NEC Nijmegen ziet kansen tegen FC Twente: ''Focussen op de wedstrijd''

14 april 2017 om 20:07 | Bron: Omroep Gelderland

“Er is van alles aan de hand op de club, maar daar maken wij ons niet druk om. Wij focussen op de wedstrijden,” vertelt Wojciech Golla in een interview met Omroep Gelderland.

Wel baart Golla zich zorgen over de huidige positie van NEC op de ranglijst. De ploeg staat momenteel op de 16e plaats en zal nog vol aan de bak moeten om nacompetitie of rechtstreekse degradatie te voorkomen. “We moeten echt punten halen om daar weg te komen.”

Een lastige opgave, maar niet onmogelijk meent de Poolse verdediger van NEC. “Tegen Twente moeten we hetzelfde doen als thuis, toen we van ze wonnen. Hun spits Ünal hebben we toen redelijk uitgeschakeld, dat moeten we nu weer voor elkaar zien te krijgen."

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    Successupporter - 14 april 2017 om 20:22

    Elke ploeg heeft kansen tegen Twente. En hoe lager de positie op de ranglijst, hoe groter de kans. Hahaha



    Alle gekheid op een stokje. Het wordt tijd dat we weer eens een wedstrijd dicteren. Onze jongens hebben er moeite mee om het spel te \"maken\" terwijl de kwaliteiten wel aanwezig zijn. Dat heeft met leeftijd en ervaring te maken. Zelf de keuzes moeten maken vergt zelfvertrouwen. Daarom presteren we tegen de topploegen beter. Meestal dicteren zij het spel en Twente moet dan ageren. Dat gaat ons goed af. Maar als één van de mindere goden op bezoek komt, moeten wij het spel maken. Ik verwacht dat NEC er vol in zal vliegen, dus ruimte en kansen voor ons. Het zou morgen eindelijk wel weer eens een pot met een mooie afgetekende eindstand voor ons, kunnen worden.

  • Avatar
    annalyst - 14 april 2017 om 20:32
    Successupporter zegt:

    Elke ploeg heeft kansen tegen Twente. En hoe lager de positie op de ranglijst, hoe groter de kans. Hahaha



    Alle gekheid op een stokje. Het wordt tijd dat we weer eens een wedstrijd dicteren. Onze jongens hebben er moeite mee om het spel te \"maken\" terwijl de kwaliteiten wel aanwezig zijn. Dat heeft met leeftijd en ervaring te maken. Zelf de keuzes moeten maken vergt zelfvertrouwen. Daarom presteren we tegen de topploegen beter. Meestal dicteren zij het spel en Twente moet dan ageren. Dat gaat ons goed af. Maar als één van de mindere goden op bezoek komt, moeten wij het spel maken. Ik verwacht dat NEC er vol in zal vliegen, dus ruimte en kansen voor ons. Het zou morgen eindelijk wel weer eens een pot met een mooie afgetekende eindstand voor ons, kunnen worden.

    Je zegt het zelf ; wij hebben moeite om het spel te maken en dat weten ze bij NEC ook. Ik verwacht dus dat zij net zo gaan spelen als GAE hier deed ; massaal inzakken en hopen op een sporadische counter of een foutje van ons. Dat geeft hun namelijk de grootste kans op punten. Ik hoop dat WIJ er vol opklappen en dat we de kansen die we krijgen ook eens een keer af weten te maken. Ik verwacht een kleine, maar niet gemakkelijk tot stand gekomen overwinning voor ons.

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 14 april 2017 om 21:22

    Twente en NEC zijn beide in een heel andere vorm dan de eerste wedstrijd. Die vergelijking van die jongen slaat nergens op... ik zeg 3-0 winst !

  • Avatar
    Dreamingred - 14 april 2017 om 22:25

    Deze trainer is zo gek, die ziet tegen Barcelona ook nog kansen! Ja, dat klopt natuurlijk in principe wel.

