VIDEO | Samenvatting: FC Twente wint met ruime cijfers bij Roda JC

20 maart 2017 om 11:16 | Bron: FC Twente

FC Twente heeft zich vrijdagavond zonder problemen verzekert van een overwinning. Bij Roda JC kwam de ploeg uit Enschede eigenlijk niet in problemen, ging het goed met de kansen om, en won het met 3-0.

Roda JC deed het in de eerste helft niet eens zo gek met vijf flinke kansen, maar tot scoren kwamen Paulissen, Schahin en Rosheuvel niet. FC Twente deed het met Jenssen veel beter. Uit de drie kansen die FC Twente kreeg scoorde hij twee keer. Een opzettelijke handsbal van Thesker bleef onbestraft, waardoor FC Twente goed weg kwam.

Na rust bleef Roda JC gaan voor de aansluitingstreffer en kreeg het kansen, waarbij Rosheuvel het nog spannend had kunnen maken. Jensen had de matchwinner kunnen worden, maar liet een derde treffer onbenut. Unal besliste een kwartier voor tijd eindelijk de wedstrijd. Met zijn dertiende eredivisietreffer zorgde hij voor de 3-0.

Opstelling Roda JC: Van Leer, Milec, Kum, Ananou, Verboom (64' El Makrini), Gjnatic (71' Papazoglou), Auassar, Ajagun, Rosheuvel, Paulissen (71' Van Velzen), Schahin.

Opstelling FC Twente: Marsman; Ter Avest, Andersen, Thesker, Trajkovski; Van der Lely, Mokotjo, Klich; Ede (50' George), Ünal, Jensen (75' Yeboah).

Overzicht

Reacties (83)

  • Avatar
    TukkerUutTwente - 17 maart 2017 om 22:14

    Een zeer goeie 2e helft gespeelt en Ünal weer 1e erin geschoten lekker 🍺🍺

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 17 maart 2017 om 22:21

    Marsman de 0 gehouden, keept steeds beter en beter. Deze groeit met de wedstrijden. Contract verlengen is geen topic meer, de vraag is alleen nog wanneer. Vastleggen!

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 maart 2017 om 22:27
    UtrechtseTukker zegt:

    Marsman de 0 gehouden, keept steeds beter en beter. Deze groeit met de wedstrijden. Contract verlengen is geen topic meer, de vraag is alleen nog wanneer. Vastleggen!

    Ook Hake bevestigde voor de camera's dat er nog helemaal geen gesprekken gepland staan met Marsman. Als er nu nog mensen zijn die ANS zien als een echte insider, dan lach ik mie de ball'n uut de boks.

    De informatie van mijn informant klopt dus nog steeds. :)))))))

  • Avatar
    Jeroen - 17 maart 2017 om 22:32
    FCTukkerclan zegt:

    Ook Hake bevestigde voor de camera's dat er nog helemaal geen gesprekken gepland staan met Marsman. Als er nu nog mensen zijn die ANS zien als een echte insider, dan lach ik mie de ball'n uut de boks.

    De informatie van mijn informant klopt dus nog steeds. :)))))))

    Met alle respect, FCT. Maar je hoeft niet op elke post van de daken te schreeuwen dat je het juist hebt. Dat Hake voor de camera's dit zegt hoeft niet te betekenen dat dit de waarheid is. Clubs zijn niet altjd open of duidelijk als het om contracten of transfers gaat.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 maart 2017 om 22:38
    Jeroen zegt:

    Met alle respect, FCT. Maar je hoeft niet op elke post van de daken te schreeuwen dat je het juist hebt. Dat Hake voor de camera's dit zegt hoeft niet te betekenen dat dit de waarheid is. Clubs zijn niet altjd open of duidelijk als het om contracten of transfers gaat.

    Laat anderen dan stoppen met onzin verkondigen jegens mijn gegeven informatie, en mij onterecht te betichten in het verspreiden van onwaarheden...

  • Avatar
    biertje123 - 17 maart 2017 om 22:44
    UtrechtseTukker zegt:

    Marsman de 0 gehouden, keept steeds beter en beter. Deze groeit met de wedstrijden. Contract verlengen is geen topic meer, de vraag is alleen nog wanneer. Vastleggen!

