'FC Twente-target' pakt bij PEC Zwolle non-stop gele kaarten

13 mei 2017 om 16:06 | Bron: 'FC Twente-target' pakt bij PEC Zwolle non-stop gele kaarten

FC Twente zou interesse hebben in Danny Holla. De middenvelder mag na dit seizoen transfervrij vertrekken bij PEC Zwolle, omdat hij in het bezit is van een aflopend contract. Het target van de club uit Enschede staat bekend als een echte gele kaarten-pakker.

Ook dit seizoen wist de middenvelder alweer tien keer een gele kaart te pakken, dit leverde hem uiteindelijk twee wedstrijden schorsing op. In zijn hele carrière kreeg Holla echter maar twee keer een directe rode kaart, wat betekent dat hij vooral vaak geel krijgt voor kleine en onhandige overtredingen.

Voetballend doet Holla het een stuk beter. Hij is bij PEC Zwolle vaak bepalend en zorgde al voor drie doelpunten en gaf vijf keer een assist.

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    EvB64 - 13 mei 2017 om 16:39

    Ik weet niet hoor 😕😕😕😕

  • Avatar
    alles - 13 mei 2017 om 17:29

    Nou nou wat veel zeg. Als van Halst vaker met dit soort spelers aankomt, begin ik toch zeer sterk te twijfelen over zijn capaciteiten....

  • Avatar
    twentefanhenk - 13 mei 2017 om 17:33

    Zozo al drie(3) doelpunten geweldig

  • Avatar
    Tukkerrandy - 13 mei 2017 om 18:05
    twentefanhenk zegt:

    Zozo al drie(3) doelpunten geweldig

    Middenvelder he, en dan niet eens op de aanvallende positie. Klich heeft er dan wel 5 inliggen maar allen waren penals.

  • Avatar
    Tukkerrandy - 13 mei 2017 om 18:05
    alles zegt:

    Nou nou wat veel zeg. Als van Halst vaker met dit soort spelers aankomt, begin ik toch zeer sterk te twijfelen over zijn capaciteiten....

    Scorebordjournalistiek

  • Avatar
    kuip74 - 13 mei 2017 om 18:34
    alles zegt:

    Nou nou wat veel zeg. Als van Halst vaker met dit soort spelers aankomt, begin ik toch zeer sterk te twijfelen over zijn capaciteiten....

    Mischien zegt het wel wat over jouw capaciteit....

  • Avatar
    annalyst - 13 mei 2017 om 18:43

    Geel voor kleine en onhandige overtredingen......regelmatig zijn het juist ook wel handige overtredingen....die juist even nodig zijn. 3 doelpunten is voor zijn positie heel zo gek nog niet. Onze middenvelders blinken ook niet uit in het maken van doelpunten. Daarbij zal Holla bij ons wellicht nog meer in scoringspositie komen als bij Zwolle

  • Avatar
    mcdummels - 13 mei 2017 om 18:46
    alles zegt:

    Nou nou wat veel zeg. Als van Halst vaker met dit soort spelers aankomt, begin ik toch zeer sterk te twijfelen over zijn capaciteiten....

    van halst bepaalt dit niet alleen, dat doen hij, rene hake, michel jansen en het hoofd van de scounting samen.

  • Avatar
    twente199 - 13 mei 2017 om 19:01

    een rotzakje heeft twente wel nodig, niet verkeerd. Holla is natuurlijk wel een stuk minder dan mokotjo, maarja een mokotjo ga je niet terug krijgen in deze situatie. Waarom ik deze speler wel graag zie komen itt weghorst/kramer, is dat holla geen ellebogen en natrapen ambieert. Holla kan uitdelen maar niet vies zoals weghorst en kramer zijn.

  • Avatar
    annalyst - 13 mei 2017 om 19:05
    twente199 zegt:

    een rotzakje heeft twente wel nodig, niet verkeerd. Holla is natuurlijk wel een stuk minder dan mokotjo, maarja een mokotjo ga je niet terug krijgen in deze situatie. Waarom ik deze speler wel graag zie komen itt weghorst/kramer, is dat holla geen ellebogen en natrapen ambieert. Holla kan uitdelen maar niet vies zoals weghorst en kramer zijn.

    Celina vergeten ?...;)))

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 mei 2017 om 19:11
    annalyst zegt:

    Celina vergeten ?...;)))

    Dit is wel de laatste speler met gif verdedigd nooit mee en als teamspeler heb je er niets aan doet bijna alles alleen en loopt zich ook vaak vast of lijdt onnodig balverlies dit doet Yeboah ook en Ede en Seys ook

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 mei 2017 om 19:17
    twentefanhenk zegt:

    Zozo al drie(3) doelpunten geweldig

    Als je verder had gekeken heeft hij er totaal als middenvelder al 40 in liggen en bij ADO in 1 seizoen 11 doelpunten

  • Avatar
    coenie - 13 mei 2017 om 21:28
    twentefanhenk zegt:

    Zozo al drie(3) doelpunten geweldig

    Bijna net zoveel als aanvaller celina. Dus..

  • Avatar
    ToraBora78 - 13 mei 2017 om 22:50

    Wat een gezeur! Speler met karakter en schot is broodnodig. Van halst, wisgerhof, pothuizen, brama etc waren ook geen hoogstaande voetballers maar brachten wel aanvullende kwaliteiten en ervaring mee. Zou prima versterking zijn gezien volgend jaar knokken wordt om boven nacompetitie streep te eindigen.

  • Avatar
    alles - 13 mei 2017 om 22:56
    ToraBora78 zegt:

    Wat een gezeur! Speler met karakter en schot is broodnodig. Van halst, wisgerhof, pothuizen, brama etc waren ook geen hoogstaande voetballers maar brachten wel aanvullende kwaliteiten en ervaring mee. Zou prima versterking zijn gezien volgend jaar knokken wordt om boven nacompetitie streep te eindigen.

    Gewoon voor de titel gaan. Maakt niet uit als je hem niet wint.

  • Avatar
    -Enschede - 13 mei 2017 om 23:05

    Prima speler. De supporters vergeten volgens mij nog dat we wel in categorie 2 zitten, maar we zijn geen rijke club. We zijn financieel safe.

  • Avatar
    RedTukket - 14 mei 2017 om 01:37
    alles zegt:

    Nou nou wat veel zeg. Als van Halst vaker met dit soort spelers aankomt, begin ik toch zeer sterk te twijfelen over zijn capaciteiten....

    Dat deed je toch al, dus niets nieuws onder de zon. Ik zie wel graag een 'schoffie' komen.

  • Avatar
    aldo - 14 mei 2017 om 12:02
    twentefanhenk zegt:

    Zozo al drie(3) doelpunten geweldig

    Hoeveel heeft mokotjo er gemaakt dan dit jaar???

  • Avatar
    alles - 14 mei 2017 om 13:06
    RedTukket zegt:

    Dat deed je toch al, dus niets nieuws onder de zon. Ik zie wel graag een 'schoffie' komen.

    Ik ook wel

Nieuwe media