FC Twente sluit seizoen af met nederlaag tegen FC Groningen

14 mei 2017 om 16:25 | Bron: FC Twente sluit seizoen af met nederlaag tegen FC Groningen

FC Twente is er niet in geslaagd het Eredivisieseizoen succesvol af te sluiten. In eigen huis ging de ploeg van René Hake onderuit tegen FC Groningen. Het werd 3-5. 

Twee minuten nadat het eerste fluitsignaal klonk kreeg FC Twente een tegentreffer te verwerken. Linssen was trefzeker namens de gastheren. Toen George vervolgens de 1-1 op het scorebord zette leek het tij te keren, maar FC Groningen maakte na vijf minuten al weer de 1-2. Ook de 1-3 liet niet lang op zich wachten. Wederom was het Idrissi die de thuisploeg verder in de problemen drukte. Nog voor rust kreeg FC Twente nog een tegentreffer. Thesker verwerkte een een corner slecht en tikte de bal achter zijn eigen doelman. 

In de tweede helft moest de ploeg uit Enschede aan de bak. Klich tekende voor de tweede Twentse treffer van elf meter. Vrijwel meteen tekende Sorloth echter voor de vijfde treffer van FC Groningen. In de slotfase tekende Ünal voor de derde treffer van de Tukkers. 

Overzicht

Reacties (28)

  • Avatar
    bigtukker - 14 mei 2017 om 16:28

    Jammer van de tweede seizoenshelft, maar vooraf had ik voor een achtste plaats getekend.

  • Avatar
    alles - 14 mei 2017 om 16:30

    Twente is saai.

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 16:33
    alles zegt:

    Twente is saai.

    De hoge heertjes hebben het weer voor elkaar...............op naar jaren saaiheid. Eerst geld en dan pas plezier. Niet achter elkaar gaan staan neuhhh en dat wil een voorbeeld zijn voor de supporters.....oplichters zijn het niets meer en niet minder. Joop is slachtoffer. 100%

  • Avatar
    Carl - 14 mei 2017 om 16:35
    Scorpio69 zegt:

    De hoge heertjes hebben het weer voor elkaar...............op naar jaren saaiheid. Eerst geld en dan pas plezier. Niet achter elkaar gaan staan neuhhh en dat wil een voorbeeld zijn voor de supporters.....oplichters zijn het niets meer en niet minder. Joop is slachtoffer. 100%

    Joop is slachtoffer van zijn eigen ego!!!!!

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 16:41
    Carl zegt:

    Joop is slachtoffer van zijn eigen ego!!!!!

    Tuurlijk hij heeft zon grote ego dat die zichzelf naar de slachtbank heeft laten leiden. Hou toch op man. Hij had juist te weinig ego anders laat je je niet zo makkelijk naar de slachtbank leiden.

  • Avatar
    ArdnanB - 14 mei 2017 om 16:42

    Zeur toch niet jongentjes...

    Trots op wat twente heeft geprestreerd... Hake heeft het prima voor elkaar. Volgend seizoen zullen we hetzelfde kunnen verwachten. Trots afwisselen met teleurstellingen... als WIJ er maar staan SAMEN!

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 16:44
    ArdnanB zegt:

    Zeur toch niet jongentjes...

    Trots op wat twente heeft geprestreerd... Hake heeft het prima voor elkaar. Volgend seizoen zullen we hetzelfde kunnen verwachten. Trots afwisselen met teleurstellingen... als WIJ er maar staan SAMEN!

    hahahahahahahahahaha, dikke lul drie bier........
    Succes met je verzachtende woorden. Ik wil strijd, openheid, eerlijkheid en transparantie. Ver te zoeken bij dit FC Twente en zal de komende tijd ook niet terug komen.
    Tuurlijk met een houding KWW is het altijd gezellig. hahahaha
    Zonder ambitie en duidelijkheid ben je gewoon een lam schaapje.
    Veel plezier er mee, ik zoek echte emoties en geen nepheid in het leven.

