''Ik denk dat FC Twente Heracles Almelo aan een plek in de play-offs gaat helpen''

12 mei 2017 om 21:02 | Bron: TC/Tubantia ''Ik denk dat FC Twente Heracles Almelo aan een plek in de play-offs gaat helpen''

Tussen FC Twente en Heracles Almelo ontstaat zondagmiddag iets bijzonders. FC Twente kan Heracles Almelo helpen aan de play-offs voor Europees voetbal. FC Twente speelt thuis tegen FC Groningen, die Heracles Almelo nog van de play-offs kunnen afhouden. 

"Ik denk dat FC Twente Heracles Almelo aan een plek in de play-offs gaat helpen", aldus Leon ten Voorde. "Een goed uiteinde, dat is het enige waar FC Twente nog voor speelt. Er staat een premie op het spel en ze willen natuurlijk goed afsluiten voor eigen publiek. Ondanks het feit dat er niks op het spel staat, heeft FC Twente wel al het hele seizoen op de steun van het publiek kunnen rekenen."

De vraag is of de motivatie van het publiek voldoende is voor FC Twente. "Dat hebben ze de hele week tegen elkaar gezegd. Als ze zondag het veld op gaan, hebben ze echt wel die intentie. Maar het is gewoon anders. Het wordt een vermakelijke wedstrijd omdat je gefixeerd bent op de andere wedstrijden. Ik ben benieuwd hoe het Twentse publiek gaat reageren op tussenstanden uit De Kuip."

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    EvB64 - 12 mei 2017 om 21:10

    Gun het Calimero niet en die kakkerlakken ook niet echt ...

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 12 mei 2017 om 21:22
    EvB64 zegt:

    Gun het Calimero niet en die kakkerlakken ook niet echt ...

    Sluit me volledig bij jou aan, laat ajax maar kampioen worden

  • Avatar
    Ward - 12 mei 2017 om 22:44

    Ik denk dat zowel wij als Calimero gewoon gaan winnen

  • Avatar
    DK874 - 12 mei 2017 om 22:58
    AwaydaysFCT zegt:

    Sluit me volledig bij jou aan, laat ajax maar kampioen worden

    Donder op man! Die vieze arrogante kutventjes van Ajax?! Feyenoord verdient het 100.000 x meer! Zijn wel vechters daar.

  • Avatar
    Gaylord - 12 mei 2017 om 23:00
    AwaydaysFCT zegt:

    Sluit me volledig bij jou aan, laat ajax maar kampioen worden

    Mee eens, ik hoop ook op Ajax.

  • Avatar
    Boesk00l - 12 mei 2017 om 23:14
    DK874 zegt:

    Donder op man! Die vieze arrogante kutventjes van Ajax?! Feyenoord verdient het 100.000 x meer! Zijn wel vechters daar.

    Die vuurwerkgeluidmakende aanstekergooiers?



    Waar Gudde ons vorig jaar dood wenste, stelde Ajax een spits ter beschikking voor een \'vriend in nood\'

  • Avatar
    twentefanhenk - 12 mei 2017 om 23:49
    DK874 zegt:

    Donder op man! Die vieze arrogante kutventjes van Ajax?! Feyenoord verdient het 100.000 x meer! Zijn wel vechters daar.

    Weet jij wel dat ONS FC Twente er financieel beter van wordt als Ajax landskampioenschap wordt,Dit is te danken aan de verkoop van Ziyech!

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 00:18
    DK874 zegt:

    Donder op man! Die vieze arrogante kutventjes van Ajax?! Feyenoord verdient het 100.000 x meer! Zijn wel vechters daar.

    Hoop dat vieze kakkerlakken het ook niet redden vuil volk wou dat Twente terug gezet zou worden ...Dus laat ze aub op de bek gaan ....

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 00:21
    Boesk00l zegt:

    Die vuurwerkgeluidmakende aanstekergooiers?



    Waar Gudde ons vorig jaar dood wenste, stelde Ajax een spits ter beschikking voor een \'vriend in nood\'

    En vergeet de steun niet van de pagina grote advertentie in de Telegraaf niet . Hou ook niet van Ajax maar die wouden niet dat we naar de kloten gingen , in tegenstelling tot van Geel en die hele kakkerlakkenbende .....

  • Avatar
    gp57 - 13 mei 2017 om 00:27

    Wordt weer lastig. Gun het niemand, die Neuzen niet, die Kakkerlakken niet, Calimero niet en ook die varkens niet.
    Dus lekker ontspannen kijken. Wij tegen iedereen.

  • Avatar
    Haaksbergenaar - 13 mei 2017 om 00:59
    EvB64 zegt:

    En vergeet de steun niet van de pagina grote advertentie in de Telegraaf niet . Hou ook niet van Ajax maar die wouden niet dat we naar de kloten gingen , in tegenstelling tot van Geel en die hele kakkerlakkenbende .....

