MATCHDAY | FC Twente in eigen huis zonder Thesker tegen NEC

15 april 2017 om 19:47 | Bron: Twentefans

FC Twente neemt het vandaag in eigen huis op tegen NEC. De ploeg van trainer Rene Hake wil zich herstellen na de ruime nederlaag van vorige week tegen concurrent FC Utrecht. In de Grolsch Veste wordt om 20.45 afgetrapt.

FC Twente moet het vandaag stellen zonder Stefan Thesker. De aanvoerder heeft een scheurtje in zijn lies opgelopen in de uitwedstrijd bij FC Utrecht, Peet Bijen is zijn vervanger. De Tukkers missen naast een speler ook een deel van het publiek. Supportersgroep Vak-P is de gehele eerste helft niet aanwezig en gaat in de tweede helft geen sfeer maken. Dit vanwege de politieinval tijdens FC Twente - PSV en de concequenties daarvan. 

Opstelling FC Twente: Marsman; Ter Avest, Bijen, Andersen, Van der Lely; Klich, Mokotjo, Jensen; Yeboah, Unal en Celina

Wissels: Hooiveld, George, Boevink, Trajkovski, Holscher, Drommel, Van der Heyden, Seys, Bunjaki en Ede

Opstelling NEC: Delle, Heinloth, Dumic, Golla, Bikel, Awoniyi, Kadioglu, Grot, Rayhi, Fomitschow en Breinburg

Wissels: Groeneveld, Messaoud, Sturing, Burnet, Smits, Mayi, Buwalda, Mauk, Von Haacke, Leiwakabessy, Larsson en Van Duin

Overzicht

Reacties (44)

  • Avatar
    ANS - 15 april 2017 om 20:12

    Als je vecht kun je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren. COTE

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 15 april 2017 om 20:31
    zegt:

    Vak p is Twente

    Twente is vak p

  • Avatar
    alles - 15 april 2017 om 20:33
    Voetbaluhhh zegt:

    Vak p is Twente

    Twente is vak p

    Sneu spandoek. Net alsof alles om hun draait...

  • Avatar
    biertje123 - 15 april 2017 om 20:56

    Doelpunt uit een hoekschop. Gebeurt niet vaak

  • Avatar
    twentesupp - 15 april 2017 om 20:57
    biertje123 zegt:

    Doelpunt uit een hoekschop. Gebeurt niet vaak

    Ik wou het net typen, dit is echt heel uniek!!!

  • Avatar
    Diekmenneke - 15 april 2017 om 20:58

    5-0 als rust en eindstand zou wel humor zijn....

  • Avatar
    maxialex1979 - 15 april 2017 om 20:59

    Geen vak P en we scoren gelijk uit een corner!!!

    hahahahaha

  • Avatar
    biertje123 - 15 april 2017 om 21:00

    Haha protest al weer voorbij

  • Avatar
    Enschede28 - 15 april 2017 om 21:00

    Ook met een leeg Vak-P maken we gehakt van NEC!

  • Avatar
    Erwin90 - 15 april 2017 om 21:00
    biertje123 zegt:

    Doelpunt uit een hoekschop. Gebeurt niet vaak

    1e keer toch dit seizoen! Doorzetten nu!

  • Avatar
    Namenev66 - 15 april 2017 om 21:18

    Had 2-0 moeten wezen mr. Yeboah!

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 21:32
    biertje123 zegt:

    Haha protest al weer voorbij

    Hahaha mis poes dat was de vriendenkring 👍p kwam je niet op

  • Avatar
    Flevotukker - 15 april 2017 om 21:35
    Messi zegt:

    Hahaha mis poes dat was de vriendenkring 👍p kwam je niet op

    Volgens bepaal je nog altijd zelf of je P opgaat. Of staat er bovenaan het trappetje iemand met een selectief deurbeleid ??

  • Avatar
    sjemar - 15 april 2017 om 21:36
    ANS zegt:

    Als je vecht kun je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren. COTE

    Amen

  • Avatar
    Erwin81 - 15 april 2017 om 21:37

    Hmm. Laatste tien minuten kwam de klad er een beetje in. Hopelijk ff de scherpte in de rust weer terug vinden.

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 21:40
    Flevotukker zegt:

    Volgens bepaal je nog altijd zelf of je P opgaat. Of staat er bovenaan het trappetje iemand met een selectief deurbeleid ??

    👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻domme vraag zat of stond er iemand dan

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 15 april 2017 om 21:43

    Spits Jay-Roy Grot van NEC 18 jaar scouten die handel. Sterker jongen, Volgend jaar achter Unal als 2e spits. Heeft contract tot 2018.

  • Avatar
    Deppenboks - 15 april 2017 om 21:44
    UtrechtseTukker zegt:

    Spits Jay-Roy Grot van NEC 18 jaar scouten die handel. Sterker jongen, Volgend jaar achter Unal als 2e spits. Heeft contract tot 2018.

    Die is nu al onbetaalbaar hoor, wordt al heftig gescout door championship clubs

  • Avatar
    Flevotukker - 15 april 2017 om 21:44
    Messi zegt:

    👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻domme vraag zat of stond er iemand dan

    Nee, helemaal niemand. Flink triest toch ?? Je kan mij niet vertellen dat er geen supporters zijn die de wedstrijd graag hadden willen volgen. Deze fans zijn dus tegengehouden.

  • Avatar
    Messi - 15 april 2017 om 21:51
    Flevotukker zegt:

    Nee, helemaal niemand. Flink triest toch ?? Je kan mij niet vertellen dat er geen supporters zijn die de wedstrijd graag hadden willen volgen. Deze fans zijn dus tegengehouden.

    Geen idee??? Ben jij tegen gehouden dan of stond je achter P ????

Nieuwe media