Contract Ede loopt af: ''Lijkt uitgesloten dat Twente verder met hem gaat''

17 maart 2017 om 17:08 | Bron: Tubantia

FC Twente is achter de schermen al druk bezig met de selectie voor volgend seizoen en Leon ten Voorde is vooral benieuwd hoe de voorhoede er uit gaat zien. Op dit moment heeft de club uit Enschede met Oussama Assaidi en Dylan George slechts twee spelers voor langere tijd vastgelegd. 

"De topprioriteit ligt uiteraard bij het vastleggen van spits Enes Ünal, maar Twente is daarbij volledig afhankelijk van Manchester City", schrijft de verslaggever in zijn analyse voor de Tubantia. "De Engelse topclub wil Ünal het komend seizoen weer verhuren, maar het is nog niet bekend of Twente een optie is voor City. Met Assaidi is de linkerkant bezet, maar in de spits en op rechts moet er nog wel wat gebeuren", beseft Ten Voorde.

"Het contract van Chinedu Ede loopt af en het lijkt uitgesloten dat Twente verder gaat met de Duitser, die nauwelijks iets toevoegt aan het spel", vervolgt hij kritisch. "Dat geldt ook voor Dylan Seys, die wordt gehuurd van Club Brugge. Daarnaast moet Twente nog een beslissing nemen over de vijfde huurling, Enis Bunjaki. De jonge spits kwam in de winterstop over van Eintracht Frankfurt, maar heeft nog geen indruk achtergelaten. Twente heeft Bunjaki gehuurd tot aan het eind van dit seizoen, met een optie voor twee jaar", weet Ten Voorde. 

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    FCTwente10 - 17 maart 2017 om 17:09

    Iemand die een idee heeft voor hoeveel Bunjaki overgenomen kan worden?

  • Avatar
    fct24 - 17 maart 2017 om 17:37
    FCTwente10 zegt:

    Iemand die een idee heeft voor hoeveel Bunjaki overgenomen kan worden?

    0 toch?

  • Avatar
    coenie - 17 maart 2017 om 17:40

    Vito van Crooy zal toch wel op de lijst staan?

  • Avatar
    Tukkerrandy - 17 maart 2017 om 17:54

    Slagveer wellicht? Transfervrij straks dacht ik

  • Avatar
    FCTwente10 - 17 maart 2017 om 18:05
    Tukkerrandy zegt:

    Slagveer wellicht? Transfervrij straks dacht ik

    Wil vast naar t buitenland, en anders verlengt die wel bij Heerenveen of vertrekt ie naar een ploeg met uitzicht op Europees (bijv Utrecht)

  • Avatar
    biertje123 - 17 maart 2017 om 18:08

    Ik zal proberen om manu en serero te halen en misschien is cabral nog een optie voor een redelijk betaalbaar salaris.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 17 maart 2017 om 18:45

    Als Unal niet kan blijven, dan kijken of je Zivkovic van Ajax met optie tot Koop kan huren. Schijnt nog niet te klikken met Ten Hag, misschien kan Hake wel wat met hem.



    Men zou ook kunnen proberen Alexander Isak (Bor.Dortmund) voor langere tijd te huren (twee jaar). Nederlandse mooie podium om zich verder te ontwikkelen.



    Voor Mokotjo proberen Ismael H\'Maidat huren met optie tot Koop van AS Roma. Word elk jaar verhuur aan allerelei clubs. Niet geschoten altijd mis. Denk ook aan de bankzitters van Feyenoord Vejnovic.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 17 maart 2017 om 19:33
    UtrechtseTukker zegt:

    Als Unal niet kan blijven, dan kijken of je Zivkovic van Ajax met optie tot Koop kan huren. Schijnt nog niet te klikken met Ten Hag, misschien kan Hake wel wat met hem.



    Men zou ook kunnen proberen Alexander Isak (Bor.Dortmund) voor langere tijd te huren (twee jaar). Nederlandse mooie podium om zich verder te ontwikkelen.



    Voor Mokotjo proberen Ismael H\'Maidat huren met optie tot Koop van AS Roma. Word elk jaar verhuur aan allerelei clubs. Niet geschoten altijd mis. Denk ook aan de bankzitters van Feyenoord Vejnovic.

    Nee geen Zivkovic dan nog liever Sam Lammers, Parzyczek, Boere, van Weert of Kuranyi is ook transfervrij

  • Avatar
    muur31 - 17 maart 2017 om 20:38

    In godsnaam op rotten met die gast wat een drama die gast!!!!!!!!!!!!

  • Avatar
    Enschede78 - 17 maart 2017 om 20:40

    Die Pool van de Graafschap in de spits of anders Boere van Top Oss.

  • Avatar
    gerbenfct - 17 maart 2017 om 20:42
    Enschede78 zegt:

    Die Pool van de Graafschap in de spits of anders Boere van Top Oss.

    Zeker die boere ophalen die vent

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 17 maart 2017 om 22:21
    zegt:

    Van Weert is vrij snel en pikt altijd wel een doelpunt mee en heeft een goede instelling in tegenstelling tot Zivkovic

  • Avatar
    Degeweldenaar - 17 maart 2017 om 22:53
    muur31 zegt:

    In godsnaam op rotten met die gast wat een drama die gast!!!!!!!!!!!!

    Hahahaha, weer aan wezig Pik met je duidelijke en eerlijke mening. Maar met hem heb je ook weer gelijk hoor wat een matige speler zeg. Was hij niet door van de Leeuwen gehaald. Pfffff

Nieuwe media