BREAKING | FC Twente krijgt goed nieuws en zit opnieuw in categorie 2

21 april 2017 om 13:01 | Bron: FC Twente

FC Twente heeft vandaag goed nieuws gekregen van de licentiecommissie. Op basis van de halfjaarcijfers over seizoen 2016/2017 zijn de Tukkers opnieuw ingedeeld in categorie 2 van het licentiesysteem.

Financieel directeur Erik Velderman is tevreden. “Een bewijs dat we op de goede weg zijn, wetende dat er nog veel werk te verzetten is", legt de bestuurder uit op de officiële kanalen van de club uit Enschede. FC Twente laat weten dat het volgende meetmoment de begroting over het seizoen 2017/2018 betreft.

FC Twente zat vanwege het financiële wanbeleid lange tijd in categorie 1, maar de Tukkers wisten uiteindelijk ternauwernood te ontsnappen. Reglementair verliest een club namelijk de licentie bij negen keer op rij in categorie 1. Het is nu de tweede achtereenvolgende keer dat FC Twente in categorie 2(!) zit. 

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    FCTwente10 - 21 april 2017 om 13:03

    Geweldig! Mooi begin van het weekend.

  • Avatar
    alles - 21 april 2017 om 13:04

    Erg mooi. Op naar categorie 3...

  • Avatar
    PaulP - 21 april 2017 om 13:07

    Lijkt me toch logisch, nauwelijks verrassend, maar goed.

    Gewoon verder bouwen

  • Avatar
    Ik - 21 april 2017 om 13:17
    PaulP zegt:

    Lijkt me toch logisch, nauwelijks verrassend, maar goed.

    Gewoon verder bouwen

    Ikzeg. Geweldig dit doet mij ontzettend goed .super laten wij zo verder gaan.trouwens het is zo niet van zelf sprekend.

  • Avatar
    Remco1981 - 21 april 2017 om 13:19

    Mooi zo... ik heb wel vertrouwen in het huidige beleid. Alleen hoop ik wel dat Twente een beetje snel handeld naar nieuwe goedkope of transfervrije spelers.

  • Avatar
    annalyst - 21 april 2017 om 13:32
    Remco1981 zegt:

    Mooi zo... ik heb wel vertrouwen in het huidige beleid. Alleen hoop ik wel dat Twente een beetje snel handeld naar nieuwe goedkope of transfervrije spelers.

    Ze zullen ongetwijfeld achter de schermen druk bezig zijn. Hopelijk komt er vanuit City ook snel duidelijkheid over Ünal of een eventuele andere huurling. Hoe eerder dat vast ligt, des te eerder kun je ook handelen mbt aankopen.

  • Avatar
    ANS - 21 april 2017 om 14:01
    Ik zegt:

    Ikzeg. Geweldig dit doet mij ontzettend goed .super laten wij zo verder gaan.trouwens het is zo niet van zelf sprekend.

    Het komt allemaal goed beste IK, dus geen zorgen maken.

  • Avatar
    Messi - 21 april 2017 om 14:08
    ANS zegt:

    Het komt allemaal goed beste IK, dus geen zorgen maken.

    He ans hoe ist en wat vond jij er van gisteravond!!!! Wat een sfeer he

  • Avatar
    ANS - 21 april 2017 om 14:34
    Messi zegt:

    He ans hoe ist en wat vond jij er van gisteravond!!!! Wat een sfeer he

    Hallo Messi, te weinig slaap gehad. De sfeer was uniek. Ook heb ik wel respect voor die jonkies van Ajax, die gaven niet op, terwijl ik dacht bij 3-0, dat is binnen. Maar ik heb er vrede mee, levert veel punten op voor Ned. Schalke dreigt nu toch wel veel onrust, het komende seizoen helemaal geen europees voetbal, daar zijn ze niet blij mee en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit.

  • Avatar
    Messi - 21 april 2017 om 14:52
    ANS zegt:

    Hallo Messi, te weinig slaap gehad. De sfeer was uniek. Ook heb ik wel respect voor die jonkies van Ajax, die gaven niet op, terwijl ik dacht bij 3-0, dat is binnen. Maar ik heb er vrede mee, levert veel punten op voor Ned. Schalke dreigt nu toch wel veel onrust, het komende seizoen helemaal geen europees voetbal, daar zijn ze niet blij mee en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit.

    Klopt KWW 👍

Nieuwe media