Hake voert wijziging door: Celina raakt basisplek kwijt bij FC Twente

16 maart 2017 om 15:45 | Bron: RTV Oost

Bersant Celina zal vrijdagavond op de bank beginnen bij FC Twente, zo meldt RTV Oost. De huurling van Manchester City raakt zijn basisplaats kwijt voor de uitwedstrijd tegen Roda JC.

"Er zijn een wijziging plaatsvinden. Celina gaat niet starten", bevestigt trainer René Hake. De oefenmeester heeft een verrassende naam in petto op de linksbuitenpositie. Hake kiest namelijk voor Dejan Trajkovski. De Sloveen werd begin dit seizoen gehaald als linksback.

Hake zal verder zijn elftal niet aanpassen ondanks de 3-0 nederlaag bij Ajax. Chinedu Ede, die vorig seizoen nog de enige treffer maakte tegen Roda JC, zal dus opnieuw starten bij de Enschedeërs. Hake kon op de vleugels ook kiezen voor Dylan Seys, Dylan George of Yaw Yeboah, maar geeft dus de voorkeur aan Trajkovski.

Opstelling FC Twente: Marsman; Ter Avest, Andersen, Thesker, Van der Lely; Mokotjo, Klich, Jensen; Ede, Ünal en Trajkovski.

Overzicht

Reacties (44)

  • Avatar
    diekjoeman - 16 maart 2017 om 15:56

    Goede keus.

  • Avatar
    fctgrolschfct - 16 maart 2017 om 15:59

    Ik had een keer voor Dylan George gekozen !

  • Avatar
    fct24 - 16 maart 2017 om 16:00

    Aub geen ede

  • Avatar
    Tukr053 - 16 maart 2017 om 16:01

    Beter

  • Avatar
    1965_1965 - 16 maart 2017 om 16:01

    Goed keus speelt de laatste tijd echt heel slecht

  • Avatar
    Danny - 16 maart 2017 om 16:01

    Dan alsnog verdient celina meer dan ede, bij ede is het een probleem aan wil en kwaliteit, bij celina alleen de wil

  • Avatar
    1965_1965 - 16 maart 2017 om 16:01

    George starten

  • Avatar
    Twente1 - 16 maart 2017 om 16:02

    Hake zou geen ballen hebben, Hake zou contractuele afspraken van City moeten nakomen en Hake vreet niks anders dan gehaktballen van oma en hutspot. Nou alle Hake-haters; kom er maar in.

  • Avatar
    FCTwente10 - 16 maart 2017 om 16:03

    Heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 16 maart 2017 om 16:03

    Nou, annalyst en Tukkerclan dan toch. Hake heeft vast jullie reacties gelezen. ;)

  • Avatar
    EnschedeseBoss - 16 maart 2017 om 16:04

    Trajkovski ? Oke ben benieuwd had liever dylan George gezien maar goed

  • Avatar
    EnschedeseBoss - 16 maart 2017 om 16:04
    AwaydaysFCT zegt:

    Nou, annalyst en Tukkerclan dan toch. Hake heeft vast jullie reacties gelezen. ;)

    Haha +1

  • Avatar
    WOLFGANG - 16 maart 2017 om 16:05

    Klasse Hake!

  • Avatar
    remcoroelofs - 16 maart 2017 om 16:07
    fctgrolschfct zegt:

    Ik had een keer voor Dylan George gekozen !

    Ik niet, want nu heb je hem nog achter de hand, als je met hem start heb je niks op de bank om wat te forceren.

  • Avatar
    mcdummels - 16 maart 2017 om 16:07

    een matige linksback en een luie duitser op de vleugels, wat een geweldige aanval...

  • Avatar
    janfctfan - 16 maart 2017 om 16:08
    Twente1 zegt:

    Hake zou geen ballen hebben, Hake zou contractuele afspraken van City moeten nakomen en Hake vreet niks anders dan gehaktballen van oma en hutspot. Nou alle Hake-haters; kom er maar in.

    Wat is dat dan voor een idiote reactie?? Ede staat er wel in. Kan ook weinig doen. Ik ben geen Hake, hater, maar dit doet hij in mijn ogen wel verkeerd. Seys was dan een betere keuze geweest.

  • Avatar
    Jim - 16 maart 2017 om 16:13
    janfctfan zegt:

    Wat is dat dan voor een idiote reactie?? Ede staat er wel in. Kan ook weinig doen. Ik ben geen Hake, hater, maar dit doet hij in mijn ogen wel verkeerd. Seys was dan een betere keuze geweest.

    Ben ik met je eens jan seys was een betere optie geweest maar dat is dan ook het enige de rest ben ik het wel mee eens

  • Avatar
    annalyst - 16 maart 2017 om 16:15
    AwaydaysFCT zegt:

    Nou, annalyst en Tukkerclan dan toch. Hake heeft vast jullie reacties gelezen. ;)

    Natuurlijk heeft-ie dat. Ik heb het zelfs in het vorige topic over Hölscher nog aangegeven haha.

    Nee maar dit is tegen Roda gewoon de meest logische optie ; je moet het veld breed houden en niet in de fuik gaan lopen. Hopelijk levert het 3 punten op.

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 16 maart 2017 om 16:18
    annalyst zegt:

    Natuurlijk heeft-ie dat. Ik heb het zelfs in het vorige topic over Hölscher nog aangegeven haha.

    Nee maar dit is tegen Roda gewoon de meest logische optie ; je moet het veld breed houden en niet in de fuik gaan lopen. Hopelijk levert het 3 punten op.

    Klopt maar Celina hoort wel creatief te zijn dus aan de andere kant kon hij hem ook opstellen, alleen is hij erg uit vorm dus goed dat hij hem niet opsteld. Neemt vooral Celina zelf in bescherming. Aan ons zou het (wederom) niet liggen morgen. COTE

  • Avatar
    Twente1 - 16 maart 2017 om 16:18
    janfctfan zegt: