Kritiek op Munsterman: ''Hij was moe en wij zijn dat van hem''

15 april 2017 om 11:48 | Bron: TC Tubantia

Na een periode van stilte dook oud-voorzitter Joop Munsterman afgelopen week weer op in de media. Zo verscheen hij ook weer op televisie, bijvoorbeeld in het programma Pauw. Leon ten Voorde vindt de tv-optredens van Munsterman weinig overtuigend.

"Als al die optredens een ding duidelijk hebben gemaakt, dan is het wel dat zijn rol is uitgespeeld", schrijft Ten Voorde in zijn column in de Tubantia. "De woorden raakten, prikkelden en beroerden niet meer. Al het gedraai en al die ontkenningen waaiden weg, als een pluisje dat verdwaald is in vak 310 van De Grolsch Veste. Het gebruikelijke toneelstukje miste de kracht, de overtuiging en het sluwe van de gouden jaren."

"Ik had het gevoel naar een uitgebluste voetballer te kijken, die tegen beter weten in nog een keer terugkeert, maar vervolgens het hoongelach van zijn voormalige aanbidders moet incasseren. De man op tv deed er gewoon niet meer toe en dat was een prettige gedachte. Hij was moe en wij zijn dat van hem", aldus Leon ten Voorde.

Overzicht

Reacties (40)

  • Avatar
    Ket wiezel - 15 april 2017 om 12:06

    Nu genoeg artikelen over die Munsterman,dunkt me!

  • Avatar
    Fcoverdinkel - 15 april 2017 om 12:13
    Ket wiezel zegt:

    Nu genoeg artikelen over die Munsterman,dunkt me!

    +1

  • Avatar
    raaer - 15 april 2017 om 12:46

    +2

  • Avatar
    Twente1 - 15 april 2017 om 12:50
    Ket wiezel zegt:

    Nu genoeg artikelen over die Munsterman,dunkt me!

    +3

  • Avatar
    EvB64 - 15 april 2017 om 12:57
    Twente1 zegt:

    +3

    +4

  • Avatar
    Degeweldenaar - 15 april 2017 om 12:58

    Joppie doe mij en vele anderen een plezier en ga een mooie lange wereld reis maken en geniet van al het moois wat je dan tegen gaat komen. Ben klaar met al het gelul om jou persoon, dat boek van je stelt in mijn ogen weinig tot niks voor en veel is gebakken lucht wat je er in hebt staan. Hier laat ik het maar verder bij ,het ga je goed verder. Bedankt voor het kampioenschap een paar jaar geleden maar de rest er na zeker niet.

  • Avatar
    RedTukket - 15 april 2017 om 12:58
    Ket wiezel zegt:

    Nu genoeg artikelen over die Munsterman,dunkt me!

    Mee eens. +1!

  • Avatar
    Scorpio69 - 15 april 2017 om 13:07

    Waar kan ik het boek gratis downloaden? Helemaal en niet een paar bladzijden.

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 13:16
    Degeweldenaar zegt:

    Joppie doe mij en vele anderen een plezier en ga een mooie lange wereld reis maken en geniet van al het moois wat je dan tegen gaat komen. Ben klaar met al het gelul om jou persoon, dat boek van je stelt in mijn ogen weinig tot niks voor en veel is gebakken lucht wat je er in hebt staan. Hier laat ik het maar verder bij ,het ga je goed verder. Bedankt voor het kampioenschap een paar jaar geleden maar de rest er na zeker niet.

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 13:19
    Scorpio69 zegt:

    Waar kan ik het boek gratis downloaden? Helemaal en niet een paar bladzijden.

    Jij bent echt een hollander woont in de mof heeft hypotheek aftrek in Ned !!! Tankt in de mof werk in Ned kinderbijslag uut de pruss en Ned en dan ook nog een gratis boekkie vragen SCHOP HEM DE GRACHT IN







    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚geintje

  • Avatar
    Scorpio69 - 15 april 2017 om 13:31
    Messi zegt:

    Jij bent echt een hollander woont in de mof heeft hypotheek aftrek in Ned !!! Tankt in de mof werk in Ned kinderbijslag uut de pruss en Ned en dan ook nog een gratis boekkie vragen SCHOP HEM DE GRACHT IN







    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚geintje

    Hahahaha

  • Avatar
    Hengelo - 15 april 2017 om 13:35

    Dat moet ten Voorde er geen Colom meer aan weiden ,als hij er moe van is.maar gewoon zwijgen.

  • Avatar
    schalke04 - 15 april 2017 om 13:43

    Ik ook moe van Ten Voorde..

  • Avatar
    Q1 - 15 april 2017 om 13:49

    Inderdaad makkelijk scoren..

  • Avatar
    Koog - 15 april 2017 om 14:42

    Scropio, het boekje wordt vanzelf gratis op MArktplaats of Koningsdag tussen al het pruttel aangeboden.

    Samenvatting is dat de gehele RvC erbij was en beslist heeft. Maar dat wisten de meesten al. Joop geeft zijn kant van de zaak. Trebbe en de Winter en Ten Hag komen misschien ook ooit nog met een boek. Met ik hoop de echte 2de Sub van het Doyen kontract is die fabel ook opgelost!

  • Avatar
    Scorpio69 - 15 april 2017 om 15:23
    Koog zegt:

    Scropio, het boekje wordt vanzelf gratis op MArktplaats of Koningsdag tussen al het pruttel aangeboden.

    Samenvatting is dat de gehele RvC erbij was en beslist heeft. Maar dat wisten de meesten al. Joop geeft zijn kant van de zaak. Trebbe en de Winter en Ten Hag komen misschien ook ooit nog met een boek. Met ik hoop de echte 2de Sub van het Doyen kontract is die fabel ook opgelost!

    Precies, hij kann natuurlijk niet anders zeggen maar zoals ik een beetje hoor is er niets nieuws of spannends. Hij wil zijn eigen haggie redden en dat mag maar onthullend is het boek niet volgens mij. Gewoon met de kennis van nu hadden we het anders gedaan. hahahahaha, tja dat is het hem juist die kennis, waar iedereen van dacht dat ze die hadden maar helaas het was allemaal geld geld geld geld geld zonder enig beleid. Triest verhaal eigenlijk van iemand die Twente in zijn bloed heeft zitten.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 15 april 2017 om 15:33
    Messi zegt:

    Jij bent echt een hollander woont in de mof heeft hypotheek aftrek in Ned !!! Tankt in de mof werk in Ned kinderbijslag uut de pruss en Ned en dan ook nog een gratis boekkie vragen SCHOP HEM DE GRACHT IN







    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚geintje

    Hahahahaha

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 april 2017 om 15:41
    Scorpio69 zegt:

    Waar kan ik het boek gratis downloaden? Helemaal en niet een paar bladzijden.

    Via www.efteling.nl/sprookjes/grimm/

  • Avatar
    patrickman - 15 april 2017 om 15:46
    FCTukkerclan zegt:

    Via www.efteling.nl/sprookjes/grimm/

    Ik kan het boek ook niet vinden, wss heeft Google het verwijderd... Heeft iemand alsnog een idee waar het te vinden is?

  • Avatar
    ANS - 15 april 2017 om 15:51
    FCTukkerclan zegt:

    Via www.efteling.nl/sprookjes/grimm/

    πŸ‘πŸ˜‚πŸ‘πŸ˜‚πŸ‘πŸ˜‚

Nieuwe media