MATCHDAY: Trajkovski passeert Celina tegen Roda JC

17 maart 2017 om 18:56 | Bron: FC Twente

FC Twente speelt vrijdagavond de uitwedstrijd in Zuid-Limburg tegen Roda JC. Trainer René Hake heeft Dejan Trajkovski in de basis gezet, waardoor Celina gepasseerd is.

Opstelling FC Twente: Marsman, Ter Avest, Andersen, Thesker, Trajkovski, Ede, Unal, Jensen, Mokotjo, van der Lely en Klich

Wissels FC Twente: Drommel, Boevink, Bijen, Hooiveld, van der Heyden, Yeboah, Celina, George, Seys en Bunjaki

Opstelling Roda JC: Van Leer, Milec, Kum, Ananou, Verboom, Gjnatic, Auassar, Ajagun, Rosheuvel, Paulissen en Schahin

 

Overzicht

Reacties (151)

  • Avatar
    Ket wiezel - 17 maart 2017 om 19:20
    zegt:

    En op Ede, want als het vanavond weer niks is, dan de rest vh seizoen mooi op het bankie of tribune.

  • Avatar
    Ket wiezel - 17 maart 2017 om 19:49

    Een rechtspoot op rechtsbuiten en een linkspoot aan de linkerkant. Eindelijk. Ben benieuwd.

  • Avatar
    Enschede78 - 17 maart 2017 om 19:52
    zegt:

    Dat is bijna bij ieder team in Europa.

    Niet zoveel de media/massa nableren.

  • Avatar
    Ward - 17 maart 2017 om 20:00

    ünal's haarband heeft een upgrade gekregen zo te zien #redisthecolor

  • Avatar
    Baszie - 17 maart 2017 om 20:05

    Gvd wat een gekloot weer. Klasse van Marsman

  • Avatar
    Ward - 17 maart 2017 om 20:06

    marsman doet het weer, de pessimisten hier zullen nog hard moeten schreeuwen om hem weg te krijgen

  • Avatar
    Enschede78 - 17 maart 2017 om 20:06

    Slap / slordig begin pff.

  • Avatar
    Enschede78 - 17 maart 2017 om 20:07
    Ward zegt:

    marsman doet het weer, de pessimisten hier zullen nog hard moeten schreeuwen om hem weg te krijgen

    Om een redding, de reden dat hij op doel staat, daarvan ben je op de hoogte?

  • Avatar
    twente199 - 17 maart 2017 om 20:07

    pff ben bang dat het wederom niet beter gaat worden vandaag, slap begin

  • Avatar
    Enschede78 - 17 maart 2017 om 20:07
    zegt:

    En vaak genoeg belangrijke ballen niet pakken.

  • Avatar
    Ward - 17 maart 2017 om 20:11
    Enschede78 zegt:

    Om een redding, de reden dat hij op doel staat, daarvan ben je op de hoogte?

    Ja tuurlijk blijf maar zeiken, elke week weer. Dat hij in jouw ogen niks meer goed kan doen, betekent niet dat je het halve forum hier moet overtuigen dat hij slecht is. Want dat is hij niet. Ik word strontziek van al die zeikerts hier op dit forum.

  • Avatar
    FCfruitmand - 17 maart 2017 om 20:12

    Gelukkig is Twente dit seizoen een ploeg met 2 gezichten gebleken. De tweede helft is altijd het tegenovergestelde van de eerste helft!

  • Avatar
    Ward - 17 maart 2017 om 20:15
    zegt:

    meteen in de persoonlijke aanval wanneer iemand de waarheid vertelt? simpel. blijf maar lekker negatief doen en haten zonder enige verantwoorde aanleg op spelers die het gewoon goed doen. hoop dat het je avond beter maakt.

  • Avatar
    Ferguson - 17 maart 2017 om 20:15

    #Edexit

  • Avatar
    Messi - 17 maart 2017 om 20:16

    Beschamend om de bal zo vaak terug te spelen na de keeper

  • Avatar
    G.W - 17 maart 2017 om 20:21
    zegt:

    Ede heeft nog niks in het twente shirt laten zien........nooit......zelfs niet de echte wil om te winnen. En nog te dik ook.

  • Avatar
    Ket wiezel - 17 maart 2017 om 20:22
    zegt:

    Ik zie het. Ede zwakste tot nu toe!

  • Avatar
    G.W - 17 maart 2017 om 20:22
    zegt:

    Dat is helaas een feit.

  • Avatar
    Kerrer - 17 maart 2017 om 20:23
    zegt:

    Ga lekker wat anders doen dan, hoeven wij niet naar jouw gezeur te luisteren...

  • Avatar
    Berry - 17 maart 2017 om 20:23

    Ede Wageningen is wederom de zwakste schakel!

Nieuwe media