Hake complimenteert Marsman: ''Hij pakte een aantal goede ballen''

18 maart 2017 om 14:55 | Bron: FC Twente

FC Twente boekte vrijdagavond een klinkende overwinning op Roda JC Kerkrade. De laagvlieger in de Eredivisie creëerde een aantal goede mogelijkheden, maar de Tukkers waren een stuk trefzekerder. Uiteindelijk werd het 0-3 in Limburg, dit tot tevredenheid van hoofdtrainer René Hake.

“Het belangrijkste vandaag is de overwinning”, zo laat de oefenmeester op de clubsite weten. “Wanneer het hier 0-3 wordt heb je het goed gedaan. Roda behaalde vorige week een goede overwinning en begon ook vandaag stormachtig. We kwamen een paar keer goed weg en daar waren we mede zelf schuldig aan. We waren niet alert en stonden met de voeten niet goed, kwamen niet weg met de bal. Nick Marsman pakte een paar ballen en dan komen we op een gelukkig moment op 0-1.”

“Vervolgens zag je het bij ons wat beter worden. Op een mooi moment, vlak voor rust komen we op 0-2. Dan weet je dat Roda de tweede helft komen gaat. Wij stonden beter, maar het was wachten op de 0-3. Ik zat niet rustig op de bank, we kwamen niet in de problemen, maar hadden ook geen controle. Na de 0-3 was de wedstrijd gespeeld en hebben we het verder goed uitgespeeld. We hadden er misschien nog een of twee meer kunnen maken, maar dat was misschien iets te veel van het goede geweest. De 0-3 is een goede overwinning. We hebben nu een fijne terugreis”, aldus Hake.

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    Enschede78 - 18 maart 2017 om 15:37

    Hij pakte ballen die hij hoort te pakken, dat lijkt bij Marsman direct al meer dan goed omdat dit voor hem niet gebruikelijk is.



    Hij keepte deze wedstrijd ruim voldoende, eindelijk een keer.

  • Avatar
    Twente1 - 18 maart 2017 om 15:42
    Enschede78 zegt:

    Hij pakte ballen die hij hoort te pakken, dat lijkt bij Marsman direct al meer dan goed omdat dit voor hem niet gebruikelijk is.



    Hij keepte deze wedstrijd ruim voldoende, eindelijk een keer.

    Zeik toch niet zo, elke trainer die ziet dat zijn keeper het team er in cruciale fases van de wedstrijd doorheen sleept geeft zijn keeper een compliment. Maar jij denkt; Als Nick een blunder maakt mag alles en iedereen hem afzeiken tot op het bot, maar wanneer hij goed gekeept heeft mag niemand dat zeggen. Snoer dan ook iedereen de bek die zegt dat Jenssen, Mokotjo, ter Avest, v/d Lely en Bijen altijd zo goed spelen. Want daar hebben ook heel veel mensen de mond vol van als die eens goed hebben gespeeld. Maar bij hun mag dit blijkbaar wel gezegd worden en bij Marsman niet. Marsman keept overigens al meerdere weken een ruime voldoende.

  • Avatar
    Enschede78 - 18 maart 2017 om 15:51
    Twente1 zegt:

    Zeik toch niet zo, elke trainer die ziet dat zijn keeper het team er in cruciale fases van de wedstrijd doorheen sleept geeft zijn keeper een compliment. Maar jij denkt; Als Nick een blunder maakt mag alles en iedereen hem afzeiken tot op het bot, maar wanneer hij goed gekeept heeft mag niemand dat zeggen. Snoer dan ook iedereen de bek die zegt dat Jenssen, Mokotjo, ter Avest, v/d Lely en Bijen altijd zo goed spelen. Want daar hebben ook heel veel mensen de mond vol van als die eens goed hebben gespeeld. Maar bij hun mag dit blijkbaar wel gezegd worden en bij Marsman niet. Marsman keept overigens al meerdere weken een ruime voldoende.

    Dus jij denkt te kunnen bepalen wat ik denk?

    Simpele ziel.

  • Avatar
    biertje123 - 18 maart 2017 om 15:54

    Ik hoop dat zijn contract niet verlengd wordt. Hij keept op dit moment best goed, maar marsman is mijn vertrouwen allang verloren. Dus ik zie volgend seizoen graag een andere keeper in het doel.

  • Avatar
    Twente1 - 18 maart 2017 om 15:55
    Enschede78 zegt:

    Dus jij denkt te kunnen bepalen wat ik denk?

    Simpele ziel.

    Je zet het er zelf neer. Hersenloos kadaver.

  • Avatar
    -Enschede - 18 maart 2017 om 16:15
    Enschede78 zegt:

    Dus jij denkt te kunnen bepalen wat ik denk?

    Simpele ziel.

    In plaats van direct in de aanval te gaan, kun je ook om verdere uitleg vragen .

  • Avatar
    alles - 18 maart 2017 om 16:54
    Enschede78 zegt:

    Hij pakte ballen die hij hoort te pakken, dat lijkt bij Marsman direct al meer dan goed omdat dit voor hem niet gebruikelijk is.



    Hij keepte deze wedstrijd ruim voldoende, eindelijk een keer.

    Dit klopt helemaal. Het is gewoon normaal dat een keeper bij twente deze ballen pakt.



    Hij heeft geen exceptionele reddingen.

  • Avatar
    Enschede78 - 18 maart 2017 om 17:24
    Twente1 zegt:

    Je zet het er zelf neer. Hersenloos kadaver.

    Jij plaatst nav mijn post \"jij denkt\".

    Ie bint niet moeders slimste onnie.

  • Avatar
    Enschede78 - 18 maart 2017 om 17:25
    -Enschede zegt:

    In plaats van direct in de aanval te gaan, kun je ook om verdere uitleg vragen .

    Ik val niet aan, ik reageer.

  • Avatar
    RED 666 - 18 maart 2017 om 17:46

    Gewoon contact verlengen! Hij wordt steeds beter! Je moet nog maar afwachten wat je krijgt! En dan kun je weer van vooraf beginnen!

    Zelfs boscher had elke week wel een zeperd!

  • Avatar
    remcoroelofs - 18 maart 2017 om 17:50
    RED 666 zegt:

    Gewoon contact verlengen! Hij wordt steeds beter! Je moet nog maar afwachten wat je krijgt! En dan kun je weer van vooraf beginnen!

    Zelfs boscher had elke week wel een zeperd!

    Wel tegen fors salaris vermindering aub🤔

  • Avatar
    Enschede78 - 18 maart 2017 om 20:26
    zegt:

    Een Kornuit doet wonderen ;))

  • Avatar
    PeterLV - 19 maart 2017 om 09:51
    Enschede78 zegt:

    Hij pakte ballen die hij hoort te pakken, dat lijkt bij Marsman direct al meer dan goed omdat dit voor hem niet gebruikelijk is.



    Hij keepte deze wedstrijd ruim voldoende, eindelijk een keer.

    Nee , niet eindelijk een keer. Hij keept al wekenlang goed.

  • Avatar
    PeterLV - 19 maart 2017 om 13:52
    zegt:

    Hoeveel van de spelers zitten er elke week een paar keer goed naast?

    Gewoon keeper die zich goed ontwikkelt en mag blijven zodra dat binnen het nieuwe salarishuis goed past(middenmoot)

  • Avatar
    PeterLV - 19 maart 2017 om 15:18
    zegt:

    Ach altijd nog even mekkeren.

    Die twee hoge ballen zat hij volgens mij niet fout.

Nieuwe media