'FC Twente opent gesprekken en hoopt derde doelman vast te leggen'

19 april 2017 om 11:59 | Bron: VI

Nick Hengelman en FC Twente zijn met elkaar in gesprek over een nieuw contract, zo weet Voetbal International vandaag te melden in haar papieren editie. De 27-jarige doelman heeft op dit moment een aflopende verbintenis. 

De club uit Enschede heeft het 'keepersprobleem' daarmee bijna opgelost. Nick Marsman en Sonny Stevens lopen na dit seizoen transfervrij de deur uit, maar met Jorn Brondeel (NAC Breda) en Jeffrey de Lange (Ajax) zijn er al twee nieuwe keepers vastgelegd voor de komende seizoenen. 

Joel Drommel wordt volgend seizoen waarschijnlijk verhuurd, waardoor Nick Hengelman opnieuw in aanmerking komt voor een rol als derde doelman. 

Overzicht

Reacties (24)

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 12:06

    hmmm had een ervaren man verwacht als Pasveer.... en dat Pasveer en Brondeel het dan samen uit zouden gaan vechten maar met dit nieuws kan je dus uitgaan van dat Brondeel en de Lange het uit mogen gaan maken?

  • Avatar
    FCTwente10 - 19 april 2017 om 12:33

    Hengelman dan voor jong fc t.

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 12:41
    FCTwente10 zegt:

    Hengelman dan voor jong fc t.

    Denk dan eerder Hengelman als 3e keeper en de Lange keepen bij de beloften?

  • Avatar
    FCTwente10 - 19 april 2017 om 12:42
    BartTB3 zegt:

    Denk dan eerder Hengelman als 3e keeper en de Lange keepen bij de beloften?

    Kan ook.

  • Avatar
    Pingel! - 19 april 2017 om 12:44
    BartTB3 zegt:

    Denk dan eerder Hengelman als 3e keeper en de Lange keepen bij de beloften?

    Vraag me af of hij dat wil... Bij Jong Ajax weggegaan, dan wil hij niet bij Jong Twente gaan keepen lijkt mij.

  • Avatar
    annalyst - 19 april 2017 om 12:51
    Pingel! zegt:

    Vraag me af of hij dat wil... Bij Jong Ajax weggegaan, dan wil hij niet bij Jong Twente gaan keepen lijkt mij.

    Hij speelde bij Ajax onder 19, niet bij jong Ajax

  • Avatar
    Huybrechts - 19 april 2017 om 12:55
    BartTB3 zegt:

    hmmm had een ervaren man verwacht als Pasveer.... en dat Pasveer en Brondeel het dan samen uit zouden gaan vechten maar met dit nieuws kan je dus uitgaan van dat Brondeel en de Lange het uit mogen gaan maken?

    Helemaal met je eens, Brondeel en een ervaren doelman zoals Pasveer erbij....Drommel is beter dan Hengelman ook nog eens

  • Avatar
    Remco1981 - 19 april 2017 om 12:55

    De rest van de selectie kan ook wel wat impulsen gebruiken.
    Voor op de vleugels mogen ze wat mij betreft Slagveer van Heerenveen toevoegen, nu heb je Assaidi alleen als echte buitenspeler voor volgend seizoen. Slagveer is transfervrij, kan scoren en heeft het voorgaande jaren goed gedaan bij Heerenveen. Dit jaar maakt die weliswaar geen sterke indruk, ik heb er vertrouwen in dat hij hier iets kan toevoegen.
    En hebben we al nagedacht over een alternatief in de spits, mocht Unal niet blijven???
    Gaan we weer op het laatste moment handelen en de voorbereiding beginnen met een halve selectie of op tijd reageren op dat wat er vrijkomt?

  • Avatar
    Maximuss - 19 april 2017 om 13:12
    Remco1981 zegt:

    De rest van de selectie kan ook wel wat impulsen gebruiken.
    Voor op de vleugels mogen ze wat mij betreft Slagveer van Heerenveen toevoegen, nu heb je Assaidi alleen als echte buitenspeler voor volgend seizoen. Slagveer is transfervrij, kan scoren en heeft het voorgaande jaren goed gedaan bij Heerenveen. Dit jaar maakt die weliswaar geen sterke indruk, ik heb er vertrouwen in dat hij hier iets kan toevoegen.
    En hebben we al nagedacht over een alternatief in de spits, mocht Unal niet blijven???
    Gaan we weer op het laatste moment handelen en de voorbereiding beginnen met een halve selectie of op tijd reageren op dat wat er vrijkomt?

