Hake wil Heracles niet helpen: ''Wij hebben liever Groningen in de play-offs''

13 mei 2017 om 09:19 | Bron: TC Tubantia Hake wil Heracles niet helpen: ''Wij hebben liever Groningen in de play-offs''

FC Twente speelt zondagmiddag thuis tegen FC Groningen. Wanneer de Tukkers winnen, is buurman Heracles Almelo verzekerd van de play-offs voor Europees voetbal. Heracles-voorzitter Jan Smit heeft daarom even een praatje gemaakt met René Hake op het symposium van de KNVB.

"Hij vroeg, of we nog wel ons best wilden doen, maar ik zei: nee Jan, wij hebben liever Groningen in de play-offs", zegt de FC Twente-trainer lachend in gesprek met de Tubantia. Doordat Twente drie jaar lang geen Europees voetbal mag spelen, schuift het play-off ticket door naar Heracles. René Hake had graag meegedaan met zijn ploeg.

"Ik vind dat de ploegen die het hoogst zijn geëindigd, daar recht op hebben. We hebben allemaal de mond vol over meer weerstand in Nederland en in dat kader moeten de beste teams tegen elkaar spelen in de nacompetitie. Onze ploeg leert van dit soort wedstrijden. En extra duels betekent voor de club ook extra inkomsten."

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    Bart77 - 13 mei 2017 om 09:56

    Die grafbek van Smit moet opzouten met zijn geslijm.

  • Avatar
    Schorem - 13 mei 2017 om 10:02
    Bart77 zegt:

    Die grafbek van Smit moet opzouten met zijn geslijm.

    Gevat gereageerd 👍🏻

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 10:02

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

  • Avatar
    RaymondL - 13 mei 2017 om 10:31
    EvB64 zegt:

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

    Klootzakken in de selectie is altijd goed.

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 10:36
    RaymondL zegt:

    Klootzakken in de selectie is altijd goed.

    Ok maar juist deze klootzak 😁😁😁😈😈😈

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 10:42

    Ik vind het vreemd dat we niet meedoen om de play offs. Jan waar ben je? Is toch extra inkomsten. Mochten we ons kwalificeren dan pas wordt je uitgesloten en schuift de nummer 2 door. Dubbelstraffen kan dat ook al? Waarom is er niemand die zich hier voor hard maakt. Wij moeten gewoon meedraaien in de play off is mijn stelling!!!

  • Avatar
    alles - 13 mei 2017 om 10:44
    EvB64 zegt:

    Ff of topic . Twente wil Danny Holla van PEC Zwolle is transfervrij. Weet niet wat ik hiervan moet denken weet dat ik vroeger een bloedhekel aan hem had .

    Ik weet wel dat het een matige speler is.

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 10:49
    zegt:

    Goede morgen... 😂 dat is het punt niet dat ik wou maken. Best vreemd dat we ook niet mee mogen doen met de play offs. Jan is toch Directeur of is een werknemer verantwoordelijk? Iemand van Twente had zich daar best voor in kunnen zetten. Het zijn wel extra inkomsten.

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 10:51
    zegt:

    Als we maar niet degraderen vind ik alles best.....😁😃😂😅😀

  • Avatar
    Rik304 - 13 mei 2017 om 13:00
    zegt:

    Je hebt geen flauw idee waar ze achter de schermen mee bezig zijn.

Nieuwe media