Hake wil Heracles niet helpen: ''Wij hebben liever Groningen in de play-offs''

13 mei 2017 om 09:19 | Bron: TC Tubantia Hake wil Heracles niet helpen: ''Wij hebben liever Groningen in de play-offs''

FC Twente speelt zondagmiddag thuis tegen FC Groningen. Wanneer de Tukkers winnen, is buurman Heracles Almelo verzekerd van de play-offs voor Europees voetbal. Heracles-voorzitter Jan Smit heeft daarom even een praatje gemaakt met René Hake op het symposium van de KNVB.

"Hij vroeg, of we nog wel ons best wilden doen, maar ik zei: nee Jan, wij hebben liever Groningen in de play-offs", zegt de FC Twente-trainer lachend in gesprek met de Tubantia. Doordat Twente drie jaar lang geen Europees voetbal mag spelen, schuift het play-off ticket door naar Heracles. René Hake had graag meegedaan met zijn ploeg.

"Ik vind dat de ploegen die het hoogst zijn geëindigd, daar recht op hebben. We hebben allemaal de mond vol over meer weerstand in Nederland en in dat kader moeten de beste teams tegen elkaar spelen in de nacompetitie. Onze ploeg leert van dit soort wedstrijden. En extra duels betekent voor de club ook extra inkomsten."

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    Bart77 - 13 mei 2017 om 09:56

    Die grafbek van Smit moet opzouten met zijn geslijm.

  • Avatar
    Schorem - 13 mei 2017 om 10:02
    Bart77 zegt:

    Die grafbek van Smit moet opzouten met zijn geslijm.

    Gevat gereageerd πŸ‘πŸ»

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 10:02

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

  • Avatar
    Pingel! - 13 mei 2017 om 10:19
    EvB64 zegt:

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

    Ik hoorde het ook net, heb nog steeds een bloedhekel aan die gast. Geen idee of het echt een aanwinst zou zijn...

  • Avatar
    RaymondL - 13 mei 2017 om 10:31
    EvB64 zegt:

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

    Klootzakken in de selectie is altijd goed.

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 10:36
    RaymondL zegt:

    Klootzakken in de selectie is altijd goed.

    Ok maar juist deze klootzak 😁😁😁😈😈😈

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 10:42

    Ik vind het vreemd dat we niet meedoen om de play offs. Jan waar ben je? Is toch extra inkomsten. Mochten we ons kwalificeren dan pas wordt je uitgesloten en schuift de nummer 2 door. Dubbelstraffen kan dat ook al? Waarom is er niemand die zich hier voor hard maakt. Wij moeten gewoon meedraaien in de play off is mijn stelling!!!

  • Avatar
    alles - 13 mei 2017 om 10:44
    EvB64 zegt:

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

    Ik weet wel dat het een matige speler is.

  • Avatar
    kuip74 - 13 mei 2017 om 10:46
    Scorpio69 zegt:

    Ik vind het vreemd dat we niet meedoen om de play offs. Jan waar ben je? Is toch extra inkomsten. Mochten we ons kwalificeren dan pas wordt je uitgesloten en schuift de nummer 2 door. Dubbelstraffen kan dat ook al? Waarom is er niemand die zich hier voor hard maakt. Wij moeten gewoon meedraaien in de play off is mijn stelling!!!

    En wat moet jan hiermee??? Pfffff het ligt allemaal aan jan......oh wacht als jan zegt dat twente mee moet doen gaan ze dat vast nu nog terug draaien..

  • Avatar
    kuip74 - 13 mei 2017 om 10:47
    EvB64 zegt:

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

    Vaak zijn het de goede voetballer waar we een hekel aan hebben. Hij brengt wel iets wat twente nu nog wel eens mist. Is mijn mening tenminste

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 10:49
    kuip74 zegt:

    En wat moet jan hiermee??? Pfffff het ligt allemaal aan jan......oh wacht als jan zegt dat twente mee moet doen gaan ze dat vast nu nog terug draaien..

    Goede morgen... πŸ˜‚ dat is het punt niet dat ik wou maken. Best vreemd dat we ook niet mee mogen doen met de play offs. Jan is toch Directeur of is een werknemer verantwoordelijk? Iemand van Twente had zich daar best voor in kunnen zetten. Het zijn wel extra inkomsten.

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 10:51
    Pingel! zegt:

    Ik hoorde het ook net, heb nog steeds een bloedhekel aan die gast. Geen idee of het echt een aanwinst zou zijn...

    Als we maar niet degraderen vind ik alles best.....πŸ˜πŸ˜ƒπŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜€

  • Avatar
    Pingel! - 13 mei 2017 om 12:19
    Scorpio69 zegt:

    Als we maar niet degraderen vind ik alles best.....πŸ˜πŸ˜ƒπŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜€

    Daar ben ik het mee eens, maar als Jan nou eens wat meer op zoek zou gaan naar wat spelertjes dan zou er ook nog wel wat meer in zitten voor aankomend seizoen!

  • Avatar
    Rik304 - 13 mei 2017 om 13:00
    Pingel! zegt:

    Daar ben ik het mee eens, maar als Jan nou eens wat meer op zoek zou gaan naar wat spelertjes dan zou er ook nog wel wat meer in zitten voor aankomend seizoen!

    Je hebt geen flauw idee waar ze achter de schermen mee bezig zijn.

  • Avatar
    kuip74 - 13 mei 2017 om 13:51
    Scorpio69 zegt:

    Goede morgen... πŸ˜‚ dat is het punt niet dat ik wou maken. Best vreemd dat we ook niet mee mogen doen met de play offs. Jan is toch Directeur of is een werknemer verantwoordelijk? Iemand van Twente had zich daar best voor in kunnen zetten. Het zijn wel extra inkomsten.

    Ja vreemd is het zeker. Maar dit weten we het hele seizoen al dus lekker laten gaan gaat toch niet meer veranderen. Volgend jaar nog 1 klote seizoen en dan kunnen we er weer voor gaan -:)

  • Avatar
    AntiCalimero - 13 mei 2017 om 16:42

    En niet aans

Nieuwe media