Twente Verenigt roept partijen rondom inval Vak-P op

13 mei 2017 om 21:40 | Bron: Twente Verenigt Twente Verenigt roept partijen rondom inval Vak-P op

Twente Verenigt heeft op haar website en Facebook laten weten iets te willen doen met alle partijen die betrokken zijn bij de inval die eerder plaats vond bij Vak-P. De groep supporters wil met verschillende partijen om de tafel.

"De onderlinge sfeer wordt slechter. Hier wordt slechts een partij beter van en dat is de media. Zij smullen van dit moddergooien, de interne irritaties en het constant wijzen naar een ander. De partijen die het daadwerkelijk aangaan, komen verder van elkaar te staan. Meer problemen lijken te ontstaan in plaats van het verbeteren van de huidige situatie", schrijft Twente Verenigt.

"Bij deze roepen we dan ook de Gemeente Enschede, politie, justitie, FC Twente en Vak-P op om samen met de Nationale Ombudsman het gesprek aan te gaan. Onafhankelijke mensen bij dit gesprek zijn wat ons betreft erg waardevol, zeker wanneer deze mensen toegang krijgen tot alle beschikbare stukken voor een onafhankelijk onderzoek."

Lees hier de rest van de oproep.

Overzicht

Reacties (20)

  • Avatar
    Scorpio69 - 13 mei 2017 om 21:56

    Goed zo, eindelijk een duidelijk initiatief. Hopelijk komt men er doormiddel van een goed gesprek uit. Wat er nu besloten is, is veel te radicaal.

  • Avatar
    mike1995 - 13 mei 2017 om 22:45
    Scorpio69 zegt:

    Goed zo, eindelijk een duidelijk initiatief. Hopelijk komt men er doormiddel van een goed gesprek uit. Wat er nu besloten is, is veel te radicaal.

    goed zo de handen ineen slaan en vakp steunen om oplossing te vinden en dat zeg ik als supporter n uit dordrecht

  • Avatar
    Enschede78 - 14 mei 2017 om 00:56

    Justitie en Politie en

    \"een oplossing zoeken\" grappig.



    Ze hebben met list en bedrog bereikt wat ze wilden Vak P kapot.



    Dat geven ze nooit meer op.

    Tijd van praten is voorbij.

    Vak P old skool.....

  • Avatar
    Hengelo - 14 mei 2017 om 06:22
    Enschede78 zegt:

    Justitie en Politie en

    \"een oplossing zoeken\" grappig.



    Ze hebben met list en bedrog bereikt wat ze wilden Vak P kapot.



    Dat geven ze nooit meer op.

    Tijd van praten is voorbij.

    Vak P old skool.....

    Wat een domme reactie,jij wilt dus blijkbaar niet naar een oplossing zoeken maar dom negatieg door blijven drammen.

  • Avatar
    Ik - 14 mei 2017 om 07:36

    Ikzeg. Wat er ook gebeurt of wat er nog gaat gebeuren. Helaas zijn er weer veel onschuldige mensen de klos. Door enkele rotte appels.

  • Avatar
    Plopzak - 14 mei 2017 om 08:34

    Deze uitnodiging heeft P zelf al 3 x verstuurd.... waarom zou het nu wel van de grond komen?

  • Avatar
    FCTMM - 14 mei 2017 om 09:39
    Hengelo zegt:

    Wat een domme reactie,jij wilt dus blijkbaar niet naar een oplossing zoeken maar dom negatieg door blijven drammen.

    +100

  • Avatar
    Enschede78 - 14 mei 2017 om 10:20
    Hengelo zegt:

    Wat een domme reactie,jij wilt dus blijkbaar niet naar een oplossing zoeken maar dom negatieg door blijven drammen.

    Zoals vermeld het doel van Justitie was om Vak P kapot te maken.

    Dat is nu gelukt, dat geven ze nooit meer op op dus idd tijd van praten is voorbij.

  • Avatar
    Pol! - 14 mei 2017 om 10:22
    Plopzak zegt:

    Deze uitnodiging heeft P zelf al 3 x verstuurd.... waarom zou het nu wel van de grond komen?