  • Avatar
    beerntjes - 14 mei 2017 om 16:46
    bigtukker zegt:

    Jammer van de tweede seizoenshelft, maar vooraf had ik voor een achtste plaats getekend.

    Zevende plaats!

  • Avatar
    EvB64 - 14 mei 2017 om 16:47

    Scorpio je bent een grote vieze hutten en niets anders vieze groot bek .😠😈💪💪💪👊👊👊👊👊👊👊

  • Avatar
    Vleermuis-neede - 14 mei 2017 om 16:47

    \'t was niet om aan te gluren

  • Avatar
    FCTMM - 14 mei 2017 om 16:49
    Scorpio69 zegt:

    hahahahahahahahahaha, dikke lul drie bier........
    Succes met je verzachtende woorden. Ik wil strijd, openheid, eerlijkheid en transparantie. Ver te zoeken bij dit FC Twente en zal de komende tijd ook niet terug komen.
    Tuurlijk met een houding KWW is het altijd gezellig. hahahaha
    Zonder ambitie en duidelijkheid ben je gewoon een lam schaapje.
    Veel plezier er mee, ik zoek echte emoties en geen nepheid in het leven.

    Dag Scorpio.....en blijf ook lekker weg👊👊

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 16:54
    EvB64 zegt:

    Scorpio je bent een grote vieze hutten en niets anders vieze groot bek .😠😈💪💪💪👊👊👊👊👊👊👊

    bla bla bla bla, slapjanus!

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 16:55
    FCTMM zegt:

    Dag Scorpio.....en blijf ook lekker weg👊👊

    FCTMM, betekent dat FC Twente mooi man?

    Ben jij nieuw?

  • Avatar
    Carl - 14 mei 2017 om 17:01
    Scorpio69 zegt:

    Tuurlijk hij heeft zon grote ego dat die zichzelf naar de slachtbank heeft laten leiden. Hou toch op man. Hij had juist te weinig ego anders laat je je niet zo makkelijk naar de slachtbank leiden.

    Die vent heeft nog mazzel dat ie niet in 2 stukken is gereten en als diervoeder door mede-oplichter Aldo is verwerkt in zijn knakworsten.

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 17:11
    Carl zegt:

    Die vent heeft nog mazzel dat ie niet in 2 stukken is gereten en als diervoeder door mede-oplichter Aldo is verwerkt in zijn knakworsten.

    Jij hebt geluk dat je je nek niet uitsteekt en lekker commentaar kunt leveren op andermans ondernemen. Makkelijk heh?

  • Avatar
    Degeweldenaar - 14 mei 2017 om 17:37

    Ze moeten zich gvd DOOD schamen om z,n partij op de mat te leggen pffffff

  • Avatar
    EvB64 - 14 mei 2017 om 17:53
    Scorpio69 zegt:

    bla bla bla bla, slapjanus!

    Wie jij vieze hutter ik heb je al gezegd any place any time dan heb je kloten Internet hooligan . Iedereen fucking grote bek geven maar je bent een strontvlieg en niets anders . Zeg het maar !!!!!😈😈😈😤😤😤😤💪💪💪👊👊👊👊👊

  • Avatar
    HJB - 14 mei 2017 om 18:35
    zegt:

    Verf is in de aanbieding dus doe je best, of ben je zo\'n type die hierop wacht?

  • Avatar
    ANS - 14 mei 2017 om 18:36
    EvB64 zegt:

    Wie jij vieze hutter ik heb je al gezegd any place any time dan heb je kloten Internet hooligan . Iedereen fucking grote bek geven maar je bent een strontvlieg en niets anders . Zeg het maar !!!!!😈😈😈😤😤😤😤💪💪💪👊👊👊👊👊

    Ik kom je graag helpen en breng ook nog een krat bier mee. 👍

  • Avatar
    Carl - 14 mei 2017 om 18:48
    Scorpio69 zegt:

    Jij hebt geluk dat je je nek niet uitsteekt en lekker commentaar kunt leveren op andermans ondernemen. Makkelijk heh?

    Ik heb mijn nek uitgestoken. Kanslozen als jij wilden toen niet luisteren.

Nieuwe media