''FC Twente is een goede ploeg, maar we hoeven niet bang te zijn''

16 maart 2017 om 20:11 | Bron: 1Limburg

Roda JC kan de laatste thuiswedstrijden prima cijfers overleggen. De Limburgers wonnen drie van hun laatste vier thuisduels, maar hebben nog wel de nodige moeite met scoren. Na 26 wedstrijden staat de teller op achttien treffers en is Mitchell Paulissen met vier doelpunten clubtopscorer.

"Ja, dat is wel een beetje raar", reageert de middenvelder tegenover 1Limburg. "Ik ben er ook niet echt mee bezig dat ik topscorer ben met vier doelpunten. Ik zou er graag nog wat meer willen maken. Morgen één of twee zou mooi zijn."

FC Twente staat zevende in de Eredivisie, maar liet onlangs punten liggen bij ADO Den Haag en Excelsior. "Ja, ik heb er wel vertrouwen in", zegt Paulissen. "Ik hoop dat het morgen goed vol zit en dat we er een mooie pot van kunnen maken."

Roda JC won vorige juist knap van FC Groningen (3-1). "Ik ben vooral blij dat wij na de winterstop drie keer thuis gewonnen hebben. Dat moeten wij vrijdag de vierde keer doen. Twente is een goede ploeg. Dat is Groningen ook. Ik denk niet dat we bang hoeven te zijn", aldus Paulissen.

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Messi - 16 maart 2017 om 20:15

    Zaadpot 0-0 dikke busreis in de benen moe en kapot komen ze ann, dan dat Limburgse vlaaien veld nog op met die gelbe wand voor de goal,zie er maar het slechtste van in des te meer word het genieten moin 🤢🤢🤢

  • Avatar
    Jennifer - 16 maart 2017 om 23:20

    Wat zou het eens mooi zijn om gewoon tijdens de rust al met 0-3 voor te staan ipv billenknijpen

  • Avatar
    Messi - 17 maart 2017 om 06:12

    SCHALKEEEEEEEE!!!!!

  • Avatar
    Ket wiezel - 17 maart 2017 om 07:33
    Jennifer zegt:

    Wat zou het eens mooi zijn om gewoon tijdens de rust al met 0-3 voor te staan ipv billenknijpen

    Ook al zou het met de rust 0-3 staan, dan gaat het nog billenknijpen worden. Na rust valt dan namelijk snel de 1-3. Elftal dan weer compleet van de leg en stuurloos. 15 min.later de 2-3 en of de 3-3 dan nog volgt......bij Twente kan alles.

  • Avatar
    Berry - 17 maart 2017 om 09:41

    De laatste uit wedstrijden waren dramatisch, ik maak mij geen illusies meer. We gaan deze pot gewoon verliezen of met een mazzeltje stelen we een puntje. Dan zal de instelling wel anders moeten zijn als bij de voorgaande wedstrijden. Roda is groeiende en wordt elke wedstrijd beter. Ik wens de uit supporters sterkte vanavond. 💪

  • Avatar
    Koog - 17 maart 2017 om 09:50

    Duimen, kaarsjes, biertjes, weesgegroetjes, verzoekingen alles te doen voor 3 Punkte mit in den Bus nach Hause!!!!

    GVD het mot eens goed vallen en vanaf het begin er gewoon op knallen, dat zijn nog steeds de mooiste wedstrijden.

  • Avatar
    janfctfan - 17 maart 2017 om 10:21
    Jennifer zegt:

    Wat zou het eens mooi zijn om gewoon tijdens de rust al met 0-3 voor te staan ipv billenknijpen

    Dat is nu juist Jennifer, wat we nalaten. Veel scoren voor die moeilijke slotfase. Dan zou inderdaad een 0-3 heel prettig zijn.

  • Avatar
    janfctfan - 17 maart 2017 om 10:28
    Koog zegt:

    Duimen, kaarsjes, biertjes, weesgegroetjes, verzoekingen alles te doen voor 3 Punkte mit in den Bus nach Hause!!!!

    GVD het mot eens goed vallen en vanaf het begin er gewoon op knallen, dat zijn nog steeds de mooiste wedstrijden.

    Inderdaad. Er mag ook wat feller gespeeld worden. Vol de druk op Roda zetten. Dan moet je wel eens een keer vaker scoren, zodat je de tweede helft goed doorkomt. Met de spelers die wij hebben, moet dat ook kunnen.

  • Avatar
    BartTB3 - 17 maart 2017 om 12:45

    1-1

Nieuwe media