Vak-P toont spandoek: ''Bij elk dieptepunt waren wij steun en toeverlaat''

14 mei 2017 om 15:38 | Bron: Vak-P toont spandoek: ''Bij elk dieptepunt waren wij steun en toeverlaat''

FC Twente en Vak-P liggen met elkaar in de clinch nu het supportershome van de fanatieke supporters dicht moet. Tijdens het duel tussen FC Twente en FC Groningen toonden de supporters een spandoek waarmee ze hun onvrede uitten. 


 

Overzicht

Reacties (74)

  • Avatar
    Carl - 14 mei 2017 om 16:33

    Ja, em toen Aldo en kornuiten er een puinhoop van maakten keken ze de andere kant op.
    Net zoals velen in de gracht ook niets van de wedstrijd zien.

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 16:39

    Die Leon ten Voorde is ook een misbaksel........met zijn spandoekje!! Jammer dat hij het toneel heeft, over ego's gesproken hier hebben we een echte!

  • Avatar
    Danny - 14 mei 2017 om 17:09
    Carl zegt:

    Ja, em toen Aldo en kornuiten er een puinhoop van maakten keken ze de andere kant op.
    Net zoals velen in de gracht ook niets van de wedstrijd zien.

    Alsof de andere supporters dat wel door hadden, hypocriete lul!

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 17:14
    Danny zegt:

    Alsof de andere supporters dat wel door hadden, hypocriete lul!

    Precies, deze gast lult met alle bochten mee. Pffffff, dat is ons FC Twente, gezellig allemaal mond dicht, een eenheid zijn en vooral niet je mening geven. Zonder VAK P is Twente dubbeldood!

  • Avatar
    Carl - 14 mei 2017 om 17:14
    Danny zegt:

    Alsof de andere supporters dat wel door hadden, hypocriete lul!

    Velen hebben gewaarschuwd, maar dan was je geen echte fan. Niets hypoccriet aan.

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 17:17
    Carl zegt:

    Velen hebben gewaarschuwd, maar dan was je geen echte fan. Niets hypoccriet aan.

    Man je begrijpt niets van echte emoties en het moment! Jij lult achter de feiten aan en opserveert. De echte reden is dat je het niet alleen kunt. Als er geen eenheid is binnen de club, vandaag de dag nog steeds niet kun je nooit structureel een topclub worden. Nu wordt zelfs VAK P geroyeerd en velen vinden het best. Dat zegt alles over hoe ver FC Twente is afgezakt.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 14 mei 2017 om 17:35
    Scorpio69 zegt:

    Man je begrijpt niets van echte emoties en het moment! Jij lult achter de feiten aan en opserveert. De echte reden is dat je het niet alleen kunt. Als er geen eenheid is binnen de club, vandaag de dag nog steeds niet kun je nooit structureel een topclub worden. Nu wordt zelfs VAK P geroyeerd en velen vinden het best. Dat zegt alles over hoe ver FC Twente is afgezakt.

    Juist en die kale van halst speelt er toch een zeer kwalijke zaak in achteraf. (de huigelaar)

  • Avatar
    adeltje - 14 mei 2017 om 17:40
    Scorpio69 zegt:

    Man je begrijpt niets van echte emoties en het moment! Jij lult achter de feiten aan en opserveert. De echte reden is dat je het niet alleen kunt. Als er geen eenheid is binnen de club, vandaag de dag nog steeds niet kun je nooit structureel een topclub worden. Nu wordt zelfs VAK P geroyeerd en velen vinden het best. Dat zegt alles over hoe ver FC Twente is afgezakt.

    Ik snap het denk ik nog niet Scorpio. Elders reageerde ik ook al op jou.

    Hoezo Vak P geroyeerd? Het Home van vak P wordt gesloten voor een jaar, de huur wordt opgezegd.

    Vak P kan toch blijven bestaan? Net als ieder andere club een Home elders in de stad en ons FcTwente blijven supporten!

  • Avatar
    raaer - 14 mei 2017 om 17:41
    Scorpio69 zegt:

    Precies, deze gast lult met alle bochten mee. Pffffff, dat is ons FC Twente, gezellig allemaal mond dicht, een eenheid zijn en vooral niet je mening geven. Zonder VAK P is Twente dubbeldood!

    Twente is heus niet alleen vak P.

