VIDEO | Noorse supporters geven FC Twente-flop staande ovatie

17 april 2017 om 20:05 | Bron: FC Afkicken VIDEO | Noorse supporters geven FC Twente-flop staande ovatie

Bij FC Twente wist Torgeir Børven amper tot scoren te komen, maar in Noorwegen presteert de spits een stuk beter. De aanvaller was vandaag wederom trefzeker en scoorde twee doelpunten voor SK Brann.

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    Tukkerrandy - 17 april 2017 om 20:10

    Zie ik nou Vito Wormgoor voorbij komen?

  • Avatar
    Enschede78 - 17 april 2017 om 20:30

    Ach ik had hem nu liever gehad dan Oosterwijk.

  • Avatar
    mike1995 - 17 april 2017 om 20:44
    Enschede78 zegt:

    Ach ik had hem nu liever gehad dan Oosterwijk.

    gek dat hij nu wel blij is na coal bij twente kon er geen lach af

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 april 2017 om 20:51

    Hij speelt duidelijk weer op vertrouwde grond.

    Mooi voor Torgeir.....

  • Avatar
    Successupporter - 17 april 2017 om 21:01
    FCTukkerclan zegt:

    Hij speelt duidelijk weer op vertrouwde grond.

    Mooi voor Torgeir.....

    + 100

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 april 2017 om 21:33

    Ongeloofelijk! Lijkt alsof die zich bevrijd voelt. Hopelijk krijgen de spelers dat gevoel ook terug bij ons FC Twente. Lekker voetballen zonder al dat gezeur erom heen.

  • Avatar
    HJB - 17 april 2017 om 21:50

    Zal ook wel voor Kasper Kusk bij Kopenhagen en straks voor Marsman gelden.

    Blijft vreemd waarom deze spelers het bij ons niet redden? Enige zelfevaluatie hierover kan geen kwaad temeer we ons geen foutjes betreffende transfers kunnen veroorloven.

  • Avatar
    coenie - 17 april 2017 om 22:10
    Tukkerrandy zegt:

    Zie ik nou Vito Wormgoor voorbij komen?

    Klopt helemaal!

  • Avatar
    Enschede78 - 17 april 2017 om 22:12
    HJB zegt:

    Zal ook wel voor Kasper Kusk bij Kopenhagen en straks voor Marsman gelden.

    Blijft vreemd waarom deze spelers het bij ons niet redden? Enige zelfevaluatie hierover kan geen kwaad temeer we ons geen foutjes betreffende transfers kunnen veroorloven.

    Andersom idem.

    Bepaalde spelers faalden elders en slaagden bij Twente.



    Gewoon te maken met een frisse nieuwe omgeving en vertrouwen.

  • Avatar
    Ward - 17 april 2017 om 22:38
    HJB zegt:

    Zal ook wel voor Kasper Kusk bij Kopenhagen en straks voor Marsman gelden.

    Blijft vreemd waarom deze spelers het bij ons niet redden? Enige zelfevaluatie hierover kan geen kwaad temeer we ons geen foutjes betreffende transfers kunnen veroorloven.

    Het zit allemaal tussen de oren. De eerste indruk die een speler krijgt bij een club is al heel belangrijk. Wij, het publiek spelen daarin een grotere rol dan wij beseffen. Wij floten waarschijnlijk torgeir vast wel eens een keertje uit toen hij een kans miste. Maar wij vergeten dat meteen weer. Torgeir vergeet dat onbewust nooit. En als je dan dit voor hem gevoelsmatige gebrek aan vertrouwen samenneemt met andere ervaringen en niet genoeg zelfvetrouwen hebt om jezelf goede moed in te blijven praten, is het lastig om jezelf op te rapen en door te blijven gaan. Dit geldt voor z贸veel spelers die wel kunnen voetballen maar het niet kunnen laten zien. Zo werkt voetbal nou eenmaal, mentaliteit is een ontzettend belangrijke factor. Wij, als publiek, hebben met onze negatieve invloeden al z贸veel spelers kapot gemaakt, geloof me. Ook al hoeven wij ons er niet voor te schamen. Dit is voetbal nou eenmaal.

