FC Twente op rapport: Mokotjo beste na Feyenoorders en Ajacieden

20 maart 2017 om 21:00 | Bron: De Telegraaf, Algemeen Dagblad en Voetbal International

Kamohelo Mokotjo is weer gestegen in het Voetballer van het Jaar-klassement van De Telegraaf. De middenvelder van FC Twente staat na zijn optreden tegen Roda JC op de negende plek.

Mokotjo moet in het klassement alleen een aantal Feyenoorders en Ajacieden voor zich dulden. Karim El Ahmadi, Nicolai Jørgensen, Eric Botteghin, Rick Karsdorp, Jens Toornstra, Davinson Sanchez, Hakim Ziyech en Tonny Vilhena staan boven de Zuid-Afrikaan.

Mokotjo is door De Telegraaf ook als enige speler van FC Twente opgenomen in het Elftal van de Week. Hij kreeg een 7,5 voor zijn optreden tegen Roda JC. Het Algemeen Dagblad heeft geen speler van FC Twente in het Elftal van de Week. Fredrik Jensen was met een 7 de uitblinker.

Cijfers Algemeen Dagblad: Marsman 5,5; Ter Avest 6, Andersen 6,5, Thesker 5, Van der Lely 6; Mokotjo 6,5, Jensen 7 (75' Yeboah -), Klich 6,5; Ede 6 (51' George 5), Ünal 6, Trajkovski 5,5.

Cijfers Voetbal International: Marsman 6,5; Ter Avest 6, Andersen 6,5, Thesker 6, Van der Lely 5; Mokotjo 7, Jensen 7 (75' Yeboah -), Klich 7; Ede 5 (51' George 5,5), Ünal 7, Trajkovski 5,5.

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    Messi - 20 maart 2017 om 21:02

    Wat brengt hij nog op in de zomerrrr iemand enig idee,

  • Avatar
    biertje123 - 20 maart 2017 om 21:10
    Messi zegt:

    Wat brengt hij nog op in de zomerrrr iemand enig idee,

    Ik schat toch wel een miljoentje of 6 minimaal.

  • Avatar
    Twente1 - 20 maart 2017 om 21:12
    biertje123 zegt:

    Ik schat toch wel een miljoentje of 6 minimaal.

    Ik denk dat 2,5/3 miljoen max. eerst komt.

  • Avatar
    annalyst - 20 maart 2017 om 21:14
    Twente1 zegt:

    Ik denk dat 2,5/3 miljoen max. eerst komt.

    Actuele marktwaarde volgens transfermarkt is €4M. Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan welke club er voor hem komt, wat deze er voor over heeft en hoe hoog Twente inzet.

  • Avatar
    Dusan91 - 20 maart 2017 om 21:15
    Twente1 zegt:

    Ik denk dat 2,5/3 miljoen max. eerst komt.

    Dan word et wss 4 a 4,5 mil..

  • Avatar
    Jeroen - 20 maart 2017 om 21:33

    Marsman een 5,5....really? Je wint met 0-3 (geen tegendoelpunten)...en hij heeft hele goede reddingen gemaakt.

  • Avatar
    Trouwe-tukker - 20 maart 2017 om 21:41

    Haha , Ziyech op nummer 6. Waar hebben we het nog over. Ziyech zakt vaker door de mand bij Ajax dan dat hij uitblinker is. Hij heeft een bepaalde status waardoor hij hoog geklasseerd wordt. Beetje triest. Ik gun hem echter het allerbeste, maar dit is een beetje raar

  • Avatar
    Twente1 - 20 maart 2017 om 21:45
    annalyst zegt:

    Actuele marktwaarde volgens transfermarkt is €4M. Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan welke club er voor hem komt, wat deze er voor over heeft en hoe hoog Twente inzet.

    En de contractduur niet te vergeten.

  • Avatar
    janfctfan - 20 maart 2017 om 23:39
    Twente1 zegt:

    Ik denk dat 2,5/3 miljoen max. eerst komt.

    Nee, ik denk toch echt aan een bedrag tussen de zes en acht miljoen. Dat is hij minstens waard.

  • Avatar
    remcoroelofs - 20 maart 2017 om 23:55
    janfctfan zegt:

    Nee, ik denk toch echt aan een bedrag tussen de zes en acht miljoen. Dat is hij minstens waard.

    Klopt, maar Twente is financieel nog steeds niet fit, en kan de nodige centen gebruiken, bovendien loopt zijn contract na volgend seizoen af. Allemaal dingen waar clubs rekening mee houden. Ik denk dat we blij mogen zijn met 5 mil max

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 21 maart 2017 om 01:09
    Messi zegt:

    Wat brengt hij nog op in de zomerrrr iemand enig idee,

    Maximaal 5-10 miljoen plus een doorverkooppercentage

  • Avatar
    GermanTukker - 21 maart 2017 om 08:17
    remcoroelofs zegt:

    Klopt, maar Twente is financieel nog steeds niet fit, en kan de nodige centen gebruiken, bovendien loopt zijn contract na volgend seizoen af. Allemaal dingen waar clubs rekening mee houden. Ik denk dat we blij mogen zijn met 5 mil max

    Dat denk ik ook ja. Wat daar het neueste in mee speeld is inderdaad het af lobende contrakt..

  • Avatar
    GermanTukker - 21 maart 2017 om 08:18
    GermanTukker zegt:

    Dat denk ik ook ja. Wat daar het neueste in mee speeld is inderdaad het af lobende contrakt..

    Neuste = meeste... Duitse telefoon 🙃

  • Avatar
    Jim - 21 maart 2017 om 08:22
    GermanTukker zegt:

    Dat denk ik ook ja. Wat daar het neueste in mee speeld is inderdaad het af lobende contrakt..

    Daarom er gaat geen club 6 tot 8 miljoen betalen voor een speler die nog n contract heeft voor 1 jaar .mijn idee is zo rond de 2.5. A 3 miljoen

  • Avatar
    Koog - 21 maart 2017 om 08:22

    Lamprou bij de eerste tien!! Dit kann je toch niet serieus nehmen.
    Klopt Jeroen een 5,5 van het AD voor MArsmann , kann je dus ook niet serieus nehmen!

    En Van der Hart is beter dan MArsmann !!!! Goat toch h'n!

  • Avatar
    Jim - 21 maart 2017 om 08:25

    Voor hoeveel is mokotjo gehaald toen de tijd 1.5 ????

  • Avatar
    adeltje - 21 maart 2017 om 14:23

    Wat een geneuzel altijd die cijfers en zó subjectief!

    Alleen al als je de verschillen tussen beide kranten al ziet.

    Geen enkele meerwaarde heeft het.

    Toch ben ik iedere week weer benieuwd.... :-( ....



    Marsman een 5,5.....

    Gaat toch nergens over!

  • Avatar
    Pol! - 21 maart 2017 om 17:13
    adeltje zegt:

    Wat een geneuzel altijd die cijfers en zó subjectief!

    Alleen al als je de verschillen tussen beide kranten al ziet.

    Geen enkele meerwaarde heeft het.

    Toch ben ik iedere week weer benieuwd.... :-( ....



    Marsman een 5,5.....

    Gaat toch nergens over!

    1 rapporteur om 22 spelers te beoordelen. Volslagen willekeur dus. Probeer dat zelf maar eens te doen, totaal onmogelijk.

    Bovendien heb je geen idee met welke opdrachten de diverse spelers het veld in zijn gestuurd.

Nieuwe media