Politie over vechtpartij: ''We gaan uit van een toevallige ontmoeting''

19 maart 2017 om 16:10 | Bron: Tubantia

De vechtpartij van afgelopen vrijdag tussen supporters van FC Twente en De Graafschap is volgens de politie niet van te voren afgesproken. In gesprek met de Tubantia bevestigt een woordvoerder van de politie dat de vechtpartij waarschijnlijk toevallig tot stand kwam.

“Ook nu gaan we nog uit van een toevallige ontmoeting”, aldus woordvoerster Chantal Westerhoff. Voor de politie is het nog een raadsel welke supporters de vechtpartij begonnen. “Dat is moeilijk te zeggen. Er stonden drie supportersbussen bij het tankstation. Dan lopen daar zo’n 150 mensen rond.”

Afgelopen vrijdag ontstond er naast de A73 een vechtpartij tussen supporters van FC Twente en de Graafschap. Bij de vechtpartij zou één supporter van FC Twente gewond zijn geraakt. 

Overzicht

Reacties (94)

  • Avatar
    Messi - 19 maart 2017 om 20:21
    zegt:

    ACAB

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 19 maart 2017 om 20:47
    zegt:

    Altijd het zelfde gezeur, het is machtsmisbruik! Bij een uitwedstrijd ook, we worden behandelt als criminelen man. Sjonge jonge! ACAB

  • Avatar
    BBrek - 19 maart 2017 om 20:50

    Wat een sneue reacties, Kijk eens in de spiegel

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 19 maart 2017 om 20:51
    BBrek zegt:

    Wat een sneue reacties, Kijk eens in de spiegel

    Over wie heb je het nou ?

  • Avatar
    BBrek - 19 maart 2017 om 20:59

    Laat maar!

  • Avatar
    RedTukket - 20 maart 2017 om 00:09
    zegt:

    Verbeter de wereld, begin bij je zelf! Sneue reactie!

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 08:32
    zegt:

    had je weer teveel op?

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 08:33
    zegt:

    we waren er niet bij he? Is dat dezelfde Dusan die hier onlangs zijn problemen besprak?
    Als we er niet bij waren, kunnen we er niet over oordelen denk dat BBrek zoiets bedoeld

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 09:01
    BartTB3 zegt:

    had je weer teveel op?

    He hoe ist met de tip ik heur oe er nie over 👎

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 09:02
    zegt:

    BIEM zo ist wat een loser

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 09:17
    Messi zegt:

    He hoe ist met de tip ik heur oe er nie over 👎

    Je bedoeld de 0-3 i.p.v. de 2-1,1-1,1-2?
    Als je dan zoals mij het voetbal benaderd dan heb je een geweldige vrijdagavond gehad :) echt super knappe overwinning, met goed voetbal.. Marsman super belangrijk in de beginfase met super redding op schot Paulissen.
    Ik volgde voor de gein de reacties bij het topic live tijdens de wedstrijd... was benieuwd aangezien men voor aanvang wedstrijd zei: wat zou een 0-3 toch een keer leuk zijn... toen stelde ik daar al mijn vraagtekens bij, ik geloof nog wel dat men 0-3 uiteraard leuk en fijn vindt maar dat er genoeg te zeiken zou blijven en moet je voor de gein de reacties dan eens lezen terwijl ze goed voetbalden en een prachtig resultaat aan het behalen waren.... maar dat is een probleem van die zuurpruimen, niet van mij... beetje lachwekkend eigenlijk wel... daarom heur ie mie er nie over meer is toch niets aan te veranderen, moet je maar gewoon niet serieus nemen en om lachen wat die mensen zeggen...

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 09:22
    zegt:

    Het is een grote boze wereld he.... jij hebt daar vast veel mee te maken gehad met dat soort mensen en situaties he.... messen in de rug steken enzo... verbaasd me niets... en daarom ben je zo n zuurpruim.. geeft niet, het is ook een harde en oneerlijke wereld...

