'Italianen willen Ünal overnemen van Manchester City'

18 april 2017 om 19:36 | Bron: Lazionews24 'Italianen willen Ünal overnemen van Manchester City'

Volgens Lazionews24 volgt het Italiaanse Lazio Roma Enes Ünal. De huurling van Manchester City gooit dit seizoen hoge ogen bij FC Twente en dat is in Italië niet onopgemerkt gebleven. 

Lazio zoekt een aanvalspartner voor Ciro Immobile en hoopt daarbij op Ünal. Het contract van de Turk loopt nog tot 2019 en het is de vraag of Manchester City mee wil werken aan een verkoop, gezien zijn goede seizoen. De Engelsen zouden volgens het Italiaanse medium rond de tien miljoen euro willen ontvangen. 

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    annalyst - 18 april 2017 om 19:53

    10M is een schijntje voor die Italianen. Draait hij daar een goed seizoen dan is- ie het dubbele waard. Als we hem dan al kwijt raken dan is het maar beter dat we zo snel mogelijk op de hoogte zijn omdat we dan voldoende tijd hebben om een vervanger aan te trekken. Weet trouwens niet of de serie A misschien niet een beetje te hoog gegrepen is voor Ünal. ...mag-ie fysiek nog wel wat bijleren.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 18 april 2017 om 19:59

    Man. City gaat hem nu echt nog niet verkopen.....

  • Avatar
    maxialex1979 - 18 april 2017 om 20:29

    We moeten sowieso een nieuwe spits erbij krijgen. Een huurling is wel leuk maar levert niks op in de toekomst. Trek nu een talentvolle spits aan zodat die volgend jaar lekker rustig kan wennen zodat die een jaar later zich echt kan uitleven zodat we dan weer Europees voetbal kunnen gaan spelen.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 18 april 2017 om 20:35
    maxialex1979 zegt:

    We moeten sowieso een nieuwe spits erbij krijgen. Een huurling is wel leuk maar levert niks op in de toekomst. Trek nu een talentvolle spits aan zodat die volgend jaar lekker rustig kan wennen zodat die een jaar later zich echt kan uitleven zodat we dan weer Europees voetbal kunnen gaan spelen.

    Welke toekomst momenteel maxialex? De enige toekomst die nu telt, dat zijn de TV gelden...zo hoog mogelijk eindigen dus.

  • Avatar
    maxialex1979 - 18 april 2017 om 20:42
    FCTukkerclan zegt:

    Welke toekomst momenteel maxialex? De enige toekomst die nu telt, dat zijn de TV gelden...zo hoog mogelijk eindigen dus.

    Om hoeveel geld gaat het dan? een paar ton extra. Als je een spits opleid volgend jaar en die een jaar later kan verkopen(tevens dat jaar Europees voetbal haalt) dan kan je miljoenen verdienen. Een beetje spits kan je verkopen voor minimaal 10 - 15 mil.

  • Avatar
    Inside_Esd - 18 april 2017 om 20:47

    Unal nog 1 seizoen hier houden. Als hij volgend seizoen in een nieuw team komt moet hij weer wennen voordat hij zich verder kan ontwikkelen. Twente is nu ook aan het \'ontwikkelen\' en hierdoor kan Unal volgend seizoen zijn stempel drukken op zijn positie. We hebben hem ook nodig. Denk dat dit beter is dan eerst een half seizoen wennen aan nieuwe spelers en omgeving. Vraag hem zelf eens wat hij wilt zou ik zeggen, maar hij heeft niet veel te zeggen wat weer erg jammer is. Een speler weet zelf wel wat hij nodig heeft neem ik aan.

  • Avatar
    Tukkerrandy - 18 april 2017 om 20:48
    maxialex1979 zegt:

    Om hoeveel geld gaat het dan? een paar ton extra. Als je een spits opleid volgend jaar en die een jaar later kan verkopen(tevens dat jaar Europees voetbal haalt) dan kan je miljoenen verdienen. Een beetje spits kan je verkopen voor minimaal 10 - 15 mil.

    Niet in onze huidige situatie, tenzij je een kwaliteit a la Dolberg, Jorgensen binnen weet te halen. Op een gelukstreffer kan je hoprn, maar met Unal weet je dat je een zeer talentvolle spits die zich bovendien erg leergierig en betrokken opstelt. En zoals het lijkt is het een jongen die een positieve boost geeft aan het teammoraal. Ik bedoel je komt toch als grote jongen van het grote City binnen, maar zo heeft hij zich geen seconde gedragen. Ik ben overigens niet geheel objectief, want ik vind Ünal (potentie meegerekend) wellicht wel de beste spits die hier rond heeft gelopen in al die jaren.

