaakt: onder de huidige voorwaarden?
    want dat zei je toen niet ;) dat zei ik, maar omdat hij nog niets gehoord had dat zou al aan hebben gegeven dat ze sowieso niet met hem verder wilden toch?

  • Avatar
    BartTB3 - 15 maart 2017 om 13:57
    FC Twente 1965 zegt:

    Boer, Jurjus, Pasveer, van Leer en Alomerovic nog genoeg keuze als Hahn niet mag van Feyenoord

    wie is Alomerovic?
    waar keept deze man?

  • Avatar
    DS11 - 15 maart 2017 om 13:59
    BartTB3 zegt:

    wie is Alomerovic?
    waar keept deze man?

    Heeft geen club, is transfersvrij, maar geen idee of het een versterking is

  • Avatar
    annalyst - 15 maart 2017 om 14:02

    Twente kan wel interesse tonen, maar het is toch eerst afwachten wat 010 gaat doen....Gaan ze verlengen met Jones of niet ? Zo ja, dan zou Hahn een huuroptie kunnen zijn. Maar hij zal neem ik aan dan wel moeten spelen en dan zou Marsman naar het 2e plan verhuizen. Wordt Jones niet verlengd dan zal Hahn gewoon 1e of 2e keeper worden samen met Vermeer en dan zou Jones weer een optie voor ons kunnen zijn. Al met al wel weer een goede reden om zo hoog mogelijk te eindigen zodat een doelman wellicht eerder voor ons kiest dan voor een concurrent.

  • Avatar
    Lothar_nl - 15 maart 2017 om 14:25
    zegt:

    Klopt, Hengelo heeft tot nu toe laten zien dat hij geen ruggegraat heeft. Misschien laat hij zijn ware gezicht ooit nog eens zien.

  • Avatar
    alles - 15 maart 2017 om 14:32

    Het zou erg mooi zijn als twente Hahn zou kunnen krijgen. Een betere keeper dan Marsman.

  • Avatar
    Ket wiezel - 15 maart 2017 om 15:52
    zegt:

    Als hij niet bijtekend ook😂😂😂

  • Avatar
    Messi - 15 maart 2017 om 17:30
    Ket wiezel zegt:

    Als hij niet bijtekend ook😂😂😂

    😂😂😂😂😂😂

  • Avatar
    leonard50 - 15 maart 2017 om 18:00

    Ik hoor de naam Pasveer ? asjeblieft dan hou Marsman maar ! Als je het hebt over een grabbelaar ....
    De Ruiter van Utrecht is straks transfervrij , maar vrij lang geblesseerd,een risico .Van Leer die moet je nemen .

  • Avatar
    alles - 15 maart 2017 om 18:10
    leonard50 zegt:

    Ik hoor de naam Pasveer ? asjeblieft dan hou Marsman maar ! Als je het hebt over een grabbelaar ....
    De Ruiter van Utrecht is straks transfervrij , maar vrij lang geblesseerd,een risico .Van Leer die moet je nemen .

    Bijna Alle Nederlandse keepers zijn gwn bagger. Pasveer is wel minder slecht dan Marsman. Het gaat er vooral om wie het minst slecht is in de Eredivisie. Het gaat de komende jaren alleen nog maar erger worden dus wen er maar aan

  • Avatar
    fctexpert - 15 maart 2017 om 18:22

    Ik kan die zin van: dat ze graag met hem verder willen maar niet rijmen,

    1.ze kijken toch niet voor niets naar een andere/BETERE doelman (Jones,Hahn)
    2.Die Marsman word door de supporters massaal uitgekotst (diverse pols op B.V.Facebook geven dat aan), en geven massaal aan haal een betere doelman.
    3. De doelmannen van bijna elke eredivisieclub zijn beter dan Marsman,Hengelman,Stevens en plattel.

    En toch zeggen van dat ze graag met hem verder willen, echt onbegrijpelijk!>??

    Zet ik toch ff vraagtekens bij de kennis en kunde van wie er over gaan bij Twente, en is het dus nog steeds een kolere KLIEK

  • Avatar
    HJB - 15 maart 2017 om 19:14
    annalyst zegt:

    Twente kan wel interesse tonen, maar het is toch eerst afwachten wat 010 gaat doen....Gaan ze verlengen met Jones of niet ? Zo ja, dan zou Hahn een huuroptie kunnen zijn. Maar hij zal neem ik aan dan wel moeten spelen en dan zou Marsman naar het 2e plan verhuizen. Wordt Jones niet verlengd dan zal Hahn gewoon 1e of 2e keeper worden samen met Vermeer en dan zou Jones weer een optie voor ons kunnen zijn. Al met al wel weer een goede reden om zo hoog mogelijk te eindigen zodat een doelman wellicht eerder voor ons kiest dan voor een concurrent.

    Van mij mag Jones komen, graag zelfs, maar is dit realistisch, niet echt he.
    Even resumeren, Twente heeft weinig geld en wil in voetbaltermen weinig/normaal betalen aan salaris zeg 250.000 euro, tevens mogen we volgend en dat jaar erop Europa niet in.
    Jones zit nu bij Feyenoord, verdient echt wel meer dan het genoemde bedrag, speelt zich lekker in de picture en jij denkt/hoopt/verwacht dat hij bij ons tekent. Ik zou het niet doen in zijn situatie tenzij die zijn carriere niet serieus neemt. We moeten een stapje lager mikken, bv checken in het buitenland, waarom perse een Nederlandse keeper of 1 die hier gekeept heeft?

  • Avatar
    HJB - 15 maart 2017 om 19:19
    zegt:

    Vorig jaar Vincent Jansen verkocht voor 20 miljoen, geld zal vast wel niet op zijn, of denk je van wel. Tevens grote kans op europees voetbal
    Wij hebben een gigantische schuld om maar iets te zeggen, de eerste 2 jaar verplicht niet europa in, genoeg redenen dus, wakker worden TC :)))

Nieuwe media