Marsman verlaat 'fantastische club': ''Het doet pijn om hier weg te gaan''

16 april 2017 om 13:53 | Bron: Fox Sports Marsman verlaat 'fantastische club': ''Het doet pijn om hier weg te gaan''

Nick Marsman en FC Twente nemen na dit seizoen afscheid van elkaar. Het contract van de sluitpost werd niet verlengd, waardoor Marsman op zoek mag naar een nieuwe club.  

Na het duel tussen FC Twente en NEC sprak Marsman met Fox Sports. "Er is veel gebeurd de laatste jaren. Ik denk dat het goed is om ergens anders te gaan kijken. Ik heb twee keer met Twente gesproken en we zijn er samen uitgekomen dat het voor mij beter is om weg te gaan", vertelt de goalie.  

Hoewel Marsman veel kritiek over zich heen kreeg, is de doelman niet negatief over zijn tijd in Enschede. "Ik haal plezier uit het voetbal hier. Het is een fantastische club en we hebben fantastische supporters. Het doet pijn om hier weg te gaan en dit vertrouwde nest achter me te laten, maar het is goed voor mij om een avontuur aan te gaan."

Overzicht

Reacties (128)

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 13:58

    Fantastische jaren???? KUT KEEPER

  • Avatar
    EnschedeseBoss - 16 april 2017 om 14:00
    Messi zegt:

    Fantastische jaren???? KUT KEEPER

    Voor hem fantastische jaren omdat die veel heeft verdiend hier

  • Avatar
    Hengelo - 16 april 2017 om 14:13
    Messi zegt:

    Fantastische jaren???? KUT KEEPER

    KUT MESSI MET ZIJN DOMME OPMERKINGEN DOE EENS NORMAAL,RESPECT!!!!!!

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 14:20
    Hengelo zegt:

    KUT MESSI MET ZIJN DOMME OPMERKINGEN DOE EENS NORMAAL,RESPECT!!!!!!

    Hahahaha had ik wel verwacht dit hahaha hengeloooo trapt er weer in maar het blijft een KUT KEEPERπŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

  • Avatar
    raaer - 16 april 2017 om 14:22
    Messi zegt:

    Fantastische jaren???? KUT KEEPER

    Beetje meer respect voor keeper die uit de eigen jeugd komt en zich nooit negatief heeft uitgelaten is wel op zijn plaats.

    Hij kan er niets aan doen als ze hem zo\'n contract hebben gegeven.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 16 april 2017 om 14:25

    Pijn in de portemonnee vooral. :)))

  • Avatar
    raaer - 16 april 2017 om 14:27
    FCTukkerclan zegt:

    Pijn in de portemonnee vooral. :)))

    Daar kan hij niets aan doen als we zulke slechte bestuurders hebben/hadden.

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 14:35
    raaer zegt:

    Beetje meer respect voor keeper die uit de eigen jeugd komt en zich nooit negatief heeft uitgelaten is wel op zijn plaats.

    Hij kan er niets aan doen als ze hem zo\'n contract hebben gegeven.

    Als ie zo goed was ging ie niet transfervrij weg.dat hij een grootverdiener was is zal me een worst zijn had ik ook gedaan.maar na al die jaren is het nog steeds een onbetrouwbare kut keeper die er niks van kan

  • Avatar
    RedTukket - 16 april 2017 om 15:49
    Messi zegt:

    Fantastische jaren???? KUT KEEPER

    KUT SUPPORTER!

  • Avatar
    RedTukket - 16 april 2017 om 15:55

    Samen met TC en Alles zijn jullie 3 toch wel de grootst mogelijke NEP-supporters van dit forum. Altijd wijzen naar 1 persoon maar een beetje zelfreflectie, ho maar. Droeftoeters nr 1, 2 en 3! Kwik, Kwek en Kwak!

  • Avatar
    ANS - 16 april 2017 om 15:55
    Messi zegt:

    Als ie zo goed was ging ie niet transfervrij weg.dat hij een grootverdiener was is zal me een worst zijn had ik ook gedaan.maar na al die jaren is het nog steeds een onbetrouwbare kut keeper die er niks van kan

    Is het slecht weer in Spanje Messi? Je bent echt goed in vorm vandaag.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Avatar
    sjemar - 16 april 2017 om 15:59
    RedTukket zegt:

    Samen met TC en Alles zijn jullie 3 toch wel de grootst mogelijke NEP-supporters van dit forum. Altijd wijzen naar 1 persoon maar een beetje zelfreflectie, ho maar. Droeftoeters nr 1, 2 en 3! Kwik, Kwek en Kwak!

    πŸ–’πŸ–’πŸ–’πŸ–’πŸ–’πŸ–’

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 16:12
    ANS zegt:

    Is het slecht weer in Spanje Messi? Je bent echt goed in vorm vandaag.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    Playa leve de red bundel Vodafone πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‡ͺπŸ‡ΈπŸΊπŸ™‹β€β™‚οΈ

  • Avatar
    Joopborne - 16 april 2017 om 16:17
    FCTukkerclan zegt:

    Pijn in de portemonnee vooral. :)))

    Uitspraak van niks tc maar dat weet u zelf ook tc .uut ??

  • Avatar
    Inside_Esd - 16 april 2017 om 16:25

    Willen de mensen die zo\'n liefde voor marsman hebben, volgend seizoen samen met marsman naar een andere club gaan? Bvd.

  • Avatar
    arjanr6 - 16 april 2017 om 16:38
    RedTukket zegt:

    Samen met TC en Alles zijn jullie 3 toch wel de grootst mogelijke NEP-supporters van dit forum. Altijd wijzen naar 1 persoon maar een beetje zelfreflectie, ho maar. Droeftoeters nr 1, 2 en 3! Kwik, Kwek en Kwak!

    +++++

  • Avatar
    ANS - 16 april 2017 om 16:49
    Inside_Esd zegt:

    Willen de mensen die zo\'n liefde voor marsman hebben, volgend seizoen samen met marsman naar een andere club gaan? Bvd.

    Dan blijven er hier maar weinig over.😜😜😜

  • Avatar
    Scorpio69 - 16 april 2017 om 16:56

    Ik voel de pijn van Marsman, voor alles is een reden zeg ik altijd. Als hij de reden begrijpt dan kan het alleen maar beter gaan met hem in de toekomst. Succes Marsman en bedankt!

  • Avatar
    RedTukket - 16 april 2017 om 17:15
    Inside_Esd zegt:

    Willen de mensen die zo\'n liefde voor marsman hebben, volgend seizoen samen met marsman naar een andere club gaan? Bvd.

    Willen de mensen die week in week uit de eigen spelers afbranden dan nu gaan!

  • Avatar
    Enschede78 - 16 april 2017 om 17:19

    Opgeruimd staat netjes.

    Bagger doelman.

Nieuwe media