Wow! FC Twente-supporters massaal naar Rotterdam: ''Uitverkocht''

25 april 2017 om 10:45 | Bron: FC Twente

De supporters van FC Twente kunnen vanaf maandag 24 april (13.00 uur) een kaartje aanschaffen voor de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De supporters dienen gebruik te maken van een auto- of buscombi. De verkoop voor de laatste uitwedstrijd van het seizoen loopt tot donderdag 4 mei 12.00 uur.

Autocombi
Supporters die gebruik maken van de autocombi kunnen op vertoon van een parkeerkaart P5 rechtstreeks naar het uitvak rijden en daar hun omwisselbiljet inruilen voor het wedstrijdticket. De parkeerkaarten worden uitgegeven bij aankoop van een omwisselbiljet.
Leden Supportersvereniging: €15,-
Niet-leden Supportersvereniging: €17,50 (Wedstrijdticket €15,- + €2,50)

Buscombi
De bus vanaf De Grolsch Veste vertrekt om 10.45 uur (tijd onder voorbehoud)
Leden Supportersvereniging: €28,25 (€19,25 bus + €9,- ticket)
Niet-leden Supportersvereniging: €30,75 (€19,25 bus + €9,- ticket) + €2,50)

Update:
FC Twente laat weten dat er geen kaarten meer beschikbaar zijn. "Uitverkocht", schrijft de club uit Enschede via de officiële kanalen. 

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 19 april 2017 om 23:09

    Snel bij zijn deze gaat hard denk ik!

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 25 april 2017 om 11:47

    Klasse !! Was een mooi seizoen kwa awaydays! De laatste wordt ook mooi! Nou nog is een goed resultaat!! COTE

  • Avatar
    alles - 25 april 2017 om 11:53
    AwaydaysFCT zegt:

    Klasse !! Was een mooi seizoen kwa awaydays! De laatste wordt ook mooi! Nou nog is een goed resultaat!! COTE

    Dat hebben die uitsupporters wel verdiend ja. De uitwedstijden waren niet om over naar huis te schrijven dit seizoen...

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 25 april 2017 om 13:29
    alles zegt:

    Dat hebben die uitsupporters wel verdiend ja. De uitwedstijden waren niet om over naar huis te schrijven dit seizoen...

    Klopt maar we waren er wel altijd! Trots op onze supporters!

  • Avatar
    Martin0465 - 25 april 2017 om 13:55

    Oh oh. In Rotterdam en 010 is zelf ook in Rotterdam

  • Avatar
    Danny - 25 april 2017 om 15:41
    Martin0465 zegt:

    Oh oh. In Rotterdam en 010 is zelf ook in Rotterdam

    Dat wordt een aanzienlijke zondagspremie gok ik

  • Avatar
    Ik - 26 april 2017 om 14:24

    Ikzeg. Wou helemaal uitverkocht. Nou hoop ik dat onze fc.twente kerels dit hier goed lezen. Uitverkocht. Laten we hopen voor deze geweldige aanhang supporters een hele fijne wedstrijd voor geschoteld wordt. Bedankt allemaal super mooi hoe wij allemaal zo voor onze club zijn.

  • Avatar
    vak30 - 28 april 2017 om 10:55

    Da's weer mooi! Succes mannen.

    Het valt me ineens op: waarom zit er verschil tussen de prijzen voor een wedstrijdticket bij auto- en bus vervoer?

  • Avatar
    Enschede78 - 29 april 2017 om 01:37

    Hoop wel dat Sparta erin blijft.

    Leuke club.

Nieuwe media