    Inderdaad, ajax was 1 van de enige topclubs die ons wel steunden. Ik zeg eerlijk, ik had een hekel aan hun, maar sindsdien heb ik wel meer respect gekregen voor hun

  • Avatar
    janfctfan - 13 mei 2017 om 06:43
    AwaydaysFCT zegt:

    Sluit me volledig bij jou aan, laat ajax maar kampioen worden

    Ajax kampioen worden!!!!!! Alsjeblieft zeg. Nee, ik gun het nu Feyenoord wel een keer, en zeker Sjakie niet, die ons zo gekleineerd heeft. Goed. Dat deed Feyenoord ook vorig jaar, maar die gun ik het veel meer dan 020.

  • Avatar
    janfctfan - 13 mei 2017 om 06:46
    DK874 zegt:

    Donder op man! Die vieze arrogante kutventjes van Ajax?! Feyenoord verdient het 100.000 x meer! Zijn wel vechters daar.

    En zo is dat. Simpel. Ik zit nu al een aantal jaren op Twentefans. Ik heb meer gedonder gehoord over Ajax dan Feyenoord. Iedereen zijn mening natuurlijk, dat respecteer ik, maar nee, Feyenoord moet en zal de landstitel pakken.

  • Avatar
    janfctfan - 13 mei 2017 om 06:49
    gp57 zegt:

    Wordt weer lastig. Gun het niemand, die Neuzen niet, die Kakkerlakken niet, Calimero niet en ook die varkens niet.
    Dus lekker ontspannen kijken. Wij tegen iedereen.

    Hier kan ik nog het meest tevreden mee zijn. Goed gesproken. 👍👍👍

  • Avatar
    FCTMM - 13 mei 2017 om 08:48

    Wij moeten in staat zijn thuis te winnen van Groningen. Dat wij daarmee dan Heracles helpen is bijzaak. Wie er kampioen wordt interesseert mij ook weinig; hoop alleen dat Nederland op de uefa coëfficiënten lijst gaat scoren komende jaren.... daar is iedereen bij gebaat!

  • Avatar
    Rik304 - 13 mei 2017 om 09:30
    EvB64 zegt:

    En vergeet de steun niet van de pagina grote advertentie in de Telegraaf niet . Hou ook niet van Ajax maar die wouden niet dat we naar de kloten gingen , in tegenstelling tot van Geel en die hele kakkerlakkenbende .....

    Er zijn nog meer redenen om het Feyenoord niet te gunnen natuurlijk. Is de enige club die een Twente-moordenaar in de gelederen heeft, waar de rest van die idioten ook maar al te trots op is. Dat werd een aantal jaar terug bij Sophie Hilbrand aan tafel nog eens een keer weer bevestigd door de jongere Feyenoord-supporters die aangaven zoals Andre Heil te willen zijn.

    Bovendien is het daar de dag na de vuurwerkramp begonnen met de vuurwerkgeluiden en het rammelen met sleutels als herinnering aan de mensen die hun huis verloren zijn in de ramp.

    Komt bij op dat Gudde een van de voorvechters was van een compensatie richting andere clubs, aangezien wij het imago van het NL voetbal volgens hem besmeurden. Dat die tokkies van hun overal waar ze komen de stad kapotslaan, zelfs in Rotterdam besmeurd dat imago blijkbaar niet.

    Nee, groter schijtvolk bestaat er niet dan daar in Rotterdam.

  • Avatar
    fctwente2010 - 13 mei 2017 om 09:57
    DK874 zegt:

    Donder op man! Die vieze arrogante kutventjes van Ajax?! Feyenoord verdient het 100.000 x meer! Zijn wel vechters daar.

    Precies en ik gun het Feyenoord ook omdat el ahmadi elia en berghuis daar spelen

  • Avatar
    fctwente2010 - 13 mei 2017 om 10:02
    Rik304 zegt:

    Er zijn nog meer redenen om het Feyenoord niet te gunnen natuurlijk. Is de enige club die een Twente-moordenaar in de gelederen heeft, waar de rest van die idioten ook maar al te trots op is. Dat werd een aantal jaar terug bij Sophie Hilbrand aan tafel nog eens een keer weer bevestigd door de jongere Feyenoord-supporters die aangaven zoals Andre Heil te willen zijn.

    Bovendien is het daar de dag na de vuurwerkramp begonnen met de vuurwerkgeluiden en het rammelen met sleutels als herinnering aan de mensen die hun huis verloren zijn in de ramp.

    Komt bij op dat Gudde een van de voorvechters was van een compensatie richting andere clubs, aangezien wij het imago van het NL voetbal volgens hem besmeurden. Dat die tokkies van hun overal waar ze komen de stad kapotslaan, zelfs in Rotterdam besmeurd dat imago blijkbaar niet.

    Nee, groter schijtvolk bestaat er niet dan daar in Rotterdam.

    De supporters heb ik ook een grote hekel aan dat wel. Maar ik heb geen hekel aan de meeste spelers.

Nieuwe media