FC Twente-scouts bekijken peperdure Turk bij Europa League-duel

19 april 2017 om 19:34 | Bron: CNN Türk

FC Twente heeft interesse in Oguzhan Özyakup, dat meldt CNN Türk. Scouts van de Enschedese voetbalclub zouden aanwezig zijn geweest bij de wedstrijd Olympique Lyon – Besiktas om hem te bewonderen.

De Turkse voetballer moet zo’n 25 miljoen euro opleveren, dus het is onduidelijk waarom FC Twente hem ook heeft bekeken. Misschien dat de Tukkers het toptalent voor een jaar willen huren. Ook PSV zat op de tribune om Özyakup te bekijken.

Naast de twee Nederlandse clubs waren ook Atlético Madrid, Internazionale, Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach, Schalke 04, Stuttgart, Hannover, Wolfsburg, Aston Villa, Everton, Southampton, West Ham United en Anderlecht aanwezig bij het Europa League-affiche. Sevilla, Manchester United, Arsenal en AS Roma hebben eerder al interesse getoond.

Overzicht

Reacties (14)

  • Avatar
    Messi - 19 april 2017 om 19:36

    Ik denk als ik dat lijstje zo zie dat we wel een goede kans hebben om hem binnen te halen

  • Avatar
    Freano - 19 april 2017 om 19:36

    Scouts hadden fct mooi tuk, ze wouden gewoon mooi weekendje bier en voetbal

  • Avatar
    twentefanhenk - 19 april 2017 om 19:46

    0,ooooooooo % kans dus haha

  • Avatar
    Thomasss - 19 april 2017 om 19:50
    Freano zegt:

    Scouts hadden fct mooi tuk, ze wouden gewoon mooi weekendje bier en voetbal

    Hahahaha

  • Avatar
    Arjan_fct - 19 april 2017 om 19:51

    Wellicht wil zijn nieuwe club hem direct verhuren.

  • Avatar
    Promessi10 - 19 april 2017 om 20:11
    Messi zegt:

    Ik denk als ik dat lijstje zo zie dat we wel een goede kans hebben om hem binnen te halen

    😂😂

  • Avatar
    BartTB3 - 19 april 2017 om 20:14

    Snap de scout ook wel Lyon besiktas of de jupiler league.... maar of het voor Twente beter is? Nope

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 april 2017 om 20:24

    Tuurlijk. Denk dat Wessels nu die de beurs op gaat wel even bijlapt.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 april 2017 om 20:43

    Aras Ozbillic speelt ook bij Besiktas en is een buitenspeler en heeft ook Nederlandse jeugd ervaring. Maar Oyzakup is dat wel realistisch of gaat Wessels zich nu echt mengen nu FCT in categorie 2 zit. .....Of zou het een stille eis van Unal zijn voor nog een jaar Grolsch Veste?

  • Avatar
    Messi - 19 april 2017 om 20:46
    zegt:

    Ben ik een x serieus😉😂😂😂

  • Avatar
    FCTEmielFCT - 19 april 2017 om 21:01

    Soort van on-topic, mbt transfermarkt: Brian Smeets speelt dit seizoen echt héél sterk bij de Graafschap. Weet dat het niet als de voor de hand liggende speler klinkt, maar zou hem heel graag een seizoen testen bij ons Twente!

  • Avatar
    EvB64 - 19 april 2017 om 21:49

    Ja of kansloos lekker tripje toch ? Prima dat ze zo actief zijn hoor alleen maar lof , maar dit lijkt toch kansloze missie, dus lekker uitje voor scouts . Denk dat ze beter op zoek kunnen gaan naar haalbare spelers .

  • Avatar
    gerbenfct - 19 april 2017 om 22:53
    Scorpio69 zegt:

    Tuurlijk. Denk dat Wessels nu die de beurs op gaat wel even bijlapt.

    Of onno

  • Avatar
    Degeweldenaar - 19 april 2017 om 23:00
    Messi zegt:

    Ik denk als ik dat lijstje zo zie dat we wel een goede kans hebben om hem binnen te halen

    Echt wel wordt een makkie zo goed als binnen lijkt me😎😎🙂🙂

Nieuwe media