    Omdat P op het verdachtenbankje zit, maar

    TV! en de ombudsman niet.

  • Avatar
    Danny - 14 mei 2017 om 10:44
    Hengelo zegt:

    Wat een domme reactie,jij wilt dus blijkbaar niet naar een oplossing zoeken maar dom negatieg door blijven drammen.

    Hee Antoon, ouwe slinkse vrind!



    Hoe maakt u het?

  • Avatar
    Degeweldenaar - 14 mei 2017 om 10:48
    Scorpio69 zegt:

    Goed zo, eindelijk een duidelijk initiatief. Hopelijk komt men er doormiddel van een goed gesprek uit. Wat er nu besloten is, is veel te radicaal.

    Laten we het hopen maar heb er een hart hoofd in eerlijk gezegd.

  • Avatar
    redisthecollor - 14 mei 2017 om 10:56

    De desbetreffende instanties dan ook maar sluiten bureaus en alle andere instanties die met de rechtsgang te maken hebben of de man of vrouw aanpakken die er verandwoordelijk voor is of zijn. Laat de rest er buiten die nooit kwaadwillend zijn geweest.

  • Avatar
    Carl - 14 mei 2017 om 12:36
    Ik zegt:

    Ikzeg. Wat er ook gebeurt of wat er nog gaat gebeuren. Helaas zijn er weer veel onschuldige mensen de klos. Door enkele rotte appels.

    Dat is ook triest, maar geen reden om het home zomaar weer open te gooien.

  • Avatar
    Enschede78 - 14 mei 2017 om 13:50
    Carl zegt:

    Dat is ook triest, maar geen reden om het home zomaar weer open te gooien.

    Carl vertel eens wat is de reden dat het home volgens jou dicht moest.



    Jij roept nu wel dat is geen reden dat het home open moet maar weet jij de reden dat die dicht moest?

  • Avatar
    Plopzak - 14 mei 2017 om 14:55
    Enschede78 zegt:

    Carl vertel eens wat is de reden dat het home volgens jou dicht moest.



    Jij roept nu wel dat is geen reden dat het home open moet maar weet jij de reden dat die dicht moest?

    11gr

  • Avatar
    HJB - 14 mei 2017 om 18:22
    Danny zegt:

    Hee Antoon, ouwe slinkse vrind!



    Hoe maakt u het?

    Gebrek aan nieuwe grapjes?

  • Avatar
    Enschede78 - 14 mei 2017 om 22:52
    Plopzak zegt:

    11gr

    Idd, grootschalige drugshandel 11 gram op meer dan 1000 leden.



    Gooi heel het land maar plat.

  • Avatar
    annalyst - 14 mei 2017 om 23:16
    Enschede78 zegt:

    Idd, grootschalige drugshandel 11 gram op meer dan 1000 leden.



    Gooi heel het land maar plat.

    Waar had volgens jou die grens dan moeten liggen ? Bij 25 gram.....of bij 50....100.....of misschien een kilo ? Weet je....mensen klagen altijd over dit soort dingen ; ik reed maar 6 km te hard of ik was maar 5 minuten te laat bij de parkeermeter. Feit is dat het TE veel was en dat het er niet thuis hoorde. Wel blijf ik er bij dat deze hele situatie anders had kunnen....nee, anders had moeten worden opgelost

  • Avatar
    Hengelo - 15 mei 2017 om 09:05
    Enschede78 zegt:

    Idd, grootschalige drugshandel 11 gram op meer dan 1000 leden.



    Gooi heel het land maar plat.

    het was 17 gram en dat is gewoon 17 gram TEVEEL .Punt!

  • Avatar
    De Tegenpartij - 15 mei 2017 om 11:29
    Hengelo zegt:

    het was 17 gram en dat is gewoon 17 gram TEVEEL .Punt!

    Drugs is het probleem, waarom worden de landsgrenzen dan niet dichtgegooid zodat die troep ons land niet meer in kan? Dan is het toch ook geen probleem meer?



    Oh, wacht... Dat is natuurlijk niet realistisch....

Nieuwe media