Hake voert wijziging door: Celina raakt basisplek kwijt bij FC Twente

16 maart 2017 om 15:45 | Bron: RTV Oost

Bersant Celina zal vrijdagavond op de bank beginnen bij FC Twente, zo meldt RTV Oost. De huurling van Manchester City raakt zijn basisplaats kwijt voor de uitwedstrijd tegen Roda JC.

"Er zijn een wijziging plaatsvinden. Celina gaat niet starten", bevestigt trainer René Hake. De oefenmeester heeft een verrassende naam in petto op de linksbuitenpositie. Hake kiest namelijk voor Dejan Trajkovski. De Sloveen werd begin dit seizoen gehaald als linksback.

Hake zal verder zijn elftal niet aanpassen ondanks de 3-0 nederlaag bij Ajax. Chinedu Ede, die vorig seizoen nog de enige treffer maakte tegen Roda JC, zal dus opnieuw starten bij de Enschedeërs. Hake kon op de vleugels ook kiezen voor Dylan Seys, Dylan George of Yaw Yeboah, maar geeft dus de voorkeur aan Trajkovski.

Opstelling FC Twente: Marsman; Ter Avest, Andersen, Thesker, Van der Lely; Mokotjo, Klich, Jensen; Ede, Ünal en Trajkovski.

Overzicht

Reacties (27)

  • Avatar
    diekjoeman - 16 maart 2017 om 15:56

    Goede keus.

  • Avatar
    fctgrolschfct - 16 maart 2017 om 15:59

    Ik had een keer voor Dylan George gekozen !

  • Avatar
    Danny - 16 maart 2017 om 16:01

    Dan alsnog verdient celina meer dan ede, bij ede is het een probleem aan wil en kwaliteit, bij celina alleen de wil

  • Avatar
    Twente1 - 16 maart 2017 om 16:02

    Hake zou geen ballen hebben, Hake zou contractuele afspraken van City moeten nakomen en Hake vreet niks anders dan gehaktballen van oma en hutspot. Nou alle Hake-haters; kom er maar in.

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 16 maart 2017 om 16:03

    Nou, annalyst en Tukkerclan dan toch. Hake heeft vast jullie reacties gelezen. ;)

  • Avatar
    WOLFGANG - 16 maart 2017 om 16:05

    Klasse Hake!

  • Avatar
    remcoroelofs - 16 maart 2017 om 16:07
    fctgrolschfct zegt:

    Ik had een keer voor Dylan George gekozen !

    Ik niet, want nu heb je hem nog achter de hand, als je met hem start heb je niks op de bank om wat te forceren.

  • Avatar
    mcdummels - 16 maart 2017 om 16:07

    een matige linksback en een luie duitser op de vleugels, wat een geweldige aanval...

  • Avatar
    janfctfan - 16 maart 2017 om 16:08
    Twente1 zegt:

    Hake zou geen ballen hebben, Hake zou contractuele afspraken van City moeten nakomen en Hake vreet niks anders dan gehaktballen van oma en hutspot. Nou alle Hake-haters; kom er maar in.

    Wat is dat dan voor een idiote reactie?? Ede staat er wel in. Kan ook weinig doen. Ik ben geen Hake, hater, maar dit doet hij in mijn ogen wel verkeerd. Seys was dan een betere keuze geweest.

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 16 maart 2017 om 16:18
    zegt:

    Klopt maar Celina hoort wel creatief te zijn dus aan de andere kant kon hij hem ook opstellen, alleen is hij erg uit vorm dus goed dat hij hem niet opsteld. Neemt vooral Celina zelf in bescherming. Aan ons zou het (wederom) niet liggen morgen. COTE

  • Avatar
    Twente1 - 16 maart 2017 om 16:18
    janfctfan zegt:

    Wat is dat dan voor een idiote reactie?? Ede staat er wel in. Kan ook weinig doen. Ik ben geen Hake, hater, maar dit doet hij in mijn ogen wel verkeerd. Seys was dan een betere keuze geweest.

    Hou jij je idiote reactie dan ook ff lekker voor je. Wie Seys nog wil zien spelen heeft de laatste paar weken stront in zijn ogen gehad. Bovendien gaat het mij er meer om dat er hier bepaalde personen zijn die aangeven dat Hake niet van zijn vaste patronen durft af te wijken. Dus ik zou maar een beetje dimmen jan, pfff.

  • Avatar
    Twente1 - 16 maart 2017 om 16:18
    zegt:

    Prima TC 😊👍🏻

  • Avatar
    alles - 16 maart 2017 om 16:22

    Zeer mooi nieuws

    Hake heeft dus toch ballen om dit te doen

  • Avatar
    WOLFGANG - 16 maart 2017 om 16:24
    mcdummels zegt:

    een matige linksback en een luie duitser op de vleugels, wat een geweldige aanval...

    Beter dan een volledig misplaatst arrogante Kosovaar.

  • Avatar
    FCTMM - 16 maart 2017 om 16:28
    WOLFGANG zegt:

    Beter dan een volledig misplaatst arrogante Kosovaar.

    + 1000

  • Avatar
    scet - 16 maart 2017 om 16:45

    Gelukkig Ede wel in de basis,die speelt echt grandioos!

  • Avatar
    Twente1 - 16 maart 2017 om 18:23
    zegt:

    Die wist de Toon inderdaad wel te zetten ;)

  • Avatar
    RedTukket - 16 maart 2017 om 18:24
    zegt:

    Ik begrijp je opmerking dat Hake soms te lang wacht met ingrijpen. Die gedachte heb ik ook wel eens. Daarentegen speelt een team op zijn best wanneer het vertrouwen krijgt en vastigheden heeft. Geef je toe aan alles wat jan en alleman roept, kun je na elke wedstrijd een half team afschrijven. Gooit een trainer alles om, is het ook weer niet goed heeft de trainer geen visie! Kortom, het gaat om de lange termijn en volgens mij is Twente, en dus ook Hake prima op weg. Als we nog ergens her en der een kwaliteitsinjectie kunnen krijgen, en alle supporters er achter gaan staan, draaien ee volgend jaar gewoon weer in de subtop mee.

  • Avatar
    Messi - 16 maart 2017 om 20:00

    Een half jaar terug waren we nog fc city ben blij dat we weer langzaam FC TWENTE worden dus AANPASSEN OF OPROTTEN

  • Avatar