Hake tevreden na overtuigende zege: ''Hele wedstrijd gecontroleerd''

15 april 2017 om 23:37 | Bron: FOX Sports Hake tevreden na overtuigende zege: ''Hele wedstrijd gecontroleerd''

FC Twente heeft vanavond makkelijk gewonnen van NEC. In eigen huis wonnen de Tukkers overtuigend met 3-0. Trainer Rene Hake blikte na de wedstrijd terug voor de camera's van FOX Sports.

"Ik denk dat we een goede wedstrijd gespeeld hebben, gecontroleerd, en de eerste helft echt goed", begint de oefenmeester. "We vergeten, zoals wel vaker, de wedstrijd eerder te beslissen, maar ik denk dat we de hele wedstrijd hebben gecontroleerd."

De openingsgoal kwam uit een hoekschop, de eerste van het seizoen. "We trainen er best veel op, maar uiteindelijk komt het er niet uit. Nu gelukkig een keer wel, dat is wel een keer prettig." Doelpuntenmaker Fredrik Jensen werd in de tweede helft gewisseld en verdween direct naar de kleedkamer. "Ja, die was helemaal stuk. Dan moet je hem wisselen. Dit keer was een van de eerste keren dat hij het zelf aangaf, dan moet je die jongen gewoon in bescherming nemen."

In het resterende seizoen zijn nog maar drie wedstrijden over, de Tukkers spelen nergens meer voor. "We willen natuurlijk nog wel wat laten zien. Vanavond zijn we met een mooie overwinning begonnen en dan krijgen we binnenkort nog een aantal mooie wedstrijden denk ik", sluit hij af.

Overzicht

Reacties (22)

  • Avatar
    FCTon25 - 15 april 2017 om 23:52

    Hoe kan hij nou tevreden zijn, de 2e helft was niet om aan te zien. Maar hij heeft wel vaker \"rare\" uitspraken die nergens op slaan. Nee Hake, je zit er dit keer goed naast dat je de hele wedstrijd hebt gedomineerd.

  • Avatar
    RED 666 - 16 april 2017 om 00:08

    Dit zegt ook genoeg over Hake zelf!

  • Avatar
    Erwin81 - 16 april 2017 om 00:15
    FCTon25 zegt:

    Hoe kan hij nou tevreden zijn, de 2e helft was niet om aan te zien. Maar hij heeft wel vaker \"rare\" uitspraken die nergens op slaan. Nee Hake, je zit er dit keer goed naast dat je de hele wedstrijd hebt gedomineerd.

    Kerel wat janken zeg! Lees het artikel nou gewoon eens goed voordat je gaat zeiken! Hake heeft het erover dat Twente de gehele wedstrijd heeft gedomineerd en dat vooral de 1e helft goed was. Domineren hoeft niet te betekenen dat je automatisch goed speelt. Maar wat zeur je nou?! 3-0 op het scorebord en nog is het niet goed?

  • Avatar
    Twente1 - 16 april 2017 om 00:17
    Erwin81 zegt:

    Kerel wat janken zeg! Lees het artikel nou gewoon eens goed voordat je gaat zeiken! Hake heeft het erover dat Twente de gehele wedstrijd heeft gedomineerd en dat vooral de 1e helft goed was. Domineren hoeft niet te betekenen dat je automatisch goed speelt. Maar wat zeur je nou?! 3-0 op het scorebord en nog is het niet goed?

    👍🏻

  • Avatar
    fctwente2010 - 16 april 2017 om 01:29
    Erwin81 zegt:

    Kerel wat janken zeg! Lees het artikel nou gewoon eens goed voordat je gaat zeiken! Hake heeft het erover dat Twente de gehele wedstrijd heeft gedomineerd en dat vooral de 1e helft goed was. Domineren hoeft niet te betekenen dat je automatisch goed speelt. Maar wat zeur je nou?! 3-0 op het scorebord en nog is het niet goed?

    Helemaal gelijk, wat een huulerds

  • Avatar
    Bassee - 16 april 2017 om 07:46

    volges my mut twente is ff met excelsior gaan praten. hasselbank is transfervrij dat is een leuk spelertje en bal vast. die laat zich niet zo opzij drukken.

    kortsmit van sparta is ook leuk keeper tje

  • Avatar
    ToraBora78 - 16 april 2017 om 08:13
    Bassee zegt:

    volges my mut twente is ff met excelsior gaan praten. hasselbank is transfervrij dat is een leuk spelertje en bal vast. die laat zich niet zo opzij drukken.

    kortsmit van sparta is ook leuk keeper tje

    Hasselbaink is idd een leuke speler om er bij te hebben. Kost niet de wereld, balvast, scorend vermogen en kan passeren. Misschien ook nog wel op de vleugels.

  • Avatar
    Lipponen - 16 april 2017 om 08:53
    Erwin81 zegt:

    Kerel wat janken zeg! Lees het artikel nou gewoon eens goed voordat je gaat zeiken! Hake heeft het erover dat Twente de gehele wedstrijd heeft gedomineerd en dat vooral de 1e helft goed was. Domineren hoeft niet te betekenen dat je automatisch goed speelt. Maar wat zeur je nou?! 3-0 op het scorebord en nog is het niet goed?