    Dan overschatten ze zich wel enigszins.

    Ben het er wel mee eens dat vak P voor de sfeer beter is.

  • Avatar
    Frunnik - 14 mei 2017 om 17:57
    Degeweldenaar zegt:

    Juist en die kale van halst speelt er toch een zeer kwalijke zaak in achteraf. (de huigelaar)

    Idd. Rot op met die kale

  • Avatar
    GermanTukker - 14 mei 2017 om 18:29
    Degeweldenaar zegt:

    Juist en die kale van halst speelt er toch een zeer kwalijke zaak in achteraf. (de huigelaar)

    Leg uit

  • Avatar
    AntiCalimero - 14 mei 2017 om 18:30
    Frunnik zegt:

    Idd. Rot op met die kale

    Volgens mij mis ik iets, wat is de rol van Jan in al die rotzooi?

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 18:49
    adeltje zegt:

    Ik snap het denk ik nog niet Scorpio. Elders reageerde ik ook al op jou.

    Hoezo Vak P geroyeerd? Het Home van vak P wordt gesloten voor een jaar, de huur wordt opgezegd.

    Vak P kan toch blijven bestaan? Net als ieder andere club een Home elders in de stad en ons FcTwente blijven supporten!

    Het Home is de dupe en in het verlengde de mensen die daar lid van waren. De reden vind ik veel te zwak om daar vervolgens een jaar het Home voor dicht moet. De alcohol maatregel zou ik ook graag willen snappen. In mijn ogen is dus Vak P geroyeerd op een hele gemene manier. Als ze jouw FC Twente afpakken. Je mag 2 jaar geen alcohol nuttigen maar je mag wel gewoon in het stadion gaan zitten voor de sfeer en opvulling. Hoe zou dat voelen?

  • Avatar
    McRockZ - 14 mei 2017 om 18:59
    Scorpio69 zegt:

    Het Home is de dupe en in het verlengde de mensen die daar lid van waren. De reden vind ik veel te zwak om daar vervolgens een jaar het Home voor dicht moet. De alcohol maatregel zou ik ook graag willen snappen. In mijn ogen is dus Vak P geroyeerd op een hele gemene manier. Als ze jouw FC Twente afpakken. Je mag 2 jaar geen alcohol nuttigen maar je mag wel gewoon in het stadion gaan zitten voor de sfeer en opvulling. Hoe zou dat voelen?

    Ik denk dat er genoeg andere verenigingen zijn die met het geld die P kreeg van Twente voor sfeer acties de sfeer acties over willen nemen volgend seizoen

  • Avatar
    Degeweldenaar - 14 mei 2017 om 19:06
    Scorpio69 zegt:

    Het Home is de dupe en in het verlengde de mensen die daar lid van waren. De reden vind ik veel te zwak om daar vervolgens een jaar het Home voor dicht moet. De alcohol maatregel zou ik ook graag willen snappen. In mijn ogen is dus Vak P geroyeerd op een hele gemene manier. Als ze jouw FC Twente afpakken. Je mag 2 jaar geen alcohol nuttigen maar je mag wel gewoon in het stadion gaan zitten voor de sfeer en opvulling. Hoe zou dat voelen?

    Dat voelt zwaar kut dat weet ik wel zeker kerel. De club heeft net zolang gewacht tot ze een stokje gevonden hadden. Wessels en de gemeente wilden al langer van vak p af, de ruimte krijgen ze nooit weer terug hoor. Die 32.000 huur was helemaal geen probleem voor de vereniging aankomend jaar. Die judas van een van Halst heeft dat puur weer gebruikt om zich in te dekken naar de buiten wereld toe.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 14 mei 2017 om 19:09
    McRockZ zegt:

    Ik denk dat er genoeg andere verenigingen zijn die met het geld die P kreeg van Twente voor sfeer acties de sfeer acties over willen nemen volgend seizoen

    Dacht het niet hoor en zoveel deed twente er jaarlijks niet bij hoor. Maar wel altijd met de eer strijken enz. tja erg betrouwbaar zijn ze weer niet gebleken hoor met Jantje voorop.

