Celina op de bank bij FC Twente: ''Hij heeft de laatste tijd te weinig geleverd''

16 maart 2017 om 16:29 | Bron: FC Twente en TC Tubantia

FC Twente begint vrijdagavond zonder Bersant Celina in de uitwedstrijd tegen Roda JC. Trainer René Hake geeft de voorkeur aan Dejan Trajkovski en laat de huurling van Manchester City op de bank beginnen.

"Bersant vindt zelf ook dat hij op dit moment niet brengt wat hij kan en zou moeten brengen", laat Hake weten op de officiële website van FC Twente. "Hij wil belangrijk zijn voor het team, maar dat zit er op dit moment even niet in."

Het rendement van Celina is laag. De Kosovaar gaf na de winterstop pas één assist. "Hij heeft de laatste tijd te weinig geleverd", verduidelijkt Hake tegenover TC Tubantia. "Hij moet meer kunnen brengen en daar is hij het zelf ook mee eens. Bersant is jong en wil heel graag belangrijk zijn voor het team. Maar daardoor loopt hij zichzelf voorbij, met als gevolg dat hij nog te vaak de verkeerde keuzes maakt."

Over de instelling van Celina is Hake echter niet ontevreden. "Als je zondag tegen Ajax zag hoeveel verdedigende arbeid hij opknapte voor het team... Dat was prima", aldus de trainer van FC Twente.

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    BartTB3 - 16 maart 2017 om 16:52

    Dat klinkt al stukken beter he over Celina.... ik vraag mij af of dat ook niet een actie van de media is om die teksten als dat hij naar een grotere club dan Twente wil en dat hij zich te goed voelt etc extra uit te lokken/vermelden/publiceren/verdraaien etc...

  • Avatar
    tukkerJP - 16 maart 2017 om 18:29

    Had al weken geleden op de bank moeten beginnen. Altijd een basisplaats prikkelt hem sowieso niet. Misschien wil hij zich straks nog een keer bewijzen en maakt hij een stap.

  • Avatar
    Messi - 16 maart 2017 om 18:34
    tukkerJP zegt:

    Had al weken geleden op de bank moeten beginnen. Altijd een basisplaats prikkelt hem sowieso niet. Misschien wil hij zich straks nog een keer bewijzen en maakt hij een stap.

    Denk ik ook alleen dan stap lager

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 16 maart 2017 om 18:54

    Nu Ede, Seys en Yeboah nog definitief op de bank en George in de basis

  • Avatar
    twentefanhenk - 16 maart 2017 om 19:00

    Man man ,laat die Traikovski toch weer spelen aan de linkerkant, maakt niet uit ,achter, midden of voor, die wil wel werken en heeft een longinhoud van een walvis

  • Avatar
    Messi - 16 maart 2017 om 19:01
    FC Twente 1965 zegt:

    Nu Ede, Seys en Yeboah nog definitief op de bank en George in de basis

    Seys wil trommelaar worden op P heb ik gehoord😂

  • Avatar
    BartTB3 - 16 maart 2017 om 20:37
    zegt:

    Er bestaat ook nog iets als een speler vertrouwen geven en hopen dat het snel weer omslaat of moet de trainer het elke keer doen zoals met bijen? Dat was ook niet goed toch?

  • Avatar
    Messi - 16 maart 2017 om 20:40
    BartTB3 zegt:

    Er bestaat ook nog iets als een speler vertrouwen geven en hopen dat het snel weer omslaat of moet de trainer het elke keer doen zoals met bijen? Dat was ook niet goed toch?

    Celina is heus wel een mooi voetballertje komt er helaas bij Twente niet uit.Snel afscheid van nemen niet erg NEXT

  • Avatar
    Enschede78 - 16 maart 2017 om 20:44

    Eindelijk, oprotten met die dwaas.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 16 maart 2017 om 20:53
    Messi zegt:

    Seys wil trommelaar worden op P heb ik gehoord😂

    Ik dacht eigenaar van een cafetaria of caféhouder

  • Avatar
    Pol! - 16 maart 2017 om 22:33
    zegt:

    En wie had er dan in moeten staan? George kan nog lang geen 90 minuten aan. Assaidi is geblesseerd. Jensen speelt al op 10.

    Dan heb je voor 2 posities voorin de keuze uit Bunjaki, Celina, Ede, Holscher, Seys, Trajkovski en Yeboah. Van de alternatieven voor Celine liggen de meeste tegenstanders echt niet wakker.

  • Avatar
    holygans - 17 maart 2017 om 08:18

    En terecht.
    hij schopt de laatste tijd tijd nog geen deuk in een pakje boter.

Nieuwe media