Van Veldhuizen: ''Wat we hebben aangetroffen, moet niet meer gebeuren''

19 april 2017 om 07:19 | Bron: TC Tubantia Van Veldhuizen: ''Wat we hebben aangetroffen, moet niet meer gebeuren''

Ondanks dat burgemeester Onno van Veldhuizen volgens TC Tubantia zegt 'het beste voor te hebben met de stad, de voetbalclub en Vak-P', blijft hij, ook na overleg met het voltallige bestuur van de supportersvereniging, bij zijn eerder genomen besluit.

"Wat we hebben aangetroffen, moet niet meer gebeuren. Dat zouden we niet moeten willen", meent de burgervader. Doordat Van Veldhuizen niet van gedachte wil veranderen voelt Vak-P zich genoodzaakt naar de rechter te stappen.

Van Veldhuizen sloot het supportershome voor een jaar na de grote politieactie tijdens het thuisduel met PSV (donderdag 6 april). Daarnaast wordt er twee jaar lang geen horecavergunning aan 'het home' verleend. Omdat er een rechtszaak komt, wil de burgemeester inhoudelijk niet dieper op zijn uitspraken ingaan.

Overzicht

Reacties (51)

  • Avatar
    tukkerwolf - 19 april 2017 om 07:24

    Zo\'n \"burgervader\" zou je niet moeten willen! Vot d\'r met!

  • Avatar
    Hengelo - 19 april 2017 om 07:55
    tukkerwolf zegt:

    Zo\'n \"burgervader\" zou je niet moeten willen! Vot d\'r met!

    hoezo????

  • Avatar
    fct1972 - 19 april 2017 om 08:11
    tukkerwolf zegt:

    Zo\'n \"burgervader\" zou je niet moeten willen! Vot d\'r met!

    Wat een onzin...man doet puur zijn werk..laat vakp schoon schip gaan maken en de boel op orde krijgen.. tevens schoon schip in het huidige bestuur.. ben van de ouwe generatie vakp en ga niet zeggen dat we vroeger allemaal lieverdjes waren, maar nu roept vakp het over hun zelf uit... alsof ze los van Fc Twente staan/zijn....en zorg voor weer een fatsoenlijk deurbeleid, waar elk betalend lid weer naar binnen kan/mag

  • Avatar
    Hengelo - 19 april 2017 om 08:36
    fct1972 zegt:

    Wat een onzin...man doet puur zijn werk..laat vakp schoon schip gaan maken en de boel op orde krijgen.. tevens schoon schip in het huidige bestuur.. ben van de ouwe generatie vakp en ga niet zeggen dat we vroeger allemaal lieverdjes waren, maar nu roept vakp het over hun zelf uit... alsof ze los van Fc Twente staan/zijn....en zorg voor weer een fatsoenlijk deurbeleid, waar elk betalend lid weer naar binnen kan/mag

    en zo is het.++

  • Avatar
    Koog - 19 april 2017 om 09:02

    FCT1972, dus u bent geweerd bij de deuren van VAKP, of suggereert u hier iets?
    als u geweerd bent ga dan voor OvV getuigen! succes!

    11 Gram, daar hebben we het over!!!
    Dan kann Onno elke Disco/cafe in Enschede en omstreken sluiten het gebeurd overal die hoeveelheid. Moraal ridders.

    Zijn 2 dochters van OvV zullen een zwaar leven hebben, voor 00:00 uur thuis, geen wijntje of biertje of Baco. Wat een saaie PIETJES.

    Zijn filmpjes op Youtube zijn um zu kotsen!

    Burgervader 0.0

  • Avatar
    Pepps - 19 april 2017 om 09:12
    fct1972 zegt:

    Wat een onzin...man doet puur zijn werk..laat vakp schoon schip gaan maken en de boel op orde krijgen.. tevens schoon schip in het huidige bestuur.. ben van de ouwe generatie vakp en ga niet zeggen dat we vroeger allemaal lieverdjes waren, maar nu roept vakp het over hun zelf uit... alsof ze los van Fc Twente staan/zijn....en zorg voor weer een fatsoenlijk deurbeleid, waar elk betalend lid weer naar binnen kan/mag

    Als je als burgemeester zegt het beste voor te hebben met alles en iedereen dan is sluiting en intrekken van de horeca vergunning niet de oplossing.