    Nee niet verlengen!! Ik zal blij zijn als we van hem af zijn

  • Avatar
    ANS - 17 maart 2017 om 22:51
    FCTukkerclan zegt:

    Ook Hake bevestigde voor de camera's dat er nog helemaal geen gesprekken gepland staan met Marsman. Als er nu nog mensen zijn die ANS zien als een echte insider, dan lach ik mie de ball'n uut de boks.

    De informatie van mijn informant klopt dus nog steeds. :)))))))

    Wij hadden een afspraak TC, die heb jij nu gebroken. Jij hebt geen enkel idee hoe of het werkt bij een BVO. Er is al met Marsman gesproken en jij denkt dat Hake dat komt melden? Jij hebt geen informant, jij vertelt ook geen onwaarheden, maar liegt keihard. Niet een (1) van jouw z.g. informaties bleek waar te zijn, niet een (1). Bij deze is de oorlog heropend, maar nu echt. Je was gewaarschuwd.

  • Avatar
    twente199 - 17 maart 2017 om 22:55
    ANS zegt:

    Wij hadden een afspraak TC, die heb jij nu gebroken. Jij hebt geen enkel idee hoe of het werkt bij een BVO. Er is al met Marsman gesproken en jij denkt dat Hake dat komt melden? Jij hebt geen informant, jij vertelt ook geen onwaarheden, maar liegt keihard. Niet een (1) van jouw z.g. informaties bleek waar te zijn, niet een (1). Bij deze is de oorlog heropend, maar nu echt. Je was gewaarschuwd.

    laat het gaan, allebei.

  • Avatar
    ANS - 17 maart 2017 om 22:57
    twente199 zegt:

    laat het gaan, allebei.

    Hij kan het toch niet laten, je hoefde er alleen maar op te wachten.

  • Avatar
    annalyst - 17 maart 2017 om 22:57

    Vanavond is wel duidelijk gebleken waarom Roda nog maar 18 keer gescoord heeft dit seizoen. Tegen elke andere club hadden we 2 of 3-0 achter gestaan en had je kunnen fluiten naar de punten. Aanvallend was het redelijk en gelukkig viel voor de rust gelukkig die frommelgoal van Jensen. Tweede helft stond het beter, werden de ruimtes groter en hadden we er nog meer kunnen maken. Het zal nog wel 2at beter moeten maar ik ben wel heel blij met de 3 punten.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 maart 2017 om 22:59
    ANS zegt:

    Wij hadden een afspraak TC, die heb jij nu gebroken. Jij hebt geen enkel idee hoe of het werkt bij een BVO. Er is al met Marsman gesproken en jij denkt dat Hake dat komt melden? Jij hebt geen informant, jij vertelt ook geen onwaarheden, maar liegt keihard. Niet een (1) van jouw z.g. informaties bleek waar te zijn, niet een (1). Bij deze is de oorlog heropend, maar nu echt. Je was gewaarschuwd.

    Ga je gang, ik ga je weer negeren. Ik hoop niet dat je familie er teveel onder lijdt, zoals je veinsde.

    Over leugenaars gesproken....het ga je goed gefrustreerde sponsor....

  • Avatar
    ANS - 17 maart 2017 om 23:00
    FCTukkerclan zegt:

    Ga je gang, ik ga je weer negeren. Ik hoop niet dat je familie er teveel onder lijdt, zoals je veinsde.

    Over leugenaars gesproken....het ga je goed gefrustreerde sponsor....

    Jij had mij met rust moeten laten, dat was de afspraak.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 maart 2017 om 23:00
    annalyst zegt:

    Vanavond is wel duidelijk gebleken waarom Roda nog maar 18 keer gescoord heeft dit seizoen. Tegen elke andere club hadden we 2 of 3-0 achter gestaan en had je kunnen fluiten naar de punten. Aanvallend was het redelijk en gelukkig viel voor de rust gelukkig die frommelgoal van Jensen. Tweede helft stond het beter, werden de ruimtes groter en hadden we er nog meer kunnen maken. Het zal nog wel 2at beter moeten maar ik ben wel heel blij met de 3 punten.

    Kijk de beelden eens terug annalyst. Het was aan Roda te danken dat FC Twente de 3 punten pakt. Zij maakten hun kansen niet af, en hadden meer open kansen dan FC Twente....

  • Avatar
    annalyst - 17 maart 2017 om 23:02
    FCTukkerclan zegt:

    Kijk de beelden eens terug annalyst. Het was aan Roda te danken dat FC Twente de 3 punten pakt. Zij maakten hun kansen niet af, en hadden meer open kansen dan FC Twente....

