NEC Nijmegen ziet kansen tegen FC Twente: ''Focussen op de wedstrijd''

14 april 2017 om 20:07 | Bron: Omroep Gelderland

“Er is van alles aan de hand op de club, maar daar maken wij ons niet druk om. Wij focussen op de wedstrijden,” vertelt Wojciech Golla in een interview met Omroep Gelderland.

Wel baart Golla zich zorgen over de huidige positie van NEC op de ranglijst. De ploeg staat momenteel op de 16e plaats en zal nog vol aan de bak moeten om nacompetitie of rechtstreekse degradatie te voorkomen. “We moeten echt punten halen om daar weg te komen.”

Een lastige opgave, maar niet onmogelijk meent de Poolse verdediger van NEC. “Tegen Twente moeten we hetzelfde doen als thuis, toen we van ze wonnen. Hun spits Ünal hebben we toen redelijk uitgeschakeld, dat moeten we nu weer voor elkaar zien te krijgen."

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 14 april 2017 om 21:22

    Twente en NEC zijn beide in een heel andere vorm dan de eerste wedstrijd. Die vergelijking van die jongen slaat nergens op... ik zeg 3-0 winst !

  • Avatar
    Dreamingred - 14 april 2017 om 22:25

    Deze trainer is zo gek, die ziet tegen Barcelona ook nog kansen! Ja, dat klopt natuurlijk in principe wel.

  • Avatar
    mike1995 - 14 april 2017 om 22:27
    Bryan Ruiz zegt:

    Twente en NEC zijn beide in een heel andere vorm dan de eerste wedstrijd. Die vergelijking van die jongen slaat nergens op... ik zeg 3-0 winst !

    ik zeg 5-0 als nec erinvliegd doen ze niet dus 4-0 3x unal 1x cillena

  • Avatar
    alles - 14 april 2017 om 22:49

    1-2 het wordt een afgang

  • Avatar
    beerntjes - 14 april 2017 om 23:14

    Iedere club in degradatiegevaar maakt een kans tegen Twente. Wij zijn de grote weldoener van de kleine clubs😪

  • Avatar
    McRockZ - 15 april 2017 om 02:01

    Schakel unal maar uit dan prikt jensen er wel in 2-0 word het want meer dan 2 kan Twente niet maken dit seizoen thuis

  • Avatar
    bartcore - 15 april 2017 om 09:52

    Ik ben er in mn 34e levensjaar voor het eerst bij in de Grolsch Veste. Helemaal vanuit Middelburg, wordt mooi! Hoe lang voor de wedstrijd kom je normaal bij het stadion aan?

  • Avatar
    janfctfan - 15 april 2017 om 10:19

    Ik denk dat we vanavond gaan winnen. De nul houden zal ook wel is weer leuk zijn, dus 3-0.

  • Avatar
    Brilslang - 15 april 2017 om 10:27

    Wij zijn uit Zweden gekomen om eindelijk weer een wedstrijd te kunnen bijwonen. Ik kan niet wachten.

  • Avatar
    McRockZ - 15 april 2017 om 11:30
    bartcore zegt:

    Ik ben er in mn 34e levensjaar voor het eerst bij in de Grolsch Veste. Helemaal vanuit Middelburg, wordt mooi! Hoe lang voor de wedstrijd kom je normaal bij het stadion aan?

    Welkom kerel ongeveer 30-45 mins van tevoren kan je nog even munten halen en bier :p

  • Avatar
    bartcore - 15 april 2017 om 11:43
    McRockZ zegt:

    Welkom kerel ongeveer 30-45 mins van tevoren kan je nog even munten halen en bier :p

    Tering, drinken jullie zo weinig van tevoren? ;-)
    Had hier bijna 2 uur voor uitgetrokken!

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 12:47
    bartcore zegt:

    Tering, drinken jullie zo weinig van tevoren? ;-)
    Had hier bijna 2 uur voor uitgetrokken!

    Tis geen Duitsland 💪als ik jou was zou ik de stad in gaan word daar druk omdat die kut burgemeester het home heeft gesloten

  • Avatar
    RedTukket - 15 april 2017 om 12:53
    alles zegt:

    1-2 het wordt een afgang

    Lekkere instelling weer. Pffff......

Nieuwe media