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 19:13
    Degeweldenaar zegt:

    Dat voelt zwaar kut dat weet ik wel zeker kerel. De club heeft net zolang gewacht tot ze een stokje gevonden hadden. Wessels en de gemeente wilden al langer van vak p af, de ruimte krijgen ze nooit weer terug hoor. Die 32.000 huur was helemaal geen probleem voor de vereniging aankomend jaar. Die judas van een van Halst heeft dat puur weer gebruikt om zich in te dekken naar de buiten wereld toe.

    Hoe langer ik er bij stilsta en hoe meer ik erover denk zou dat helemaal waar kunnen zijn. Het is gewoon vies gespeeld. VAK P is de laatste jaren juist een voorbeeld, soms waren er akkefietjes ja maar dat zie je bij elke club waarom moet Twente opeens vooroplopen en een radicaal besluit nemen. Allemaal binnenkamertjes politiek waar wij normale mensen niets van weten. Wij hebben maar te volgen en zoals Louis van Gaal ooit op tv voor deed. JUICHEN. hahahahaha

  • Avatar
    Supporter60 - 14 mei 2017 om 19:34
    Scorpio69 zegt:

    Het Home is de dupe en in het verlengde de mensen die daar lid van waren. De reden vind ik veel te zwak om daar vervolgens een jaar het Home voor dicht moet. De alcohol maatregel zou ik ook graag willen snappen. In mijn ogen is dus Vak P geroyeerd op een hele gemene manier. Als ze jouw FC Twente afpakken. Je mag 2 jaar geen alcohol nuttigen maar je mag wel gewoon in het stadion gaan zitten voor de sfeer en opvulling. Hoe zou dat voelen?

    Als jullie denken de dupe te zijn van dit besluit , dan is het net zo onsportief om niet voor de spelers te komen opdraven .Het besluit is van de rechter en niet van de fct. Die heeft gewoon maar te handelen van wat de rechter zegt . Heb je het bericht gelezen op de deur bij het home Duidelijk genoeg denk ik .

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 19:41
    Supporter60 zegt:

    Als jullie denken de dupe te zijn van dit besluit , dan is het net zo onsportief om niet voor de spelers te komen opdraven .Het besluit is van de rechter en niet van de fct. Die heeft gewoon maar te handelen van wat de rechter zegt . Heb je het bericht gelezen op de deur bij het home Duidelijk genoeg denk ik .

    Voordat de rechter erbij betrokken was was de beslissing al gemaakt. De rechter heeft niets anders kunnen beslissen omdat een advocaat niet capabel genoeg was om uberhaupt te kunnen slagen na dit besluit. Je gaat mij niet wijsmaken dat na jarenlang niets te ondernemen richting het Home er nu opeens een politie inval kwam en toen dacht de burgemeester oooo mooi laat ik direct maar het Home sluiten voor een jaar en tevens als toetje 2 jaar alcoholverbod uitdelen. Dit is vooropgezet met als doel bewust VAK P, lees de leden van het Home te royeren. Want 2 jaar alcoholverbod is alleen maar gegeven om zeker te weten dat er geen inkomsten meer binnenkomen zodat men zich niet meer kan herpakken. Men had in samenspraak met het bestuur van het Home actie moeten ondernemen en als dan het bestuur niet wou meewerken overgaan tot grote acties maar dit is gewoon zonder enige kans iemand een dolksteek in de rug geven. Er valt ook veel positief te vertellen over het Home maar dat wordt gemakshalve maar even terzijde geschoven. Dit is niet samen problemen oplossen dit is gewoon weer iedereen mond dicht en luisteren want anders. Gewoon even laten zien wie de baas is. Belachelijk.

  • Avatar
    adeltje - 14 mei 2017 om 19:41
    Scorpio69 zegt:

    Het Home is de dupe en in het verlengde de mensen die daar lid van waren. De reden vind ik veel te zwak om daar vervolgens een jaar het Home voor dicht moet. De alcohol maatregel zou ik ook graag willen snappen. In mijn ogen is dus Vak P geroyeerd op een hele gemene manier. Als ze jouw FC Twente afpakken. Je mag 2 jaar geen alcohol nuttigen maar je mag wel gewoon in het stadion gaan zitten voor de sfeer en opvulling. Hoe zou dat voelen?

    Eerste deel ben ik volledig met je eens.

    Tweede deel vind ik vreemd, dat alcohol noodzakelijk is om sfeer te kunnen maken. Die vat ik niet helemaal.

Nieuwe media