Politie over vechtpartij: ''We gaan uit van een toevallige ontmoeting''

19 maart 2017 om 16:10 | Bron: Tubantia

De vechtpartij van afgelopen vrijdag tussen supporters van FC Twente en De Graafschap is volgens de politie niet van te voren afgesproken. In gesprek met de Tubantia bevestigt een woordvoerder van de politie dat de vechtpartij waarschijnlijk toevallig tot stand kwam.

“Ook nu gaan we nog uit van een toevallige ontmoeting”, aldus woordvoerster Chantal Westerhoff. Voor de politie is het nog een raadsel welke supporters de vechtpartij begonnen. “Dat is moeilijk te zeggen. Er stonden drie supportersbussen bij het tankstation. Dan lopen daar zo’n 150 mensen rond.”

Afgelopen vrijdag ontstond er naast de A73 een vechtpartij tussen supporters van FC Twente en de Graafschap. Bij de vechtpartij zou één supporter van FC Twente gewond zijn geraakt. 

Overzicht

Reacties (151)

  • Avatar
    Jim - 19 maart 2017 om 19:54

    Belhamels

  • Avatar
    Dusan91 - 19 maart 2017 om 20:17

    Over politie gesproken, ik ben vanmjddag mee geweest naar Gae-Pec, loop terug naar de auto,omdat ik blijkbaar niet snel genoeg liep kreegk een klap van de politie te paard op me rug met een wapenstok. Toen ik die wout daarna uitschold(uit reactie) kreegk ook nog een verbaal voor beledeging van ambtenaar in functie.

    Thnx tering wouten!!!

  • Avatar
    Messi - 19 maart 2017 om 20:21
    Dusan91 zegt:

    Over politie gesproken, ik ben vanmjddag mee geweest naar Gae-Pec, loop terug naar de auto,omdat ik blijkbaar niet snel genoeg liep kreegk een klap van de politie te paard op me rug met een wapenstok. Toen ik die wout daarna uitschold(uit reactie) kreegk ook nog een verbaal voor beledeging van ambtenaar in functie.

    Thnx tering wouten!!!

    ACAB

  • Avatar
    annalyst - 19 maart 2017 om 20:22
    Dusan91 zegt:

    Over politie gesproken, ik ben vanmjddag mee geweest naar Gae-Pec, loop terug naar de auto,omdat ik blijkbaar niet snel genoeg liep kreegk een klap van de politie te paard op me rug met een wapenstok. Toen ik die wout daarna uitschold(uit reactie) kreegk ook nog een verbaal voor beledeging van ambtenaar in functie.

    Thnx tering wouten!!!

    Haha, leuke dag gehad dus...๐Ÿ˜‰

  • Avatar
    Tukr. - 19 maart 2017 om 20:24
    Dusan91 zegt:

    Over politie gesproken, ik ben vanmjddag mee geweest naar Gae-Pec, loop terug naar de auto,omdat ik blijkbaar niet snel genoeg liep kreegk een klap van de politie te paard op me rug met een wapenstok. Toen ik die wout daarna uitschold(uit reactie) kreegk ook nog een verbaal voor beledeging van ambtenaar in functie.

    Thnx tering wouten!!!

    En dan ook nog afvragen waarom we een hekel hebben aan de politie๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ‘Š๐Ÿผ๐Ÿ˜ก

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 19 maart 2017 om 20:47
    Dusan91 zegt:

    Over politie gesproken, ik ben vanmjddag mee geweest naar Gae-Pec, loop terug naar de auto,omdat ik blijkbaar niet snel genoeg liep kreegk een klap van de politie te paard op me rug met een wapenstok. Toen ik die wout daarna uitschold(uit reactie) kreegk ook nog een verbaal voor beledeging van ambtenaar in functie.

    Thnx tering wouten!!!

    Altijd het zelfde gezeur, het is machtsmisbruik! Bij een uitwedstrijd ook, we worden behandelt als criminelen man. Sjonge jonge! ACAB

  • Avatar
    BBrek - 19 maart 2017 om 20:50

    Wat een sneue reacties, Kijk eens in de spiegel

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 19 maart 2017 om 20:51
    BBrek zegt:

    Wat een sneue reacties, Kijk eens in de spiegel

    Over wie heb je het nou ?

  • Avatar
    BBrek - 19 maart 2017 om 20:59

    Laat maar!

  • Avatar
    fctwente2010 - 19 maart 2017 om 21:55
    Dusan91 zegt:

    Over politie gesproken, ik ben vanmjddag mee geweest naar Gae-Pec, loop terug naar de auto,omdat ik blijkbaar niet snel genoeg liep kreegk een klap van de politie te paard op me rug met een wapenstok. Toen ik die wout daarna uitschold(uit reactie) kreegk ook nog een verbaal voor beledeging van ambtenaar in functie.

    Thnx tering wouten!!!

    Dat doen ze ipv echte criminelen oppakken

  • Avatar
    FCTukkerclan - 19 maart 2017 om 23:18
    fctwente2010 zegt:

    Dat doen ze ipv echte criminelen oppakken

    Criminelen oppakken? Daar zijn ze te laf voor, en het levert niets op. Mensen zoals Dusan een klap verkopen, in de hoop dat ze een reactie krijgen en een verbaal uit kunnen schrijven...ja...dat levert de nodige euro's op...

  • Avatar
    RedTukket - 20 maart 2017 om 00:09
    FCTukkerclan zegt:

    Criminelen oppakken? Daar zijn ze te laf voor, en het levert niets op. Mensen zoals Dusan een klap verkopen, in de hoop dat ze een reactie krijgen en een verbaal uit kunnen schrijven...ja...dat levert de nodige euro's op...

