Munsterman boos over 'karaktermoord': ''Misselijkmakend, hoe durven ze?''

15 april 2017 om 09:01 | Bron: TC Tubantia Munsterman boos over 'karaktermoord': ''Misselijkmakend, hoe durven ze?''

Afgelopen week verscheen het boek 'Rood Bloed' waarin oud-voorzitter Joop Munsterman terugblikt op zijn periode bij FC Twente. Hij lijkt er vooral duidelijk mee te willen maken dat hij niet de enige is die verantwoordelijk was voor de bijna-ondergang van de club.

"Er zijn fouten gemaakt. Daar was ik verantwoordelijk voor. Ik heb de grip op de situatie verloren. Maar ik heb niemand belazerd. Ik heb naar eer en geweten gehandeld", zegt Munsterman in gesprek met de Tubantia. Hij is boos dat zijn goede naam beschadigd is geraakt. "Er is karaktermoord gepleegd." Hij snapt niet dat de FIOD nu onderzoek doet naar transfers die in zijn periode als voorzitter hebben plaatsgevonden. "Ik heb geen fraude gepleegd. Ik heb alleen maar geld gebracht naar de club, hoor, niet gepakt."

De oud-voorzitter geeft aan dat hij er in zijn laatste twee jaar bij FC Twente is achter gekomen dat er ook mensen zijn met kwade bedoelingen. "Mensen die je expres willen beschadigen. Als je als medebestuurder roept dat je bent besodemieterd, terwijl je er al die jaren zelf bij bent, dan vind ik dat karaktermoord. Dan denk ik: weet je wel wat je aanricht? Misselijkmakend. Hoe durven ze? Er lag een herstelplan. Als we de eenheid in de bestuurskamer hadden bewaard, waren we er uit gekomen", aldus Joop Munsterman.

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    Pietjepuk053 - 15 april 2017 om 09:19

    Hoeveel artikelen komen er nog over Joop

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 april 2017 om 09:44
    Pietjepuk053 zegt:

    Hoeveel artikelen komen er nog over Joop

    Totdat Twentefans het hele boek in fases geplaatst heeft. :)))

  • Avatar
    Danny - 15 april 2017 om 09:48

    Wordt wen beetje zat van die varkenskop!



    Verzoek om bij elk artikel van joop een naaktfoto van een lekker wijf te plaatsen graag!

  • Avatar
    fansinds1967 - 15 april 2017 om 10:19

    Deze man geen aandacht meer geven. Naar voren kijken, team bouwen, punten pakken, genieten van mooi spel, daar gaat het om bij voetbal. Deze man is alleen maar met zichzelf bezig.

  • Avatar
    redisthecollor - 15 april 2017 om 10:22

    De laatste 5 letters letters kloppen wel. Dat heeft ie gedaan bij Fct Karakter\"moord\"

  • Avatar
    Baszie - 15 april 2017 om 10:37

    Huulebalk

  • Avatar
    Carl - 15 april 2017 om 10:39

    Als Jopie echt karakter had lulde hij niet zo dom.

  • Avatar
    Enschede78 - 15 april 2017 om 11:04

    Hij, Munsterman heeft wel gelijk!

    Iedereen juicht schijnheilig mee om hem achteraf een mes in de rug te steken, zoals ook de meeste supporters hier.

  • Avatar
    BartTB3 - 15 april 2017 om 12:20

    Munsterman tijdens zijn afscheid:

  • Avatar
    BartTB3 - 15 april 2017 om 12:24
    BartTB3 zegt:

    Munsterman tijdens zijn afscheid:

    Ik laat de club gezond achter.... beter antwoord kan je niet hebben toch of hij deugt of niet?

    Nu zeggen dat er niet gesjoemeld is bij transfers hoezo is dat bekend geworden bij Tadic dan?

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 12:30
    FCTukkerclan zegt:

    Totdat Twentefans het hele boek in fases geplaatst heeft. :)))

    Jij heb het gelezen is dit bijna het laatste hoofdstuk 😂

  • Avatar
    keeper - 15 april 2017 om 16:51

    Hij heeft het over het herstelplan maar dat had er nooit hoeven te komen als daar niet van alles fout gegaan was.

  • Avatar
    fctexpert - 16 april 2017 om 04:35
    Enschede78 zegt:

    Hij, Munsterman heeft wel gelijk!

    Iedereen juicht schijnheilig mee om hem achteraf een mes in de rug te steken, zoals ook de meeste supporters hier.

    Sja en nog steeds bij het gestoorde af, en vaak dezelfde simpele zielen.

Nieuwe media