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 09:22
    BartTB3 zegt:

    Je bedoeld de 0-3 i.p.v. de 2-1,1-1,1-2?
    Als je dan zoals mij het voetbal benaderd dan heb je een geweldige vrijdagavond gehad :) echt super knappe overwinning, met goed voetbal.. Marsman super belangrijk in de beginfase met super redding op schot Paulissen.
    Ik volgde voor de gein de reacties bij het topic live tijdens de wedstrijd... was benieuwd aangezien men voor aanvang wedstrijd zei: wat zou een 0-3 toch een keer leuk zijn... toen stelde ik daar al mijn vraagtekens bij, ik geloof nog wel dat men 0-3 uiteraard leuk en fijn vindt maar dat er genoeg te zeiken zou blijven en moet je voor de gein de reacties dan eens lezen terwijl ze goed voetbalden en een prachtig resultaat aan het behalen waren.... maar dat is een probleem van die zuurpruimen, niet van mij... beetje lachwekkend eigenlijk wel... daarom heur ie mie er nie over meer is toch niets aan te veranderen, moet je maar gewoon niet serieus nemen en om lachen wat die mensen zeggen...

    Lul je er maar uit frank lul je je er maar uit🙈🙈🙈🙈

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 09:36
    Messi zegt:

    Lul je er maar uit frank lul je je er maar uit🙈🙈🙈🙈

    of had je de illusie dat ik 34 wedstrijden van Twente in een seizoen allemaal goed voorspel? bedankt voor je vertrouwen maar dat lukt zelfs de nummer 2 van profcoach (op dit moment) niet...

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 09:39
    Messi zegt:

    Lul je er maar uit frank lul je je er maar uit🙈🙈🙈🙈

    Zal ik jullie vast voor zijn en voordat jullie volgende week berichten gaan plaatsen als: eagles thuis, dat is weer een kleintje, daar hebben we zoveel punten tegen laten liggen! zal wel weer een 1-1 ofzo worden....

    Wees gerust Messi, die gaan we winnen... waarom? Omdat de Eagles ook wel een voetballende ploeg is met mensen als Crowley, Chirrivella, Manu, Antonia etc.
    Wordt een leuke open wedstrijd, en een 2-0 of 3-1 overwinning

  • Avatar
    ANS - 20 maart 2017 om 09:55
    zegt:

    Het is heerlijk om mee te lezen. TC is net als gisteren, helemaal in zijn element. Geweldig, jij TC bent hier de enige en ware leider.

  • Avatar
    remcoroelofs - 20 maart 2017 om 09:56
    ANS zegt:

    Het is heerlijk om mee te lezen. TC is net als gisteren, helemaal in zijn element. Geweldig, jij TC bent hier de enige en ware leider.

    Inderdaad zeer vermakelijk😂😂

  • Avatar
    leonard50 - 20 maart 2017 om 10:21

    De beroeps reaguurder resp. azijndrinker is weer volop bezig de aandacht te trekken .Het valt niet mee om iets te plaatsen ,gelijk heb je hem weer op je nek zitten te hijgen .

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 10:21
    BartTB3 zegt:

    Zal ik jullie vast voor zijn en voordat jullie volgende week berichten gaan plaatsen als: eagles thuis, dat is weer een kleintje, daar hebben we zoveel punten tegen laten liggen! zal wel weer een 1-1 ofzo worden....

    Wees gerust Messi, die gaan we winnen... waarom? Omdat de Eagles ook wel een voetballende ploeg is met mensen als Crowley, Chirrivella, Manu, Antonia etc.
    Wordt een leuke open wedstrijd, en een 2-0 of 3-1 overwinning

    Gea speelt tegen degradatie die klapn er op 1-2

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 10:22
    ANS zegt:

    Het is heerlijk om mee te lezen. TC is net als gisteren, helemaal in zijn element. Geweldig, jij TC bent hier de enige en ware leider.

    Ik zou weleens een poll willen zien op dit forum waarin die uitspraak als vraag naar de mensen op deze site word gesteld, denk dat de uitkomst jullie 2 nog weleens vies tegen zou kunnen vallen...

Nieuwe media