Geen hoge verwachtingen van FC Twente: ''Het wordt geen groot feest''

15 april 2017 om 14:41 | Bron: TC/Tubantia

Leon ten Voorde (clubwatcher FC Twente) en Fardau Wagenaar (clubwatcher Heracles Almelo), blikken elke speelronde vooruit op de komende wedstrijd. De twee hebben geen hoge verwachten van FC Twente tegen NEC.

“Het wordt 1-0 voor FC Twente”, begint Wagenaar. “Het wordt geen groot feest voor jou.” Dit tot teleurstelling van Ten Voorde. “Dat is niet veel. De wedstrijd begint laat, het is dan al koud, dus ik reken toch op iets meer spektakel.” Fardau sluit positief af. “Ik hoop het voor je.”

Overzicht

Reacties (14)

  • Avatar
    Thehawk - 15 april 2017 om 14:45

    Interessant.

  • Avatar
    bartcore - 15 april 2017 om 14:48

    Azijn pissers. Wordt fakking mooi vanavond!

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 15 april 2017 om 14:53

    Jongens kop op! 3-0 winst 2x Unal 1x Jensen!

  • Avatar
    Sabelrat - 15 april 2017 om 15:49
    zegt:

    Omdat jij niet op je wenken bediend wordt, is het een domme actie? Luister, ik heb een geheimpje voor je.... ssssst...



    \\\"De wereld draait niet om jou alleen\\\"



    Vak P heeft alle recht om hun onvrede te uiten.

  • Avatar
    Sabelrat - 15 april 2017 om 15:57
    zegt:

    Laat maar zien hoe verenigd jullie zijn. Tuurlijk is het niet leuk maar nu moet je denk ik saamhorigheid uitstralen.

  • Avatar
    alles - 15 april 2017 om 15:58
    Sabelrat zegt:

    Omdat jij niet op je wenken bediend wordt, is het een domme actie? Luister, ik heb een geheimpje voor je.... ssssst...



    \\\"De wereld draait niet om jou alleen\\\"



    Vak P heeft alle recht om hun onvrede te uiten.

    Gewoon een erg stomme actie. Team heeft steun nodig en niet dit soort acties waar je toch niks nee bereikt...

  • Avatar
    Sabelrat - 15 april 2017 om 16:30
    zegt:

    Hengelo, het lijkt me verstandiger dat je het thema \"intelligentie\" aan anderen overlaat gezien de ordinaire woordwisselingen eerder hier.

  • Avatar
    PeterLV - 15 april 2017 om 16:35
    zegt:

    Het is een actie die het elftal dupeert: minder steun in het veld. Ik vind dat jammer en doe er dan ook niet aan mee.

    Waarom geen actie tegen diegenen die de maatregelen tegen vak-P hebben genomen,

  • Avatar
    beerntjes - 15 april 2017 om 16:40
    PeterLV zegt:

    Het is een actie die het elftal dupeert: minder steun in het veld. Ik vind dat jammer en doe er dan ook niet aan mee.

    Waarom geen actie tegen diegenen die de maatregelen tegen vak-P hebben genomen,

    Waarom geen actie tegen diegenen die drugs meenemen naar het stadion? Even voor de duidelijkheid: ik ben het niet eens met maatregelen tegen een hele groep/ heel vak.

  • Avatar
    alles - 15 april 2017 om 16:51
    zegt:

    Ik ben het niet vaak eens met Hengelo maar hij heeft hier gewoon gelijk hoor. Minder steun in het veld. Ik gok op 1-3 voor nec

  • Avatar
    Scorpio69 - 15 april 2017 om 16:56
    alles zegt:

    Ik ben het niet vaak eens met Hengelo maar hij heeft hier gewoon gelijk hoor. Minder steun in het veld. Ik gok op 1-3 voor nec

    Precies, ze maakten ook de 2-2 daardoor. Ze hadden het gevoel dat het plubliek erachter ging staan masr het rumour ging ergens anders om. Hahaha.

  • Avatar
    PeterLV - 15 april 2017 om 17:38
    beerntjes zegt:

    Waarom geen actie tegen diegenen die drugs meenemen naar het stadion? Even voor de duidelijkheid: ik ben het niet eens met maatregelen tegen een hele groep/ heel vak.

    Ik ook niet, maar de actie komt niet van ons elftal

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 17:39
    zegt:

    Wat een narcist ben jij zeg verschrikkelijk ZUM kotzen

  • Avatar
    mike1995 - 15 april 2017 om 18:07
    Scorpio69 zegt:

    Precies, ze maakten ook de 2-2 daardoor. Ze hadden het gevoel dat het plubliek erachter ging staan masr het rumour ging ergens anders om. Hahaha.

    dat is gelul scorpio het rumoer was buiten stadion na de wedstrijd
    en ik zeg bij deze word 5-0 twente laat vakp feesten

Nieuwe media