    Het is de makkelijke weg, hij zou er goed aan doen zich constructief op te stellen en samen met betrokken partijen eisen te stellen om dit te voorkomen.

    Zijn uitspraak van dit moet je niet willen is wel een hele slechte want het is helaas op veel te veel plekken en op plekken die veel sneller op te lossen zijn.

    Erg vreemd vind ik het ook dat de burgemeester geen tijd had ik te praten met het bestuur voor de inval ( terwijl dit wel is aangevraagd) en nu er een rechtzaak komt kan het wel op zeer korte termijn.

    Ik heb helemaal niets met drugs en die troep hoort ook niet thuis in het stadion maar de manier waarop dit gebeurd zal uit eindelijk alleen maar mensen en organisaties schaden.

  • Avatar
    Koog - 19 april 2017 om 09:23

    Schijnt dat Onno wel een keer op kroegen tocht will door ensschede! Zijn leukste Dochter will dan ook graag mee, al woont ze in Utrecht. Fred de Graaf will ook graag aanschuiven ;)

  • Avatar
    jfct90 - 19 april 2017 om 09:32

    Onno is vroeger geslagen Door zijn dronken vader denk ik.. Nog even en alle tapkranen in Enschede zijn gesloten..

  • Avatar
    Rene - 19 april 2017 om 09:35

    Misschien dat ik wat gemist heb maar het lijkt me dat er heel weinig is aangetroffen. Dan twijfel ik ook aan de noodzaak voor de ontruiming met alle mogelijke gevolgen vandien. Ook dit citaat van de burgemeester komt niet erg sterk over, hij moet man en paard noemen lokale omdat hij 25000 man de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Ten overvloede: motorbendes en drugs horen niet thuis bij voetbal

  • Avatar
    Messi - 19 april 2017 om 09:38
    jfct90 zegt:

    Onno is vroeger geslagen Door zijn dronken vader denk ik.. Nog even en alle tapkranen in Enschede zijn gesloten..

    Denk dat er nog 1 ding rest als dit het einde is van het home.😡deze knakker de stad uut werken

  • Avatar
    Hengelo - 19 april 2017 om 11:05
    Messi zegt:

    Denk dat er nog 1 ding rest als dit het einde is van het home.😡deze knakker de stad uut werken

    totale waanzin die nergens op slaat en niet reëel is.Hier los je totaal niks mee op.

  • Avatar
    Hengelo - 19 april 2017 om 11:07
    Rene zegt:

    Misschien dat ik wat gemist heb maar het lijkt me dat er heel weinig is aangetroffen. Dan twijfel ik ook aan de noodzaak voor de ontruiming met alle mogelijke gevolgen vandien. Ook dit citaat van de burgemeester komt niet erg sterk over, hij moet man en paard noemen lokale omdat hij 25000 man de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Ten overvloede: motorbendes en drugs horen niet thuis bij voetbal

    wij waren er met een groepje van 10 man aanwezig maar ons is beslist niet de stuipen op het lijf gejaagd.Dus spreek niet voor iedereen die er aanwezig was.

  • Avatar
    Hengelo - 19 april 2017 om 11:11
    Koog zegt:

    FCT1972, dus u bent geweerd bij de deuren van VAKP, of suggereert u hier iets?
    als u geweerd bent ga dan voor OvV getuigen! succes!

    11 Gram, daar hebben we het over!!!
    Dan kann Onno elke Disco/cafe in Enschede en omstreken sluiten het gebeurd overal die hoeveelheid. Moraal ridders.

    Zijn 2 dochters van OvV zullen een zwaar leven hebben, voor 00:00 uur thuis, geen wijntje of biertje of Baco. Wat een saaie PIETJES.

    Zijn filmpjes op Youtube zijn um zu kotsen!