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 april 2017 om 22:56
    Ward zegt:

    Het zit allemaal tussen de oren. De eerste indruk die een speler krijgt bij een club is al heel belangrijk. Wij, het publiek spelen daarin een grotere rol dan wij beseffen. Wij floten waarschijnlijk torgeir vast wel eens een keertje uit toen hij een kans miste. Maar wij vergeten dat meteen weer. Torgeir vergeet dat onbewust nooit. En als je dan dit voor hem gevoelsmatige gebrek aan vertrouwen samenneemt met andere ervaringen en niet genoeg zelfvetrouwen hebt om jezelf goede moed in te blijven praten, is het lastig om jezelf op te rapen en door te blijven gaan. Dit geldt voor z贸veel spelers die wel kunnen voetballen maar het niet kunnen laten zien. Zo werkt voetbal nou eenmaal, mentaliteit is een ontzettend belangrijke factor. Wij, als publiek, hebben met onze negatieve invloeden al z贸veel spelers kapot gemaakt, geloof me. Ook al hoeven wij ons er niet voor te schamen. Dit is voetbal nou eenmaal.

    +1

  • Avatar
    RedTukket - 17 april 2017 om 23:25
    Ward zegt:

    Het zit allemaal tussen de oren. De eerste indruk die een speler krijgt bij een club is al heel belangrijk. Wij, het publiek spelen daarin een grotere rol dan wij beseffen. Wij floten waarschijnlijk torgeir vast wel eens een keertje uit toen hij een kans miste. Maar wij vergeten dat meteen weer. Torgeir vergeet dat onbewust nooit. En als je dan dit voor hem gevoelsmatige gebrek aan vertrouwen samenneemt met andere ervaringen en niet genoeg zelfvetrouwen hebt om jezelf goede moed in te blijven praten, is het lastig om jezelf op te rapen en door te blijven gaan. Dit geldt voor z贸veel spelers die wel kunnen voetballen maar het niet kunnen laten zien. Zo werkt voetbal nou eenmaal, mentaliteit is een ontzettend belangrijke factor. Wij, als publiek, hebben met onze negatieve invloeden al z贸veel spelers kapot gemaakt, geloof me. Ook al hoeven wij ons er niet voor te schamen. Dit is voetbal nou eenmaal.

    En zo is het! Helemaal mee eens!

  • Avatar
    alles - 17 april 2017 om 23:33
    Ward zegt:

    Het zit allemaal tussen de oren. De eerste indruk die een speler krijgt bij een club is al heel belangrijk. Wij, het publiek spelen daarin een grotere rol dan wij beseffen. Wij floten waarschijnlijk torgeir vast wel eens een keertje uit toen hij een kans miste. Maar wij vergeten dat meteen weer. Torgeir vergeet dat onbewust nooit. En als je dan dit voor hem gevoelsmatige gebrek aan vertrouwen samenneemt met andere ervaringen en niet genoeg zelfvetrouwen hebt om jezelf goede moed in te blijven praten, is het lastig om jezelf op te rapen en door te blijven gaan. Dit geldt voor z贸veel spelers die wel kunnen voetballen maar het niet kunnen laten zien. Zo werkt voetbal nou eenmaal, mentaliteit is een ontzettend belangrijke factor. Wij, als publiek, hebben met onze negatieve invloeden al z贸veel spelers kapot gemaakt, geloof me. Ook al hoeven wij ons er niet voor te schamen. Dit is voetbal nou eenmaal.

    Plus 1

  • Avatar
    hatty fct - 18 april 2017 om 00:15
    alles zegt:

    Plus 1

    was de werkelijkheid maar even zwart wil !

  • Avatar
    Pol! - 18 april 2017 om 06:15
    hatty fct zegt:

    was de werkelijkheid maar even zwart wil !

    Idd. Het heeft uiteraard ook met het niveau van de Noorse competitie te maken.

  • Avatar
    timufct - 18 april 2017 om 07:41

    Gewoon een kwestie van niveauverschil. Te licht bevonden hier en op zn plek in Noorwegen. Niks mis mee en mooi voor hem zelf.

  • Avatar
    fct1972 - 18 april 2017 om 08:00
    Pol! zegt:

    Idd. Het heeft uiteraard ook met het niveau van de Noorse competitie te maken.

    Precies. .. stukje anders dan in Nederland...

  • Avatar
    Ik - 18 april 2017 om 08:49

    Ikzeg. Ben wel blij voor hem. Dit is zijn plek. En wie weet komt het toch nog goed met hem.

  • Avatar
    Dreamingred - 18 april 2017 om 09:03
    timufct zegt:

    Gewoon een kwestie van niveauverschil. Te licht bevonden hier en op zn plek in Noorwegen. Niks mis mee en mooi voor hem zelf.

    Niveau-verschil? Bedoel je andere breedtegraad?

Nieuwe media