Tientallen FC Twente-fans steunen Schalke 04 in Gelsenkirchen tegen Ajax

20 april 2017 om 15:24 | Bron: RTV Oost

Tientallen supporters van FC Twente reizen donderdagmiddag af naar Gelsenkirchen om Schalke 04 te ondersteunen in de Europa League-wedstrijd tegen Ajax, dat meldt RTV Oost. De fans van FC Twente hebben een vriendschapsband met de Duitse club.

Vanuit Enschede vertrekt een bus met 52 supporters vanaf café de Toekomst in de wijk Rigtersbleek. Ook in Denekamp stappen fans in de bus naar Nordhorn, waar nog eens een groep Duitse Schalke-fans instapt. Vanuit Vriezenveen gaat een bus met 32 supporters naar de wedstrijd in de Veltins Arena.

Schalke 04 moet in de kwartfinale van de Europa League een 0-2 achterstand ongedaan maken. In 2012 lukte het de Duitsers door in eigen huis met 4-1 te winnen van FC Twente.

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    Promessi10 - 20 april 2017 om 15:28

    En ook nog een bult auto\'s 💪🏻👍🏻

  • Avatar
    Rbfctww - 20 april 2017 om 16:14
    Promessi10 zegt:

    En ook nog een bult auto\'s 💪🏻👍🏻

    Winterswijk ook 30. Samen met 50 leden van Königsblau Vreden in een dubbeldekker

  • Avatar
    Tukker30 - 20 april 2017 om 16:18

    Maak van die tientallen maar honderden

  • Avatar
    TukkerUutTwente - 20 april 2017 om 16:56
    Tukker30 zegt:

    Maak van die tientallen maar honderden

    Precies

  • Avatar
    Ket wiezel - 20 april 2017 om 17:12

    Voor het Nederlandse voetbal zou het goed zijn als Ajax zou winnen. Aangezien we de laatste jaren genoeg punten hebben verkwanseld, hoop ik vanavond op een 2-0 overwinning voor Schalke. Daarna een uiterst slopende verlenging en tot slot een Schalke dat de pingels beter neemt. Als toetje zondag nog een nederlaag in Eindhoven ;-)

  • Avatar
    Vivian - 20 april 2017 om 17:34
    Ket wiezel zegt:

    Voor het Nederlandse voetbal zou het goed zijn als Ajax zou winnen. Aangezien we de laatste jaren genoeg punten hebben verkwanseld, hoop ik vanavond op een 2-0 overwinning voor Schalke. Daarna een uiterst slopende verlenging en tot slot een Schalke dat de pingels beter neemt. Als toetje zondag nog een nederlaag in Eindhoven ;-)

    +100

  • Avatar
    alles - 20 april 2017 om 18:16
    Ket wiezel zegt:

    Voor het Nederlandse voetbal zou het goed zijn als Ajax zou winnen. Aangezien we de laatste jaren genoeg punten hebben verkwanseld, hoop ik vanavond op een 2-0 overwinning voor Schalke. Daarna een uiterst slopende verlenging en tot slot een Schalke dat de pingels beter neemt. Als toetje zondag nog een nederlaag in Eindhoven ;-)

    die pauperclub hoeft van mij niet kampioen te worden

  • Avatar
    Freano - 20 april 2017 om 18:49

    Ook vanuit weerselo een bussie vol met polen

  • Avatar
    VAK-U - 20 april 2017 om 18:56

    Hup Ajax!

  • Avatar
    Pietjepuk053 - 20 april 2017 om 20:57
    VAK-U zegt:

    Hup Ajax!

    \"Hup\" 😂

  • Avatar
    EnschedeseBoss - 20 april 2017 om 22:19

    Heujj 2-0 SCHALKE 04❤

  • Avatar
    Scorpio69 - 20 april 2017 om 22:36
    EnschedeseBoss zegt:

    Heujj 2-0 SCHALKE 04❤

    Wat is er nu zo speciaal aan die Ziyech? Ik zie het niet hoor. Iemand?

  • Avatar
    Namenev66 - 20 april 2017 om 22:59

    Hoop dat die neuzen kapotgespeeld gaan worden. Schalke moet het nu afmaken, want ze zijn er klaar voor.

  • Avatar
    McRockZ - 20 april 2017 om 23:07

    Goo schalke 04 de dood aan ajax en zeist !!!!

  • Avatar
    Bart77 - 20 april 2017 om 23:37
    McRockZ zegt:

    Goo schalke 04 de dood aan ajax en zeist !!!!

    Jammer voor je.

  • Avatar
    Badmutzzz - 20 april 2017 om 23:55
    Scorpio69 zegt:

    Wat is er nu zo speciaal aan die Ziyech? Ik zie het niet hoor. Iemand?

    Nog steeds niet gezien? Die kerel is toch echt wel heel erg goed hoor.

  • Avatar
    Scorpio69 - 21 april 2017 om 00:10
    Badmutzzz zegt:

    Nog steeds niet gezien? Die kerel is toch echt wel heel erg goed hoor.

    Dan heb ik er geen verstand van 😁

  • Avatar
    Messi - 21 april 2017 om 00:12

    Jammer van de uitslag maar wat heb ik genoten van de sfeer super✌️die joden heel de wedstrijd niet gehoord niks nada pas laaste 5 minuut logisch.zo hoort een Europa wedstrijd te zijn nordkurve thanks 👊👊👊zaten veel Twente gasten ook onze ultras nog gezien⚽🙋‍♂️👊SCHEISS Amsterdam

  • Avatar