    Zo ist maar net👍👍👍

  • Avatar
    Hengelo - 16 april 2017 om 09:05
    Erwin81 zegt:

    Kerel wat janken zeg! Lees het artikel nou gewoon eens goed voordat je gaat zeiken! Hake heeft het erover dat Twente de gehele wedstrijd heeft gedomineerd en dat vooral de 1e helft goed was. Domineren hoeft niet te betekenen dat je automatisch goed speelt. Maar wat zeur je nou?! 3-0 op het scorebord en nog is het niet goed?

    ++

  • Avatar
    adeltje - 16 april 2017 om 09:14
    FCTon25 zegt:

    Hoe kan hij nou tevreden zijn, de 2e helft was niet om aan te zien. Maar hij heeft wel vaker \"rare\" uitspraken die nergens op slaan. Nee Hake, je zit er dit keer goed naast dat je de hele wedstrijd hebt gedomineerd.

    Goed kunnen lezen is ook een kunst!



    En altijd maar dat gezeik over bepaalde personen...

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 09:29

    Jensen is de held van Twente dit seizoen pareltje

  • Avatar
    Kenny.fc - 16 april 2017 om 10:37

    Twentebheeftvde wedstrijd gedomineerd dat zeker, maar nec liet het ook gebeuren. Dit had 5 a 6-0 moeten worden. Maar de wil om door te drukken was er niet.

  • Avatar
    Kenny.fc - 16 april 2017 om 10:39
    Messi zegt:

    Jensen is de held van Twente dit seizoen pareltje

    Zeker daar gaan wij nog van genieten. En ik merk dat hooiveld ook geliefd is (cultheld hooiveld)

  • Avatar
    redisthecollor - 16 april 2017 om 10:59
    Kenny.fc zegt:

    Twentebheeftvde wedstrijd gedomineerd dat zeker, maar nec liet het ook gebeuren. Dit had 5 a 6-0 moeten worden. Maar de wil om door te drukken was er niet.

    Maar wel drie punten in de pocket

  • Avatar
    Dusan91 - 16 april 2017 om 11:31
    Messi zegt:

    Jensen is de held van Twente dit seizoen pareltje

    Die gaat twente over een jaar of 2 behoorlijk wat geld opleveren als hij zo door gaat.

    Zou ook goed zijn voor de ontwikkeling van Jensen zijn als Unal nog een jaartje bij ons zou blijven.

    Hogere transferwaarde voor City .

    En een hogere transferwaarde voor Twente.

    Win win dus.

  • Avatar
    G.W - 16 april 2017 om 12:03
    redisthecollor zegt:

    Maar wel drie punten in de pocket

    Geen speld tussen te krijgen

  • Avatar
    Samder - 16 april 2017 om 12:26
    Erwin81 zegt:

    Kerel wat janken zeg! Lees het artikel nou gewoon eens goed voordat je gaat zeiken! Hake heeft het erover dat Twente de gehele wedstrijd heeft gedomineerd en dat vooral de 1e helft goed was. Domineren hoeft niet te betekenen dat je automatisch goed speelt. Maar wat zeur je nou?! 3-0 op het scorebord en nog is het niet goed?

    +++++

  • Avatar
    Ket wiezel - 16 april 2017 om 14:43

    Gezien de voorgeschiedenis tegen de mindere broeders had ik er best een hard hoofd in. Als je dan met 3-0 wint dan is dat gewoon een mooie zege. Ik ben best kritisch, maar hierover is echt geen enkele discussie mogelijk....dunkt me.

  • Avatar
    FCTon25 - 16 april 2017 om 18:47
    Erwin81 zegt:

    Kerel wat janken zeg! Lees het artikel nou gewoon eens goed voordat je gaat zeiken! Hake heeft het erover dat Twente de gehele wedstrijd heeft gedomineerd en dat vooral de 1e helft goed was. Domineren hoeft niet te betekenen dat je automatisch goed speelt. Maar wat zeur je nou?! 3-0 op het scorebord en nog is het niet goed?

    Het gaat mij er niet om of ze nu met 1 of 5 nul winnen. Ik vind dat Twente ook wel eens aan alle toeschouwers mag denken die hun door dik en dun steunen. Als je dan in de 2e helft zo gigantisch slecht speelt (ondanks dat je domineert) dan zegt dat wel iets over de mentaliteit van de spelers. En dat heeft niets met goed lezen te maken. Maar ik ben niet zo\'n mee jankerd met de trainer. Ook hij kan er naast zitten.

  • Avatar
    Scorpio69 - 16 april 2017 om 18:53

    Is het opgevallen dat Hake voor het eerst dit seizoen tevreden is. Hahaha. Het einde van het seizoen nadert. Eindelijk! Volgend jaar weer de standaard teksten. Het team moet eerst wennen aan elkaar.

Nieuwe media