  • Avatar
    Inside_Esd - 18 april 2017 om 20:49
    maxialex1979 zegt:

    Om hoeveel geld gaat het dan? een paar ton extra. Als je een spits opleid volgend jaar en die een jaar later kan verkopen(tevens dat jaar Europees voetbal haalt) dan kan je miljoenen verdienen. Een beetje spits kan je verkopen voor minimaal 10 - 15 mil.

    Niet in de positie waarin Twente zich bevindt. We zitten in een wat benarde situatie en zullen niet zo snel \'nee\' zeggen tegen bijv 8 mil. Niet dat 8 mil niet goed is maar ik ging uit van jouw 10-15 mil.

  • Avatar
    maxialex1979 - 18 april 2017 om 20:53
    Inside_Esd zegt:

    Niet in de positie waarin Twente zich bevindt. We zitten in een wat benarde situatie en zullen niet zo snel \'nee\' zeggen tegen bijv 8 mil. Niet dat 8 mil niet goed is maar ik ging uit van jouw 10-15 mil.

    We kunnen ons vergelijken met AZ, alleen we hebben een veel mooier en groter stadion. Kijk eens wat Jansen heeft opgeleverd. Tuurlijk je moet een beetje geluk hebben.

    Ik zeg ook niet dat Unal niet moet blijven maar we hebben sowieso een talentvolle extra spits nodig!

  • Avatar
    FCTwente10 - 18 april 2017 om 20:55
    maxialex1979 zegt:

    We kunnen ons vergelijken met AZ, alleen we hebben een veel mooier en groter stadion. Kijk eens wat Jansen heeft opgeleverd. Tuurlijk je moet een beetje geluk hebben.

    Ik zeg ook niet dat Unal niet moet blijven maar we hebben sowieso een talentvolle extra spits nodig!

    Daarom moeten we als Twente zijnde ook eens kijken in Nederland. Ipv een spits als Borven ophalen. Ze laten nu ook de Jager gaan enz. Boere zouden ze een kans voor kunnen wagen.

  • Avatar
    maxialex1979 - 18 april 2017 om 21:22
    FCTwente10 zegt:

    Daarom moeten we als Twente zijnde ook eens kijken in Nederland. Ipv een spits als Borven ophalen. Ze laten nu ook de Jager gaan enz. Boere zouden ze een kans voor kunnen wagen.

    Helemaal mee eens

    En misschien dat de familie Wessels eens een spelersfonds kunnen maken waar we spelers als Unal van kunnen kopen. Dan is hij echt een held zoals velen nu al van hem denken.

  • Avatar
    Pol! - 18 april 2017 om 22:01
    maxialex1979 zegt:

    Helemaal mee eens

    En misschien dat de familie Wessels eens een spelersfonds kunnen maken waar we spelers als Unal van kunnen kopen. Dan is hij echt een held zoals velen nu al van hem denken.

    Van een spelersfonds word je niet rijk.

    De 10-15 miljoen die je noemt is in ons geval ook niet reëel, in de toekomst wel weer.

  • Avatar
    maxialex1979 - 18 april 2017 om 22:31
    Pol! zegt:

    Van een spelersfonds word je niet rijk.

    De 10-15 miljoen die je noemt is in ons geval ook niet reëel, in de toekomst wel weer.

    Je hoeft er ook niet rijk van te worden maar je zorgt er wel voor dat er kwalitatief goede speler aangetrokken kunnen worden!!!

  • Avatar
    Pol! - 18 april 2017 om 22:36
    maxialex1979 zegt:

    Je hoeft er ook niet rijk van te worden maar je zorgt er wel voor dat er kwalitatief goede speler aangetrokken kunnen worden!!!

    Alleen de winst verdwijnt in de zakken van de investeerders, terwijl je wel het salaris moet betalen. Dan kan je beter je scouting verbeteren en je richten op de koopjesmarkt.

  • Avatar
    robaar26 - 19 april 2017 om 06:04

    Het begint weer en volgende week is hij opweg naar de Bundesliga. Het beste is gewoon een jaartje blijven 1 seizoen goed gedraaid anders 5 clubs in 2 jaar tijd. Hij voelt zich goed in Enschede hoop dat City dat in ziet😀😀

  • Avatar
    HJB - 19 april 2017 om 07:46
    robaar26 zegt:

    Het begint weer en volgende week is hij opweg naar de Bundesliga. Het beste is gewoon een jaartje blijven 1 seizoen goed gedraaid anders 5 clubs in 2 jaar tijd. Hij voelt zich goed in Enschede hoop dat City dat in ziet😀😀

    Is zo, maar City is gewoon een groot handelhuis die Ünal verkopen aan de hoogste bieder, hoe moeten ze anders de lonen van de topspelers betalen. Ünal is geen materiaal voor het 1e van City.

Nieuwe media