    Burgervader 0.0

    Reactie van 0.0
    11 gram is gewoon 11 gram te veel.Daar moet je gewoon de consequenties van aanvaarden en niet zielig liggen doen en verwijzen naar anderen.Zwak.
    Punt.

  • Avatar
    Joopborne - 19 april 2017 om 11:28
    Hengelo zegt:

    Reactie van 0.0
    11 gram is gewoon 11 gram te veel.Daar moet je gewoon de consequenties van aanvaarden en niet zielig liggen doen en verwijzen naar anderen.Zwak.
    Punt.

    Je draaft er n beetje in door hengelo je mag toch best vergelijken is toch niet met n vingertje wijsen naar anderen die troep is óveral te vinden

  • Avatar
    Danny - 19 april 2017 om 11:39

    Volgens mij heet hengelo Mussert van achter

  • Avatar
    Plopzak - 19 april 2017 om 11:47
    Hengelo zegt:

    hoezo????

    Vraag maar eens in Hoorn hoe \"erg\" de horeca het vind dat hij daar weg is.

  • Avatar
    Boesk00l - 19 april 2017 om 11:48

    Ik vind dit niet slim van de burgemeester. Supporters zoeken hun heil wel elders, zoals in de binnenstad.



    M.i. was voorwaardelijke sluiting met extra toezicht effectiever en humaner geweest. Vak P kan dan laten zien dat het alles doet om \'schoon\' te blijven. Gaat dat mis, dan is het alsnog eigen schuld dikke bult.

  • Avatar
    Koog - 19 april 2017 om 12:10

    Boesk001, dus in de binnenstad, miricla planet, etc zal het drugs gebruik ook dan toenemen.
    Gaat meneer Onno die dan ook allemaal sluiten door zelf als proef konijn er 's avonds actief te zijn? en de feiten te verzamelen?

    Onno zit de moraal ridder uit te hangen en weet dat hij met 11 gram totaal mis zat mbt onval. MAar geen gezichtverlies will lijden!! Helaas zo eerlijk is de POLITIEK
    Regels zijn er in zekere mate om lichtelijk overtreden te worden.
    Of Hengelo, houdt u zich aan ALLE regels hier in dit Land? dus kiest u voor het alcohol Slot, snelheids begrenzer op Auto Auto of mopet, Low calorie eten, low Vet! Geen vuurkorf of openhaard Meer, Geen vuurwerk Meer afsteken (dit gaat Oome Onno ook aanpakken in Enschede (zie yuoutube nieuwsrede 2016 Onno!)
    MAx verstappen rijd toch ook super en zoekt de grens op en gaat er wel eens overheen, rijd niet als een Gentleman Hamilton!! Columbus dacht fuck it ik vaar naar het Westen en zie wel of ik van de aarde afval en wat ontdekte hij?!!!

    Wat ik daarmee zeggen will, overal waar te veel of te hard voor Staat is niet goed Maar een beetje harder of Meer schaat niemand.
    Er zal een tijd komen dat een beetje coke net zo gedoogd wordt als Wiet, Kannabis.
    De WAR ON DRUGS YOU WILL NEVER WIN.
    Mensen zullen altijd genotsmiddelen blijven gebruiken en in mindere mate, Party, is dat prima te kombineren met een Baan, gezin etc.

    Of will u allen die Onno goed vinden een emotieloze wereld met Zombies aan GUTMENSCHEN.
    Goat toch h'n

  • Avatar
    raaer - 19 april 2017 om 12:14
    Boesk00l zegt:

    Ik vind dit niet slim van de burgemeester. Supporters zoeken hun heil wel elders, zoals in de binnenstad.



    M.i. was voorwaardelijke sluiting met extra toezicht effectiever en humaner geweest. Vak P kan dan laten zien dat het alles doet om \'schoon\' te blijven. Gaat dat mis, dan is het alsnog eigen schuld dikke bult.

    Eens

  • Avatar
    jeff - 19 april 2017 om 12:46
    Hengelo zegt: