Geen onderzoek vechtpartij: ''Werden zelfs nog een aantal handjes geschud''

20 maart 2017 om 07:24 | Bron: TC Tubantia

Ondanks dat de politie op de hoogte is van de vechtpartijen tussen fans van FC Twente, De Graafschap en het Italiaanse Palermo, doen zij er geen onderzoek naar. Dat vertelt woordvoerdster Chantal Westerhoff in gesprek met TC Tubantia.

"Omdat er geen vernielingen zijn gepleegd, het tankstation niet is leeggeroofd en er geen aangiftes zijn gedaan", steekt zij van wal. "Het gaat puur om een conflict onder supporters die zelf ook niets bij ons gemeld hebben."

Er gingen geruchten dat er minuten lang harde klappen en trappen zijn uitgedeeld. Volgens een Twente-supporter werden de 'hooliganregels' echter gerespecteerd. "Het gaat puur om een conflict onder supporters die zelf ook niets bij ons gemeld hebben."

De winnaar? Die was er niet. "Niemand heeft verloren, niemand heeft gewonnen. Er werden zelfs nog een aantal handjes geschud over en weer en wederzijds respect uitgesproken", laten enkele De Graafschap-fans weten op het internet.

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    FCTwente10 - 20 maart 2017 om 08:10

    Volgend jaar hopen gelijk eerste knvb wedstrijd uit tegen de Graafschap. Ik ben er dan in ieder geval bij.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 20 maart 2017 om 08:28

    Ach ja....wanneer dit door FC Twente 'hooligans' was veroorzaakt, dan had FC Twente allang weer een nieuwe boete van de KNVB aan de bips hangen.....


  • Avatar
    Hengelo - 20 maart 2017 om 08:53
    FCTukkerclan zegt:

    Ach ja....wanneer dit door FC Twente 'hooligans' was veroorzaakt, dan had FC Twente allang weer een nieuwe boete van de KNVB aan de bips hangen.....


    ohja hoezo.rare aanname cq veronderstelling.

  • Avatar
    Koog - 20 maart 2017 om 08:57

    Eind goed al goed! TC het gebeurd Buiten het Stadion dus kann de KNVB ons niets maken, helaas voor de NVB :)

  • Avatar
    FCTukkerclan - 20 maart 2017 om 09:44
    Koog zegt:

    Eind goed al goed! TC het gebeurd Buiten het Stadion dus kann de KNVB ons niets maken, helaas voor de NVB :)

    Ik had gehoopt dat de (K)NVB de Graafschap hier een boete voor had gegeven, aangezien de hooligans van de Graafschap de aanzet gaven tot rellen.

  • Avatar
    Enschede78 - 20 maart 2017 om 10:05

    Ach loat goan.

    Paar tikken over en weer.

    Daarna klaar.

  • Avatar
    Koog - 20 maart 2017 om 10:13

    had gekunt TC Maar denk dat de KNVB haar vinger hier niet aan will branden. Laat ze Vilena nu Maar eens 3 wedstrijden schorsen!!

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 19:59
    Hengelo zegt:

    ohja hoezo.rare aanname cq veronderstelling.

    Dus jij keurt dit gedrag goed van de graafschap

Nieuwe media