TUSSENSTAND | Duizenden FC Twente-fans verlengen jaarkaart

19 april 2017 om 20:30 | Bron: FC Twente

De huidige seizoenkaarthouders van FC Twente hebben nog twaalf dagen de tijd om hun plek ook voor volgend seizoen te bemachtigen. Inmiddels hebben al ruim 4.000 supporters de kaart verlengd.

Jan van Halst roept de fans in een nieuwe e-mail op om de jaarkaart te verlengen. “Naar de Veste met de bus, op de fiets of met de trein. Samen met je vrienden, geliefde of familie, naar jouw plek op de tribune. Iedereen doet het op zijn manier, maar eenmaal in onze Veste staan we als een man achter onze club. Dan krijg je dat gevoel… “Ik heur hier”. Samen werken we aan de toekomst van onze club!”

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    alles - 19 april 2017 om 20:56

    Ga toch maar weer verlengen. Kan het geld ergens anders ook wel goed voor gebruiken. Maarja...

  • Avatar
    coenie - 19 april 2017 om 23:00
    alles zegt:

    Ga toch maar weer verlengen. Kan het geld ergens anders ook wel goed voor gebruiken. Maarja...

    2x verlengd vandaag. BAM #clubsteunen. 😃

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 19 april 2017 om 23:53
    coenie zegt:

    2x verlengd vandaag. BAM #clubsteunen. 😃

    Dit, na ontvangst herrineringsmail maar gelijk verlengd.

  • Avatar
    Koog - 20 april 2017 om 06:49

    Had al verlengd met de hele familie, vak 122:)

  • Avatar
    Ik - 20 april 2017 om 08:31
    alles zegt:

    Ga toch maar weer verlengen. Kan het geld ergens anders ook wel goed voor gebruiken. Maarja...

    Ikzeg. Dan ben je niet de enige. Maar een maal een twente fan altijd een twente fan. Ook in deze moeilijke tijden. Zowel onze fc. Als iedereen die wat minder te besteden hebben. Blijft toch hopelijk iedereen weer achter onze club staan super super.

  • Avatar
    Messi - 20 april 2017 om 08:54
    Koog zegt:

    Had al verlengd met de hele familie, vak 122:)

    Hele familie ??? Broers zussen tante vrouw kids alles en iedereen.ie bint toch geen Spanjaard die doet ook alles met de familie 😀😂

  • Avatar
    WOLFGANG - 20 april 2017 om 08:55

    Wat is de deadline?

  • Avatar
    McRockZ - 20 april 2017 om 10:44

    2x verlengt en een nieuwe er bij :D hoppa forza Twente

  • Avatar
    Koog - 20 april 2017 om 12:34

    Messi, zekers altiet met Moeders noar de Veste! en de Kids (nu nog net iets te jong 6 en 7) Maar stoeltjes zijn al gereserveerd en rouleren in de Familie und Freunden Kreis!! :)

  • Avatar
    Messi - 20 april 2017 om 13:20
    Koog zegt:

    Messi, zekers altiet met Moeders noar de Veste! en de Kids (nu nog net iets te jong 6 en 7) Maar stoeltjes zijn al gereserveerd en rouleren in de Familie und Freunden Kreis!! :)

    👍goed bezig paar maten van me staan ook in dat vak.moet wel gezellig zijn zeggen ze gaat er soms ook Bie 👊

  • Avatar
    Koog - 20 april 2017 om 14:21

    Gezellig maakt wie ut wah met z'n allen! Viel spaß auf Schalke!!

Nieuwe media