Vak-P eerste helft leeg en geen sfeer tegen NEC

15 april 2017 om 16:37 | Bron:

Vak-P blijft de eerste helft leeg tegen NEC. Vorige week vond er een politie inval plaats in het supportershome, waardoor het home nu is gesloten. Hieronder de reactie van Vak-P over de beslissing.

VAK-P = FC TWENTE, FC TWENTE = VAK-P

Matchday! Vandaag leven we er alleen heel anders naar toe dan wij normaal zouden doen. Zoals jullie allemaal weten is dit de eerste wedstrijd na de politie inval en de daaraan gerelateerde sluiting van ons supportershome.

Vanavond willen wij de Gemeente Enschede, politie én de rest van NL laten zien, wat FC Twente zonder Vak-P betekent. Dit houdt het volgende in…

De eerste 45 minuten zal de tribune van VAK-P LEEG blijven;

Er zijn vanavond geen trommels, vlaggen of andere sfeer verhogende materialen aanwezig;

Kortom; er wordt géén sfeer gemaakt in het stadion

Om deze actie kracht bij te zetten hebben wij alle medewerking van de supporters op deze tribune nodig. Wij vragen jullie dan ook om begrip in deze. Let op; de tourniquets zijn geopend, je kunt dus de gracht wél in. We zullen de vakken die leeg blijven afzetten met een lint en willen iedereen vragen dus géén plaats te nemen in deze vakken.

Wij rekenen op onze mede Vak-P’ers! Wij tegen iedereen!

Overzicht

Reacties (144)

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 15 april 2017 om 16:40

    Saai avondje dus..

  • Avatar
    Hengelo - 15 april 2017 om 16:40

    Net zo\'n ondoordachte aktie als die politie inval .Hier schiet je dus echt niks mee op ,ja nog minder sympathie voor de vakantie P mensen die hier aan meedoen.

  • Avatar
    Klavertje 4 - 15 april 2017 om 16:41

    Lekker....... Waarom niet opgetreden als vak-p tegen de personen waarvoor de politie langs kwam..... Dit slaat nergens op. De spelers kunnen er niks aan doen, FC Twente kan er niks aan doen en die worden nu \"gestraft\".

  • Avatar
    Fumping - 15 april 2017 om 16:41

    Deze actie gaat totaal geen indruk maken bij de gemeente of politie.

  • Avatar
    Schorem - 15 april 2017 om 16:42

    Ze willen dan dus in de tweede helft WEL laten zien dat vak p sfeer brengt! Dat wordt een stille 1e helft, en een waarom-heb-ik-mijn-oordoppen-niet-mee tweede helft als ik dit enigzins goed intrepeteer of hoe je dat woord in godsnaam ook al weer typt

  • Avatar
    kippiefct - 15 april 2017 om 16:42

    Lekker dan..eindelijk weer een gaatje gevonden om een wedstrijd te kunnen bezoeken hahaha

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 15 april 2017 om 16:43
    Schorem zegt:

    Ze willen dan dus in de tweede helft WEL laten zien dat vak p sfeer brengt! Dat wordt een stille 1e helft, en een waarom-heb-ik-mijn-oordoppen-niet-mee tweede helft als ik dit enigzins goed intrepeteer of hoe je dat woord in godsnaam ook al weer typt

    Dat begrijp je dus compleet verkeerd! De hele wedstrijd geen trommels en sfeer..

  • Avatar
    wat woi - 15 april 2017 om 16:45

    Lekker dom van vak P

  • Avatar
    AntiCalimero - 15 april 2017 om 16:47

    Dan moeten de andere vakken maar de leiding nemen en volop er achter staan!

  • Avatar
    TukkerFcTwente - 15 april 2017 om 16:47

    Dat wordt dan een super saaie avond er was al een keer eerder een protest toen waren ze de eerste 20 minuten weg was ook al super saai.. zonder vak-p is er geen sfeer

  • Avatar
    Boesk00l - 15 april 2017 om 16:47

    Misschien dat je bij de knvb ofzo hier nog een punt mee kunt maken, maar daar heb je in deze niks aan. Politie, justitie en burgemeester zullen hier niet van onder de indruk zijn.

    Het team is helaas de dupe..

  • Avatar
    Ik - 15 april 2017 om 16:47

    Ikzeg. Helaas moeten de goede mensen weer lijden onder enkele vandalen. Die zijn op ge pakt. Ik vind het een slecht idee. Nu laat je jou club in de steek. Wat er ook gebeurt is . En hoe het gebeurt is . Jammer dit.

  • Avatar
    TukkerFcTwente - 15 april 2017 om 16:48
    Ik zegt:

    Ikzeg. Helaas moeten de goede mensen weer lijden onder enkele vandalen. Die zijn op ge pakt. Ik vind het een slecht idee. Nu laat je jou club in de steek. Wat er ook gebeurt is . En hoe het gebeurt is . Jammer dit.

    Gemeente laat de achterban van de club in de steek en ze willen andere supporters ook laten zien hoe een wedstrijd zonder vak p is

  • Avatar
    bartcore - 15 april 2017 om 16:48

    Zaaddodende actie

  • Avatar
    annalyst - 15 april 2017 om 16:49
    Fumping zegt:

    Deze actie gaat totaal geen indruk maken bij de gemeente of politie.

    Daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat Twente eens een standpunt inneemt in deze kwestie en het opneemt voor de goedwilligen van vak P

  • Avatar
    jeff - 15 april 2017 om 16:50
    Ik zegt:

    Ikzeg. Helaas moeten de goede mensen weer lijden onder enkele vandalen. Die zijn op ge pakt. Ik vind het een slecht idee. Nu laat je jou club in de steek. Wat er ook gebeurt is . En hoe het gebeurt is . Jammer dit.

    Hoezo laten ze de club in de steek? De club laat op dit moment vak P ook bikkelhard vallen om zich niet publiekelijk achter vak P en alle andere supportersverenigingen die een duidelijk statement naar buiten hebben gebracht, te scharen.

  • Avatar
    TukkerFcTwente - 15 april 2017 om 16:50
    jeff zegt:

    Hoezo laten ze de club in de steek? De club laat op dit moment vak P ook bikkelhard vallen om zich niet publiekelijk achter vak P en alle andere supportersverenigingen die een duidelijk statement naar buiten hebben gebracht, te scharen.

    Precies

  • Avatar
    Gerrit0212 - 15 april 2017 om 16:51

    Jammer voor de spelers die helemaal niets aan kunnen doen en steun verwachten vooral van vak P kansloze actie moeten wij maar wat harder juichen .........

  • Avatar
    Danny - 15 april 2017 om 16:52

    Belachelijke actie, hier pak je alleen de club en de jongens mee en de gemeente lacht in zn vuistje. Waar blijft die verdomde eenheid!!!



    COME ON TWENTE ENSCHEDE!!!

  • Avatar
    VAKP TUKKER - 15 april 2017 om 16:52
    jeff zegt:

    Hoezo laten ze de club in de steek? De club laat op dit moment vak P ook bikkelhard vallen om zich niet publiekelijk achter vak P en alle andere supportersverenigingen die een duidelijk statement naar buiten hebben gebracht, te scharen.

    Zo is het

Nieuwe media