Marktwaarde Promes schiet omhoog na heldenrol: ''Veertig miljoen euro''

19 april 2017 om 15:23 | Bron: VI Radio

Bij het Nederlands elftal wil het nog niet echt vlotten, maar in Rusland is Quincy Promes (opnieuw) aan een uitstekend seizoen bezig bij Spartak Moskou. De voormalig FC Twente-aanvaller scoort aan de lopende band. 

"Hij is het best bewaarde geheim voor Nederland, denk ik", reageert Soleyman Ozturk in gesprek met VI Radio. "Danny Blind bekeek al zijn wedstrijden. Hij is opnieuw beslissend geweest met een doelpunt en een assist in de topper tegen Zenit Sint-Petersburg. Er zaten 43.000 mensen in het stadion en hij had de hoofdrol", weet de verslaggever van Voetbal International. 

"Hij staat bovenaan in het assistklassement en hij staat ook nog eens op drie doelpunten van de topscorer, dus Quincy Promes is de grote man bij Spartak Moskou en die club gaat waarschijnlijk ook kampioen worden", vervolgt hij. "Het zou mij niet verbazen als een club als Liverpool veertig miljoen euro gaat bieden voor Quincy, onze Quincy", besluit Ozturk. 

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Broekies - 19 april 2017 om 15:30

    Onze Quincy, niet die van de VI

  • Avatar
    Broekies - 19 april 2017 om 15:40
    zegt:

    Nee, toch niet op Kwinzie?

  • Avatar
    Maximuss - 19 april 2017 om 15:44

    denk dat deze marktwaarde (18M) een stuk realistischer is:

    http://transfermarkt.de/quincy-promes/profil/spieler/182381

  • Avatar
    Arjan_fct - 19 april 2017 om 15:45
    zegt:

    www.vi.nl/nieuws/mogelijke-transfers-chery-en-promes-interessant-voor-twente.htm

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 15:55

    vorig seizoen zou het ook interessant zijn als Spartak kampioen zou worden toen werden ze 5e ofzo dacht ik... hoe zit dat met dit seizoen?
    Kom er maar in Jan van Halst onder het mom van transparant naar je achterban zijn... welke spelers moeten we in de gaten houden?
    Wat een flater zou het zijn als het bij deze geweldenaar niet gebeurd is, evenals met Chadli al niet... Tadic?
    Allemaal niet gebeurd zeker

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 15:56
    Arjan_fct zegt:

    www.vi.nl/nieuws/mogelijke-transfers-chery-en-promes-interessant-voor-twente.htm

    heb het gelezen... 5 procent boven de meerwaarde van het bedrag waarvoor hij verkocht is

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 16:24
    zegt:

    ik weet niet voor hoeveel hij verkocht is maar als dit 10 miljoen was dan krijgen we volgens mij 5% van 30 miljoen? dus ja dan kom je op zo n 1,5 miljoen....

    maar bij zulke spelers moet je toch 10% af kunnen dingen? maar goed, dat zijn oude koeien er is nou eenmaal veel fout gegaan in die tijd dat weten we nu wel...

  • Avatar
    Koog - 19 april 2017 om 17:36

    Als Spartak kampioen wordt krijgen wij ook nog een BONUS.

  • Avatar
    remcoroelofs - 19 april 2017 om 21:57
    Koog zegt:

    Als Spartak kampioen wordt krijgen wij ook nog een BONUS.