    Precies wat ik zeg dus :)))

  • Avatar
    FCTwente10 - 17 maart 2017 om 23:07
    annalyst zegt:

    Vanavond is wel duidelijk gebleken waarom Roda nog maar 18 keer gescoord heeft dit seizoen. Tegen elke andere club hadden we 2 of 3-0 achter gestaan en had je kunnen fluiten naar de punten. Aanvallend was het redelijk en gelukkig viel voor de rust gelukkig die frommelgoal van Jensen. Tweede helft stond het beter, werden de ruimtes groter en hadden we er nog meer kunnen maken. Het zal nog wel 2at beter moeten maar ik ben wel heel blij met de 3 punten.

    Frommelgoal Jensen? Dan heb je iets anders gezien dan ik denk ik? 2x loopt ie gewoon goed weg van zn tegenstander niks \'frommel goal\'s\' aan

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 17 maart 2017 om 23:08
    ANS zegt:

    Wij hadden een afspraak TC, die heb jij nu gebroken. Jij hebt geen enkel idee hoe of het werkt bij een BVO. Er is al met Marsman gesproken en jij denkt dat Hake dat komt melden? Jij hebt geen informant, jij vertelt ook geen onwaarheden, maar liegt keihard. Niet een (1) van jouw z.g. informaties bleek waar te zijn, niet een (1). Bij deze is de oorlog heropend, maar nu echt. Je was gewaarschuwd.

    ANS het goede zaak om met Marsman verder te gaan. Jongen is goed bezig en groeit met de wedstrijden. Als men Marsman in deze vorm laat lopen, zijn ze gek. Dan zul je zien dat hij bij Heerenveen of Utrecht word binnengehaald. Het zal me ook niet Verbazen als PSV op de vinketouw zit om hem als 2e keeper binnen te halen, aangezien Pasveer wekelijks wilt spelen.

  • Avatar
    annalyst - 17 maart 2017 om 23:09
    FCTwente10 zegt:

    Frommelgoal Jensen? Dan heb je iets anders gezien dan ik denk ik? 2x loopt ie gewoon goed weg van zn tegenstander niks \'frommel goal\'s\' aan

    Hij raakte die 2e bal totaal verkeerd, was duidelijk te zien en gaf-ie zelf ook toe. Ik noem dat een frommelgoal maar noem het hoe je wilt.

  • Avatar
    FCTwente10 - 17 maart 2017 om 23:10
    UtrechtseTukker zegt:

    ANS het goede zaak om met Marsman verder te gaan. Jongen is goed bezig en groeit met de wedstrijden. Als men Marsman in deze vorm laat lopen, zijn ze gek. Dan zul je zien dat hij bij Heerenveen of Utrecht word binnengehaald. Het zal me ook niet Verbazen als PSV op de vinketouw zit om hem als 2e keeper binnen te halen, aangezien Pasveer wekelijks wilt spelen.

    Sorry ik vind je een aardige kerel en je post vaak goeie dingen maar dit zie ik eerder als sarcasme. Marsman gaat eerder naar de jupiler league dan naar een andere subtopper

  • Avatar
    FCTwente10 - 17 maart 2017 om 23:10
    annalyst zegt:

    Hij raakte die 2e bal totaal verkeerd, was duidelijk te zien en gaf-ie zelf ook toe. Ik noem dat een frommelgoal maar noem het hoe je wilt.

    Ah zo, ja opzich je kan t een frommelgoal noemen. Maar ach mooi voor hem 3 punten!

  • Avatar
    biertje123 - 17 maart 2017 om 23:19
    UtrechtseTukker zegt:

    ANS het goede zaak om met Marsman verder te gaan. Jongen is goed bezig en groeit met de wedstrijden. Als men Marsman in deze vorm laat lopen, zijn ze gek. Dan zul je zien dat hij bij Heerenveen of Utrecht word binnengehaald. Het zal me ook niet Verbazen als PSV op de vinketouw zit om hem als 2e keeper binnen te halen, aangezien Pasveer wekelijks wilt spelen.

    Je praat echt onzin. Maar Heerenveen en Utrecht zitten echt niet op marsman te wachten hoor en psv helemaal al niet. Hij eindigt bij een club als Willem 2 ofzo. Dat is ook meer zijn niveau

Nieuwe media