'Huurling Manchester City keert niet terug naar FC Twente'

18 april 2017 om 15:42 | Bron: TC Tubantia

FC Twente heeft volgend seizoen sowieso niet de beschikking over Yaw Yeboah, dat meldt TC Tubantia. De huurling van Manchester City keert zeker niet terug naar De Grolsch Veste.

Yeboah is inmiddels twintig jaar en heeft nog een eenjarig contract bij Manchester City. De Engelse topclub wil de Ghanese aanvaller daarom niet meer verhuren. Waar de toekomst van Yeboah ligt is nog niet duidelijk.

De vleugelaanvaller begon dit seizoen sterk bij FC Twente, maar zakte daarna ver weg en raakte zijn basisplaats kwijt. Afgelopen zaterdag mocht Yeboah tegen NEC wel weer eens in de basis beginnen.

Naast Yeboah worden ook Enes Ünal en Bersant Celina van Manchester City gehuurd. Het is nog niet duidelijk wat de Engelse grootmacht met Ünal en Celina komend seizoen van plan is.

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    DS11 - 18 april 2017 om 15:57

    Als vervangers van Ede en Yeboah zie ik graag Ajagun komen van Roda JC en Hasselbaink van Excelsior. Zijn in de zomer transfervrij en spelen erg attractief. Lijken me goede vervangers voor de buitenspelers en spits

  • Avatar
    Sabelrat - 18 april 2017 om 16:08

    Gewogen en te licht bevonden.

  • Avatar
    Messi - 18 april 2017 om 16:13

    Krijgt er nog geen skippybal in mis je nietπŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»

  • Avatar
    Koog - 18 april 2017 om 16:15
    DS11 zegt:

    Als vervangers van Ede en Yeboah zie ik graag Ajagun komen van Roda JC en Hasselbaink van Excelsior. Zijn in de zomer transfervrij en spelen erg attractief. Lijken me goede vervangers voor de buitenspelers en spits

    Goeie opties!hasselbaink is goed op de brommer. Scoorde ook hier in veste eerste wedstrijd

  • Avatar
    Broekies - 18 april 2017 om 16:27

    Positieve jongen die in het begin echt wat bracht. Wat jammer dat hij zo is teruggevallen.

  • Avatar
    JoepK. - 18 april 2017 om 16:31

    Voetbalt pas goed tegen een mindere tegenstander, waarbij hij veel ruimte krijgt. Denk aan de wedstrijd tegen GAE. Hij komt er wel (denk ik), maar moet lekker bij een club in de Deense competitie aan de bak.

  • Avatar
    Ward - 18 april 2017 om 16:32

    Jammer dat hij zijn sterke niveau van de eerste paar wedstrijden niet kon vasthouden. Wens hem het beste

  • Avatar
    Schorem - 18 april 2017 om 17:07
    DS11 zegt:

    Als vervangers van Ede en Yeboah zie ik graag Ajagun komen van Roda JC en Hasselbaink van Excelsior. Zijn in de zomer transfervrij en spelen erg attractief. Lijken me goede vervangers voor de buitenspelers en spits

    Ajagun :,-) hahahahahaha

    Nee joh, zijn erg veel andere leuke opties. Cerny, slagveer, en we hebben onze george nog.



    Cerny is dan niet transfervrij maar mag worden verhuurd.

  • Avatar
    fctwentesupport - 18 april 2017 om 17:35
    Koog zegt:

    Goeie opties!hasselbaink is goed op de brommer. Scoorde ook hier in veste eerste wedstrijd

    Haisselbank scoorde niet in de Veste. Vermeulen en Owusu scoorde begin van het seizoen. Maar haisselbank zou wel een versterking kunnen zijn.

  • Avatar
    Enschede78 - 18 april 2017 om 17:57

    Niet verrassend, voegt weinig tot niets toe.

  • Avatar
    mcdummels - 18 april 2017 om 18:23
    DS11 zegt:

    Als vervangers van Ede en Yeboah zie ik graag Ajagun komen van Roda JC en Hasselbaink van Excelsior. Zijn in de zomer transfervrij en spelen erg attractief. Lijken me goede vervangers voor de buitenspelers en spits

    komop zeg, er is wel wat beters te vinden dan dat, wij zijn fc twente en geen heracles die dat soort spelers zoeken.

  • Avatar
    mcdummels - 18 april 2017 om 18:24
    Schorem zegt:

    Ajagun :,-) hahahahahaha

    Nee joh, zijn erg veel andere leuke opties. Cerny, slagveer, en we hebben onze george nog.



    Cerny is dan niet transfervrij maar mag worden verhuurd.

    Ik hoef geen ajax-huurlingen meer, je schaamt je toch dood man als je als club jeugdspelers van ajax moet huren.

  • Avatar
    Pol! - 18 april 2017 om 18:55
    mcdummels zegt:

    Ik hoef geen ajax-huurlingen meer, je schaamt je toch dood man als je als club jeugdspelers van ajax moet huren.

    Vorig seizoen deed El Azzouzi het prima.

    Afgelopen zomerstop stond Ajax nog op het punt om Dolberg uit te lenen.

    Het maakt mij niet uit waar een speler voor FCT vandaan komt, als het maar een versterking is.

  • Avatar
    biertje123 - 18 april 2017 om 19:27
    mcdummels zegt:

    Ik hoef geen ajax-huurlingen meer, je schaamt je toch dood man als je als club jeugdspelers van ajax moet huren.

    Wat maakt dat nu weer uit waar de speler van gehuurd wordt. Als het maar een versterking is voor het team

  • Avatar
    Ket wiezel - 19 april 2017 om 14:46
    zegt:

    Ik ook niet. En sommigen hiero staren zich blind op een snelle speler van een andere club die toevallig 2 wedstrijdjes achter elkaar leuk speelde. Lijkt mij ook niet de bedoeling.

Nieuwe media