Munsterman niet schuldbewust: ''FC Twente op de kaart gezet''

16 april 2017 om 15:36 | Bron: Fox Sports

Joop Munsterman schoof zondagochtend aan bij het Fox Sports programma De Tafel van Kees. Munsterman sprak daar over zijn boek Rood Bloed en zijn tijd bij FC Twente.  

"We hebben FC Twente op de kaart gezet. Wij wilden dit stadion bouwen en van FC Twente een instituut maken. En ik denk dat het ook is gelukt", aldus de oud-bestuurder, die FC Twente flink in de problemen bracht.  

Hans Kraay jr., die ook aanschoof bij het programma, maakte korte metten met de uitspraken van Munsterman. "Ze zeiden: 'Als we met Joop aan tafel zaten was Aldo van der Laan bereid tot het bieden van twee ton en Joop zat binnen de kortste keren op vijf ton', dat is Joop Munsterman", aldus Kraay. "Dat is volstrekte onzin, echt waar", besluit Munsterman fel. 

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    Supporter60 - 16 april 2017 om 15:45

    Zo en nu is het genoeg wat m..................man aangaat Hij heeft weer belangstelling genoeg gehad

  • Avatar
    ANS - 16 april 2017 om 16:05
    Supporter60 zegt:

    Zo en nu is het genoeg wat m..................man aangaat Hij heeft weer belangstelling genoeg gehad

    Ons Joopie is hot!

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 16:10
    ANS zegt:

    Ons Joopie is hot!

    Heerts niet πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Avatar
    ANS - 16 april 2017 om 16:13
    Messi zegt:

    Heerts niet πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    Waarom was dat spandoek \\\'\\\' Heerts Verrader \\\'\\\' weet jij dat Messi?

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 16:42
    ANS zegt:

    Waarom was dat spandoek \\\'\\\' Heerts Verrader \\\'\\\' weet jij dat Messi?

    Geen idee maar das nie best

  • Avatar
    Scorpio69 - 16 april 2017 om 16:45

    Heb ik iets gemist?

    Ik ga ff maxie kijken........

  • Avatar
    Enschede78 - 16 april 2017 om 17:19

    Joop for President!

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 17:36

    Mooi stadion daar in darmstad of nie dan ans😎Echt old skool

  • Avatar
    ANS - 16 april 2017 om 17:39
    Messi zegt:

    Mooi stadion daar in darmstad of nie dan ans😎Echt old skool

    Dat is echt oude troep. Ook de kleedkamers hebben ze eens laten zien in een filmpje, dat kan echt niet meer.

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 17:43
    ANS zegt:

    Dat is echt oude troep. Ook de kleedkamers hebben ze eens laten zien in een filmpje, dat kan echt niet meer.

    Wel gezellig nu de punten nog!!!! 1-0 achter pfff

  • Avatar
    ANS - 16 april 2017 om 21:56
    Messi zegt:

    Wel gezellig nu de punten nog!!!! 1-0 achter pfff

    Welke punten?

  • Avatar
    Messi - 16 april 2017 om 22:09
    ANS zegt:

    Welke punten?

    Schalke muss aufpassen sonst stiegen die noch abπŸ‘Ž

  • Avatar
    Carl - 17 april 2017 om 11:34
    Messi zegt:

    Schalke muss aufpassen sonst stiegen die noch abπŸ‘Ž

    Volgens mij zit je op het verkeerde forum.

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 april 2017 om 14:52

    Is het boek ergens gratis te downloaden? Heb geen geld en verveel me.....

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 april 2017 om 16:13
    zegt:

    Hahahaha heeft geen zin straks kan die het zich niet meer herinneren.

  • Avatar
    Messi - 17 april 2017 om 16:29
    Scorpio69 zegt:

    Hahahaha heeft geen zin straks kan die het zich niet meer herinneren.

    Jouw vergeet ie nooit meer

Nieuwe media