'FC Twente wil PEC Zwolle-middenvelder transfervrij oppikken'

13 mei 2017 om 10:38 | Bron: TC Tubantia 'FC Twente wil PEC Zwolle-middenvelder transfervrij oppikken'

FC Twente heeft serieuze belangstelling voor Danny Holla, meldt de Tubantia vanmorgen. De middenvelder speelt sinds de zomer voor PEC Zwolle, maar hij is na dit seizoen transfervrij.

Holla, die is opgeleid bij FC Groningen, speelde in het verleden onder meer voor VVV, ADO Den Haag en het Engelse Brighton. Het buitenlandse avontuur mislukte, waarna hij dit seizoen op amateurbasis begon bij PEC Zwolle. In de winterstop kreeg hij een contract voor een half jaar. De 29-jarige middenvelder moet de tweede aanwinst worden voor het nieuwe seizoen bij FC Twente. Eerder werd doelman Jorn Brondeel al aangetrokken.

Overzicht

Reacties (26)

  • Avatar
    erwin - 13 mei 2017 om 10:42

    Nigel hasselbaink heeft meer prioriteit

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 10:45
    zegt:

    Ik ook niet zoals ik al aangaf had ik in zijn Varkenstijd een bloedhekel aan hem .

  • Avatar
    alles - 13 mei 2017 om 10:46
    zegt:

    Als dit het niveau wordt voor volgend seizoen zie ik het somber in... Echt ongelooflijk dat je hier interesse in hebt...

  • Avatar
    Veste - 13 mei 2017 om 10:50

    In ieder geval iemand met een goede vrije trap, dit seizoen wel een probleempje met die lage kut voorzetten van celina en yeboah

  • Avatar
    Thomasss - 13 mei 2017 om 10:53

    Kregen de nieuwe seizoenkaarthouders een gratis ticket voor Twente-Groningen? Want ik zie het nergens meer staan.

  • Avatar
    Veste - 13 mei 2017 om 10:55
    Thomasss zegt:

    Kregen de nieuwe seizoenkaarthouders een gratis ticket voor Twente-Groningen? Want ik zie het nergens meer staan.

    Ja , is eerder deze week een mail verstuurd met een kortingscode van 100% volgens mij

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 10:59

    Lijkt Huntelaar wel kwa uitstraling. Als die dezelfde kwaliteiten heeft snel hier op an.....😁

  • Avatar
    Thomasss - 13 mei 2017 om 11:13
    Veste zegt:

    Ja , is eerder deze week een mail verstuurd met een kortingscode van 100% volgens mij

    Ik dacht dat die mail gister zal komen, maar heb niks ontvangen. Ook op de site zie ik er niks meer van staan.

  • Avatar
    JoepK. - 13 mei 2017 om 11:53
    Thomasss zegt:

    Ik dacht dat die mail gister zal komen, maar heb niks ontvangen. Ook op de site zie ik er niks meer van staan.

    Moet je even bellen! Krijg je het alsnog

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 13 mei 2017 om 12:02

    Laat maar komen, Twente heeft zo\'n vieze speler nodig. Dat is dit seizoen wel gebleken op sommige momenten. Denk dat we Celina niet meer terug gaan zien dan.

  • Avatar
    robaar26 - 13 mei 2017 om 12:05

    Zou mooi zijn een harde werker, en kan ook een doelpunt maken. Top

  • Avatar
    coenie - 13 mei 2017 om 12:10
    UtrechtseTukker zegt:

    Laat maar komen, Twente heeft zo\'n vieze speler nodig. Dat is dit seizoen wel gebleken op sommige momenten. Denk dat we Celina niet meer terug gaan zien dan.

    Denk dat we er wel op vooruit gaan. Opvolger mokotjo

  • Avatar
    gerbenfct - 13 mei 2017 om 12:12
    UtrechtseTukker zegt:

    Laat maar komen, Twente heeft zo\'n vieze speler nodig. Dat is dit seizoen wel gebleken op sommige momenten. Denk dat we Celina niet meer terug gaan zien dan.

    Zeker weten een echte vuurvreter

  • Avatar
    Enschede78 - 13 mei 2017 om 12:18

    Opgeflikkerd met die Holla.
    Minne hond.

  • Avatar
    HJB - 13 mei 2017 om 12:37

    Zou mooi zijn, hebben nu eenmaal een tekort aan klootzakken dus dit is een mooi begin.

  • Avatar
    JoepK. - 13 mei 2017 om 12:43
    HJB zegt:

    Zou mooi zijn, hebben nu eenmaal een tekort aan klootzakken dus dit is een mooi begin.

    Haha viergever niet?😜

  • Avatar
    annalyst - 13 mei 2017 om 13:00
    alles zegt:

    Als dit het niveau wordt voor volgend seizoen zie ik het somber in... Echt ongelooflijk dat je hier interesse in hebt...

    Weet je alles...Holla zal nou niet echt een versterking zijn op voetballend gebied ( alhoewel hij een beste trap heeft) maar hij brengt wel iets anders mee ; gif !! Iets wat bij ons ontbreekt. Zowel binnen als langs de lijn en iets wat we zo hard nodig hebben. Als Danny het voor elkaar krijgt om die spirit, dat fanatisme en die wil om te winnen over kan brengen op onze ploeg. En dat we dan weer kunnen kijken naar een team dat strijdt voor elke meter en er 90 minuten vol voor gaat, mag-ie van mij komen Als het dan v. Halst en passant ook nog lukt om wat sponsors binnen te harken en de begroting omhooog te krikken is er het seizoen daarna, als het voor ons weer echt om de knikkers gaat, misschien wel weer de mogelijkheid om een hele goede speler aan te trekken.

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 13:02
    zegt:

    Ron Jans ook maar mee nemen dan Tukkerclan ? Lijkt mij goede optie ??

  • Avatar
    Boesk00l - 13 mei 2017 om 13:16

    Ik zie Holla graag komen!

    Misschien geen topper, maar wel een jongen met gif, goede trap, veel ervaring en natuurlijk transfervrij!



    Hier besparen, is wellicht geld over voor een spitspositie.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 mei 2017 om 13:26

    Goede zaak scoort ook regelmatig en is een jongen die niet laf is gaat graag de duels aan als hij niet wil altijd Erik Bakker proberen is ook transfervrij scoort ook veel voor een middenvelder

Nieuwe media