    Slagveer ligt nog vast t/m 30/06 2018 bij PSV :

    http://transfermarkt.de/remko-pasveer/profil/spieler/25520

  • Avatar
    annalyst - 19 april 2017 om 13:18
    Maximuss zegt:

    Slagveer ligt nog vast t/m 30/06 2018 bij PSV :

    http://transfermarkt.de/remko-pasveer/profil/spieler/25520

    Beste Maximuss, volgens mij haal je 2 spelers door elkaar ; Luciano Slagveer is transfervrij per 30-06-2017 en Remko Pasveer ligt inderdaad nog vast tot medio 2018. Toch zijn er bronnen dat Pasveer daadwerkelijk wel naar Twente komt. De deal zou zelfs al zijn beklonken.

  • Avatar
    Ket wiezel - 19 april 2017 om 13:31

    Stevens, Marsman en Plattel gaan weg. Drommel wil men verhuren. Daar zijn tot nu toe 2 keepers voor aangetrokken. Dan mis ik dus nogal wat keepers. Brondeel raakt geblesseerd en dan zitten we weer met de gebakken peren. Tot nu toe ziet dit er zéér magertjes uit en ik mag toch echt hopen dat Twente er een echte ervaren keeper bij haalt! Je moet er toch niet aan denken dat ene Hengelman onze rots in de branding wordt.

  • Avatar
    twentefanhenk - 19 april 2017 om 13:43

    Niet verlengen,probeer van Leer te strikken zou ik zeggen

  • Avatar
    Hengelo - 19 april 2017 om 13:49
    Ket wiezel zegt:

    Stevens, Marsman en Plattel gaan weg. Drommel wil men verhuren. Daar zijn tot nu toe 2 keepers voor aangetrokken. Dan mis ik dus nogal wat keepers. Brondeel raakt geblesseerd en dan zitten we weer met de gebakken peren. Tot nu toe ziet dit er zéér magertjes uit en ik mag toch echt hopen dat Twente er een echte ervaren keeper bij haalt! Je moet er toch niet aan denken dat ene Hengelman onze rots in de branding wordt.

    Marsman is vrij .........

  • Avatar
    Ket wiezel - 19 april 2017 om 14:02
    Hengelo zegt:

    Marsman is vrij .........

    Had van mij mogen blijven om de concurrentieslag aan te gaan, maar het lijkt mij echt niet dat dit nog zal gaan gebeuren.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 april 2017 om 14:15

    Weg met die Hengelman als je een jonge keeper wilt Nick Olij van Jong AZ of Delano van Crooij van VVV contract loopt af van beiden

  • Avatar
    fctwentesupport - 19 april 2017 om 14:34

    Verleng zijn contract, haal Pasveer of Boer of andere een ervaren Nederlander. Verhuur Drommel aan een eredivisie club, en laat de Lange bij Jong FCT keepen.



    Eerste elftal:

    1 - Brondeel

    2 - Pasveer/Boer of andere ervaren keeper

    3 - Hengelman



    Jong FCT:

    1 - de Lange

    2 - Boevink

    3 - Hengelman



    Zo heb je al voldoende keepers!

  • Avatar
    FCTukkerclan - 19 april 2017 om 14:38
    Hengelo zegt:

    Marsman is vrij .........

    Gaat naar Amerika.....

    Begin dus maar vast te sparen voor een emigratieticket.....

  • Avatar
    Maximuss - 19 april 2017 om 16:05
    annalyst zegt:

    Beste Maximuss, volgens mij haal je 2 spelers door elkaar ; Luciano Slagveer is transfervrij per 30-06-2017 en Remko Pasveer ligt inderdaad nog vast tot medio 2018. Toch zijn er bronnen dat Pasveer daadwerkelijk wel naar Twente komt. De deal zou zelfs al zijn beklonken.

    Haha, pfff je hebt helemaal gelijk, my bad! Zou erg goed nieuws zijn als we Pasveer binnen zouden kunnen halen.

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 16:25
    Pingel! zegt:

    Vraag me af of hij dat wil... Bij Jong Ajax weggegaan, dan wil hij niet bij Jong Twente gaan keepen lijkt mij.

    ik denk dat een jongen van 19 dat nog wel snapt... dat hij niet meteen zal gaan keepen om een basisplaats... maar daar heeft hij dan wel zicht op stel er valt iemand weg..... bij Ajax had hij er nog 6 voor zich...

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 16:26
    Huybrechts zegt:

    Helemaal met je eens, Brondeel en een ervaren doelman zoals Pasveer erbij....Drommel is beter dan Hengelman ook nog eens

    Drommel gaat ervaring op doen... dat is alleen maar goed voor die jongen... Hengelman is prima om als 3e keeper op de bank te zitten

Nieuwe media