    Verbeter de wereld, begin bij je zelf! Sneue reactie!

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 08:32
    Dusan91 zegt:

    Over politie gesproken, ik ben vanmjddag mee geweest naar Gae-Pec, loop terug naar de auto,omdat ik blijkbaar niet snel genoeg liep kreegk een klap van de politie te paard op me rug met een wapenstok. Toen ik die wout daarna uitschold(uit reactie) kreegk ook nog een verbaal voor beledeging van ambtenaar in functie.

    Thnx tering wouten!!!

    had je weer teveel op?

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 08:33
    FCTukkerclan zegt:

    Criminelen oppakken? Daar zijn ze te laf voor, en het levert niets op. Mensen zoals Dusan een klap verkopen, in de hoop dat ze een reactie krijgen en een verbaal uit kunnen schrijven...ja...dat levert de nodige euro's op...

    we waren er niet bij he? Is dat dezelfde Dusan die hier onlangs zijn problemen besprak?
    Als we er niet bij waren, kunnen we er niet over oordelen denk dat BBrek zoiets bedoeld

  • Avatar
    FCTukkerclan - 20 maart 2017 om 08:44
    BartTB3 zegt:

    we waren er niet bij he? Is dat dezelfde Dusan die hier onlangs zijn problemen besprak?
    Als we er niet bij waren, kunnen we er niet over oordelen denk dat BBrek zoiets bedoeld

    Ga je nu echt zijn 'problemen' tegen hem gebruiken (had je weer teveel op?), en dat terwijl hij de moed heeft gehad om het te delen?

    Wat ben jij een verschrikkelijke hufter Frank.....jij bent het type die ervan geniet om anderen een mes in de rug te steken....

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 09:01
    BartTB3 zegt:

    had je weer teveel op?

    He hoe ist met de tip ik heur oe er nie over ๐Ÿ‘Ž

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 09:02
    FCTukkerclan zegt:

    Ga je nu echt zijn 'problemen' tegen hem gebruiken (had je weer teveel op?), en dat terwijl hij de moed heeft gehad om het te delen?

    Wat ben jij een verschrikkelijke hufter Frank.....jij bent het type die ervan geniet om anderen een mes in de rug te steken....

    BIEM zo ist wat een loser

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 09:17
    Messi zegt:

    He hoe ist met de tip ik heur oe er nie over ๐Ÿ‘Ž

    Je bedoeld de 0-3 i.p.v. de 2-1,1-1,1-2?
    Als je dan zoals mij het voetbal benaderd dan heb je een geweldige vrijdagavond gehad :) echt super knappe overwinning, met goed voetbal.. Marsman super belangrijk in de beginfase met super redding op schot Paulissen.
    Ik volgde voor de gein de reacties bij het topic live tijdens de wedstrijd... was benieuwd aangezien men voor aanvang wedstrijd zei: wat zou een 0-3 toch een keer leuk zijn... toen stelde ik daar al mijn vraagtekens bij, ik geloof nog wel dat men 0-3 uiteraard leuk en fijn vindt maar dat er genoeg te zeiken zou blijven en moet je voor de gein de reacties dan eens lezen terwijl ze goed voetbalden en een prachtig resultaat aan het behalen waren.... maar dat is een probleem van die zuurpruimen, niet van mij... beetje lachwekkend eigenlijk wel... daarom heur ie mie er nie over meer is toch niets aan te veranderen, moet je maar gewoon niet serieus nemen en om lachen wat die mensen zeggen...

  • Avatar
    BartTB3 - 20 maart 2017 om 09:22
    FCTukkerclan zegt:

    Ga je nu echt zijn 'problemen' tegen hem gebruiken (had je weer teveel op?), en dat terwijl hij de moed heeft gehad om het te delen?

    Wat ben jij een verschrikkelijke hufter Frank.....jij bent het type die ervan geniet om anderen een mes in de rug te steken....

    Het is een grote boze wereld he.... jij hebt daar vast veel mee te maken gehad met dat soort mensen en situaties he.... messen in de rug steken enzo... verbaasd me niets... en daarom ben je zo n zuurpruim.. geeft niet, het is ook een harde en oneerlijke wereld...

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 09:22
    BartTB3 zegt:

    Je bedoeld de 0-3 i.p.v. de 2-1,1-1,1-2?
    Als je dan zoals mij het voetbal benaderd dan heb je een geweldige vrijdagavond gehad :) echt super knappe overwinning, met goed voetbal.. Marsman super belangrijk in de beginfase met super redding op schot Paulissen.
    Ik volgde voor de gein de reacties bij het topic live tijdens de wedstrijd... was benieuwd aangezien men voor aanvang wedstrijd zei: wat zou een 0-3 toch een keer leuk zijn... toen stelde ik daar al mijn vraagtekens bij, ik geloof nog wel dat men 0-3 uiteraard leuk en fijn vindt maar dat er genoeg te zeiken zou blijven en moet je voor de gein de reacties dan eens lezen terwijl ze goed voetbalden en een prachtig resultaat aan het behalen waren.... maar dat is een probleem van die zuurpruimen, niet van mij... beetje lachwekkend eigenlijk wel... daarom heur ie mie er nie over meer is toch niets aan te veranderen, moet je maar gewoon niet serieus nemen en om lachen wat die mensen zeggen...

    Lul je er maar uit frank lul je je er maar uit๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

Nieuwe media