  • Avatar
    mike1995 - 14 april 2017 om 22:27
    Bryan Ruiz zegt:

    Twente en NEC zijn beide in een heel andere vorm dan de eerste wedstrijd. Die vergelijking van die jongen slaat nergens op... ik zeg 3-0 winst !

    ik zeg 5-0 als nec erinvliegd doen ze niet dus 4-0 3x unal 1x cillena

  • Avatar
    alles - 14 april 2017 om 22:49

    1-2 het wordt een afgang

  • Avatar
    beerntjes - 14 april 2017 om 23:14

    Iedere club in degradatiegevaar maakt een kans tegen Twente. Wij zijn de grote weldoener van de kleine clubs😪

  • Avatar
    McRockZ - 15 april 2017 om 02:01

    Schakel unal maar uit dan prikt jensen er wel in 2-0 word het want meer dan 2 kan Twente niet maken dit seizoen thuis

  • Avatar
    fctwente2010 - 15 april 2017 om 08:48

    COME ON TWENTE

  • Avatar
    bartcore - 15 april 2017 om 09:52

    Ik ben er in mn 34e levensjaar voor het eerst bij in de Grolsch Veste. Helemaal vanuit Middelburg, wordt mooi! Hoe lang voor de wedstrijd kom je normaal bij het stadion aan?

  • Avatar
    janfctfan - 15 april 2017 om 10:19

    Ik denk dat we vanavond gaan winnen. De nul houden zal ook wel is weer leuk zijn, dus 3-0.

  • Avatar
    redisthecollor - 15 april 2017 om 10:20
    bartcore zegt:

    Ik ben er in mn 34e levensjaar voor het eerst bij in de Grolsch Veste. Helemaal vanuit Middelburg, wordt mooi! Hoe lang voor de wedstrijd kom je normaal bij het stadion aan?

    Welkom iig ongeveer 30 minuten.

  • Avatar
    Brilslang - 15 april 2017 om 10:27

    Wij zijn uit Zweden gekomen om eindelijk weer een wedstrijd te kunnen bijwonen. Ik kan niet wachten.

  • Avatar
    McRockZ - 15 april 2017 om 11:30
    bartcore zegt:

    Ik ben er in mn 34e levensjaar voor het eerst bij in de Grolsch Veste. Helemaal vanuit Middelburg, wordt mooi! Hoe lang voor de wedstrijd kom je normaal bij het stadion aan?

    Welkom kerel ongeveer 30-45 mins van tevoren kan je nog even munten halen en bier :p

  • Avatar
    bartcore - 15 april 2017 om 11:43
    McRockZ zegt:

    Welkom kerel ongeveer 30-45 mins van tevoren kan je nog even munten halen en bier :p

    Tering, drinken jullie zo weinig van tevoren? ;-)
    Had hier bijna 2 uur voor uitgetrokken!

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 april 2017 om 11:44
    bartcore zegt:

    Ik ben er in mn 34e levensjaar voor het eerst bij in de Grolsch Veste. Helemaal vanuit Middelburg, wordt mooi! Hoe lang voor de wedstrijd kom je normaal bij het stadion aan?

    Geniet ervan!

  • Avatar
    Successupporter - 15 april 2017 om 12:41
    annalyst zegt:

    Je zegt het zelf ; wij hebben moeite om het spel te maken en dat weten ze bij NEC ook. Ik verwacht dus dat zij net zo gaan spelen als GAE hier deed ; massaal inzakken en hopen op een sporadische counter of een foutje van ons. Dat geeft hun namelijk de grootste kans op punten. Ik hoop dat WIJ er vol opklappen en dat we de kansen die we krijgen ook eens een keer af weten te maken. Ik verwacht een kleine, maar niet gemakkelijk tot stand gekomen overwinning voor ons.

    Ik hoop niet dat ze dat doen. Maar ja, je ksn zomaar gelijk krijgen.

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 12:47
    bartcore zegt:

    Tering, drinken jullie zo weinig van tevoren? ;-)
    Had hier bijna 2 uur voor uitgetrokken!

    Tis geen Duitsland 💪als ik jou was zou ik de stad in gaan word daar druk omdat die kut burgemeester het home heeft gesloten

  • Avatar
    RedTukket - 15 april 2017 om 12:53
    alles zegt:

    1-2 het wordt een afgang

    Lekkere instelling weer. Pffff......

Nieuwe media