Geen hoge verwachtingen van FC Twente: ''Het wordt geen groot feest''

15 april 2017 om 14:41 | Bron: TC/Tubantia

Leon ten Voorde (clubwatcher FC Twente) en Fardau Wagenaar (clubwatcher Heracles Almelo), blikken elke speelronde vooruit op de komende wedstrijd. De twee hebben geen hoge verwachten van FC Twente tegen NEC.

“Het wordt 1-0 voor FC Twente”, begint Wagenaar. “Het wordt geen groot feest voor jou.” Dit tot teleurstelling van Ten Voorde. “Dat is niet veel. De wedstrijd begint laat, het is dan al koud, dus ik reken toch op iets meer spektakel.” Fardau sluit positief af. “Ik hoop het voor je.”

Overzicht

Reacties (23)

  • Avatar
    Thehawk - 15 april 2017 om 14:45

    Interessant.

  • Avatar
    bartcore - 15 april 2017 om 14:48

    Azijn pissers. Wordt fakking mooi vanavond!

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 15 april 2017 om 14:53

    Jongens kop op! 3-0 winst 2x Unal 1x Jensen!

  • Avatar
    Hengelo - 15 april 2017 om 15:33

    wow, wat een stukTOPjournalistiek.Blij dat ik dit niet gemist heb.Klasse!

  • Avatar
    DS11 - 15 april 2017 om 15:38

    Godverdomme, eerste helft blijven de vakken van vak p leeg, geen trommels en sfeer, domme actie. Zie facebook Vak P of twente insite.

  • Avatar
    Sabelrat - 15 april 2017 om 15:49
    DS11 zegt:

    Godverdomme, eerste helft blijven de vakken van vak p leeg, geen trommels en sfeer, domme actie. Zie facebook Vak P of twente insite.

    Omdat jij niet op je wenken bediend wordt, is het een domme actie? Luister, ik heb een geheimpje voor je.... ssssst...



    \\\"De wereld draait niet om jou alleen\\\"



    Vak P heeft alle recht om hun onvrede te uiten.

  • Avatar
    JersonCabral053 - 15 april 2017 om 15:53
    DS11 zegt:

    Godverdomme, eerste helft blijven de vakken van vak p leeg, geen trommels en sfeer, domme actie. Zie facebook Vak P of twente insite.

    Zit zelf ik vak p maar wat een kutactie is dit zeg

  • Avatar
    Sabelrat - 15 april 2017 om 15:57
    JersonCabral053 zegt:

    Zit zelf ik vak p maar wat een kutactie is dit zeg

    Laat maar zien hoe verenigd jullie zijn. Tuurlijk is het niet leuk maar nu moet je denk ik saamhorigheid uitstralen.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 april 2017 om 15:58
    DS11 zegt:

    Godverdomme, eerste helft blijven de vakken van vak p leeg, geen trommels en sfeer, domme actie. Zie facebook Vak P of twente insite.

    Waarom een domme actie...beetje kinderachtig zeker, maar geen enkele actie is dom! Actie voeren staat vrij in Nederland.

    Ik mis echter wel de zelfreflectie en een excuus vanuit Vak-P zelf naar FC Twente toe en allen die onbedoeld gedupeerd zijn geraakt door een handjevol Vak-P leden c.q. bestuurders......

  • Avatar
    alles - 15 april 2017 om 15:58
    Sabelrat zegt:

    Omdat jij niet op je wenken bediend wordt, is het een domme actie? Luister, ik heb een geheimpje voor je.... ssssst...



    \\\"De wereld draait niet om jou alleen\\\"



    Vak P heeft alle recht om hun onvrede te uiten.

    Gewoon een erg stomme actie. Team heeft steun nodig en niet dit soort acties waar je toch niks nee bereikt...

  • Avatar
    proudfct - 15 april 2017 om 16:05
    alles zegt:

    Gewoon een erg stomme actie. Team heeft steun nodig en niet dit soort acties waar je toch niks nee bereikt...

    Dan de eerste helft maar zonder vak p sfeer maken. Neem aan dat we niet alleen vak p fanatiek is. COME ON TWENTE ENSCHEDE

  • Avatar
    Hengelo - 15 april 2017 om 16:27
    DS11 zegt:

    Godverdomme, eerste helft blijven de vakken van vak p leeg, geen trommels en sfeer, domme actie. Zie facebook Vak P of twente insite.

    Laat ze dan het verdere seizoen ook maar mooi wegblijven ,raddraaiers?Hier schiet je echt niks mee op.Als ze niks intelligenter als dit kunnen verzinnen.mooi weg blijven.

  • Avatar
    Sabelrat - 15 april 2017 om 16:30
    Hengelo zegt:

    Laat ze dan het verdere seizoen ook maar mooi wegblijven ,raddraaiers?Hier schiet je echt niks mee op.Als ze niks intelligenter als dit kunnen verzinnen.mooi weg blijven.

    Hengelo, het lijkt me verstandiger dat je het thema \"intelligentie\" aan anderen overlaat gezien de ordinaire woordwisselingen eerder hier.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 15 april 2017 om 16:33
    Hengelo zegt:

    Laat ze dan het verdere seizoen ook maar mooi wegblijven ,raddraaiers?Hier schiet je echt niks mee op.Als ze niks intelligenter als dit kunnen verzinnen.mooi weg blijven.

    Man...jij hebt echt geen idee hè waar je het over hebt?

  • Avatar
    PeterLV - 15 april 2017 om 16:35
    FCTukkerclan zegt:

    Man...jij hebt echt geen idee hè waar je het over hebt?

    Het is een actie die het elftal dupeert: minder steun in het veld. Ik vind dat jammer en doe er dan ook niet aan mee.

    Waarom geen actie tegen diegenen die de maatregelen tegen vak-P hebben genomen,

  • Avatar
    Hengelo - 15 april 2017 om 16:37
    FCTukkerclan zegt:

    Man...jij hebt echt geen idee hè waar je het over hebt?

    Denk het wel,zelfs heel goed

  • Avatar
    Hengelo - 15 april 2017 om 16:38
    Sabelrat zegt:

    Hengelo, het lijkt me verstandiger dat je het thema \"intelligentie\" aan anderen overlaat gezien de ordinaire woordwisselingen eerder hier.

    ??????

  • Avatar
    beerntjes - 15 april 2017 om 16:40
    PeterLV zegt:

    Het is een actie die het elftal dupeert: minder steun in het veld. Ik vind dat jammer en doe er dan ook niet aan mee.

    Waarom geen actie tegen diegenen die de maatregelen tegen vak-P hebben genomen,

    Waarom geen actie tegen diegenen die drugs meenemen naar het stadion? Even voor de duidelijkheid: ik ben het niet eens met maatregelen tegen een hele groep/ heel vak.

  • Avatar
    alles - 15 april 2017 om 16:51
    FCTukkerclan zegt:

    Man...jij hebt echt geen idee hè waar je het over hebt?

    Ik ben het niet vaak eens met Hengelo maar hij heeft hier gewoon gelijk hoor. Minder steun in het veld. Ik gok op 1-3 voor nec

  • Avatar
    Scorpio69 - 15 april 2017 om 16:56
    alles zegt:

    Ik ben het niet vaak eens met Hengelo maar hij heeft hier gewoon gelijk hoor. Minder steun in het veld. Ik gok op 1-3 voor nec

    Precies, ze maakten ook de 2-2 daardoor. Ze hadden het gevoel dat het plubliek erachter ging staan masr het rumour ging ergens anders om. Hahaha.

Nieuwe media