Vak P komt met statement: 'Zeer teleurgesteld in de reactie van de club'

12 mei 2017 om 20:26 | Bron: Vak P Vak P komt met statement: 'Zeer teleurgesteld in de reactie van de club'

Vak P heeft middels een statement gereageerd op het bericht dat het supportershome waarschijnlijk alsnog gesloten blijft. Vak P geeft aan 'zeer teleurgesteld' te zijn in de reactie van FC Twente. 

'Momenteel komen wij bij van een inktzwarte dag waarbij wij overvallen zijn met enorm veel informatie', aldus Vak P in een statement. 'Dit moeten we eerst rustig verwerken. We zullen dit als bestuur goed met elkaar gaan bespreken wat de eventuele vervolgstappen kunnen zijn.'

'Wel zijn we zeer teleurgesteld in de reactie van de club betreffende het voorgenomen opzeggen van de huur, en de wederom veroordelende berichten richting ons als bestuur. Wij hebben en willen niks met drugs te maken hebben!'

Het zal nu even stil blijven rondom Vak P. 'Zodra de eerste emotie is gezakt laten we weer van ons horen! Maar 1 ding willen we nog wel gezegd hebben: De waarheid gaat boven water komen!'

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Carl - 12 mei 2017 om 20:49

    De waarheid is door deze uitspraak boven "water". Ga wat nuttigs doen en steun de club.
    Nog een tip: zoek een fatsoenlijke advocaat die de zaak inhoudelijk kan bekijken/beoordelen.

  • Avatar
    sjemar - 12 mei 2017 om 21:22

    Het opzeggen van de huurovereenkomst kan ook gelezen worden als zijnde besparing op de huur die moest worden opgebracht voor een gesloten home. Die kosten worden nu bespaard en dat is precies wat het bestuur van FCT hiermee bedoeld. Het is niet om een verdere klap uit te delen, maar om samen met het bestuur van Vak P tot een oplossing te komen en om in de toekomst samen dit soort problemen te voorkomen.

  • Avatar
    GermanTukker - 12 mei 2017 om 22:11
    sjemar zegt:

    Het opzeggen van de huurovereenkomst kan ook gelezen worden als zijnde besparing op de huur die moest worden opgebracht voor een gesloten home. Die kosten worden nu bespaard en dat is precies wat het bestuur van FCT hiermee bedoeld. Het is niet om een verdere klap uit te delen, maar om samen met het bestuur van Vak P tot een oplossing te komen en om in de toekomst samen dit soort problemen te voorkomen.

    Zo vatte ik dat dus ook op..
    Maar ik heb het gevoel dat veel lui zich genaaid voelen.

  • Avatar
    mymes holcroft - 12 mei 2017 om 22:11

    precies, zo las en begreep ik het ook, maar ze mogen wel huur gaan betalen voor een hok waar ze niet in mogen hoor ...



    .. ach ja, t was toch \"wij tegen iedereen\", helaas houden ze zich weer netjes aan dat idiote motto

  • Avatar
    Boesk00l - 12 mei 2017 om 22:13

    Inderdaad Sjemar, maar er moet toch een zondebok gezocht worden.. haha

  • Avatar
    post - 13 mei 2017 om 00:08

    Uik hoop maar een ding dat vak p zondag duidelijk laat zien dat ze er zijn voor de club en geen rare spandoek ophangen want dit hebben ze volledig te danken aan die raddraaiers die de politie hebben uitgedaagd nogmaals eigen schuld.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 13 mei 2017 om 02:16
    GermanTukker zegt:

    Zo vatte ik dat dus ook op..
    Maar ik heb het gevoel dat veel lui zich genaaid voelen.

    Zo begreep ik het ook!

  • Avatar
    Rik304 - 13 mei 2017 om 09:32
    GermanTukker zegt:

    Zo vatte ik dat dus ook op..
    Maar ik heb het gevoel dat veel lui zich genaaid voelen.

    Het is ook nogal gek om daar eenzijdige statements over te maken zonder dit eerst te overleggen natuurlijk. Bovendien met welk doel zou je het huurcontract opzeggen? Je kunt ook gewoon zeggen dat ze voorlopig niet hoeven betalen. Als je het huurcontract opzegt raken ze de aanspraak op de ruimte namelijk ook kwijt, wat ik een vreemde move zou vinden. Komt er dan iemand anders in namelijk?

  • Avatar
    jeff - 13 mei 2017 om 10:10
    Rik304 zegt:

    Het is ook nogal gek om daar eenzijdige statements over te maken zonder dit eerst te overleggen natuurlijk. Bovendien met welk doel zou je het huurcontract opzeggen? Je kunt ook gewoon zeggen dat ze voorlopig niet hoeven betalen. Als je het huurcontract opzegt raken ze de aanspraak op de ruimte namelijk ook kwijt, wat ik een vreemde move zou vinden. Komt er dan iemand anders in namelijk?

    Als de sluiting op het pand rust kan Twente er ook niks mee. Maar je zult zien dat als het pand is overgedragen ome Onno ineens alles intrekt en er een tweede \'kantine\' komt.

Nieuwe media